Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjosan!

Hade inte en aning om vart jag skulle lägga tråden, men jag har en snabb fråga bara (Är för slö för att kolla upp det själv?)

Hur mycket kostar det att gå med i Cardrunners? är det en engångsavgift eller betalar man per månad.

Är det värt det?

Postad
Tjosan!

Hade inte en aning om vart jag skulle lägga tråden, men jag har en snabb fråga bara (Är för slö för att kolla upp det själv?)

Hur mycket kostar det att gå med i Cardrunners? är det en engångsavgift eller betalar man per månad.

Är det värt det?

1 Month - $127.98 (The monthly subscription fee is 27.99 after your first month)

6 Months - $225.00 (Receive a 15% discount when you subscribe for six months.)

12 Months - $335.00 (Our best deal: join for a year and we'll waive the signup fee!)

Ja det är värt det , Varför ? Jo dom lär ut bra . räcker som förklaring

Postad

Personligen var CardRunners en vändpunkt för mig. Jag utvecklades väldigt mycket, väldigt fort. Och det tog inte lång tid förrän dom pengarna var tillbaka många gånger om då jag plöjde genom NL50 och NL100 på kort tid.

Rekomenderas starkt.

Postad
känns dock som de inte kmr ut mkt vettigt där nuförtiden men det kanske bara är jag,

jag skulle satsa på deucescracked nu.

Precis så har jag uppfattat senaste tiden. När jag joina fanns det hur mycket som helst men det känns som det planat ut rätt så rejält senaste tiden.

Därför sa jag den här månaden upp mitt CR konto, just för att signa på DC som verkar ha en hel del intressant material.

Postad
Tyckte också att CR var grymt bra,fick många "aha-upplevelser" när jag grindade lowstakes.

Samma här. När dom äntligen fick ordning på den tekniska kvaliteten, så stannade innehållet av totalt.

Eller har man kanske äntligen blivit fullärd :-D

Postad
Tjosan!

Är det värt det?

Hur orkar du lägga upp en ny tråd om Cardrunners på pf med dessa frågor om du inte ens orkar ta dig till deras hemsida där all efterfrågad info finns?