greywolf Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Det där är ju ganska sensationellt. Tänk bara om nån smart jävel kom på idén att ge bort en jävla massa fler tidningar gratis. Det finns faktiskt redan! Du kanske har sett Metro ute? deras affärside bygger på att ge bort gratistidningar som dom finansierar med reklam! Citera
eurythmech Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Det finns faktiskt redan! Du kanske har sett Metro ute? deras affärside bygger på att ge bort gratistidningar som dom finansierar med reklam! Du tror faktiskt inte själv att det skulle vara möjligt för ett månadsmagasin i 50-60-kronorsklassen, så håll käften din bonde. Citera
Shahin86 Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Jag får faktiskt 2 st pokermagazine varje månad, utan någon förklaring varför. Aldrig skrivit upp mig någonstans vad jag vet. Dom jävlarna (= Citera
Othello Postad 15 Juni , 2008 Rapport Postad 15 Juni , 2008 Ola brukar kalla poker magazine för "Martins Poker-nytt", och med tanke på att du var sponsrad av dem så kanske det inte var så konstigt att du får lite tidningar. Men ge en till mig, jag är inte villig att betala för den men tar gärna ett gratisexemplar. Citera
Partyjack Postad 15 Juni , 2008 Rapport Postad 15 Juni , 2008 Du tror faktiskt inte själv att det skulle vara möjligt för ett månadsmagasin i 50-60-kronorsklassen, så håll käften din bonde. Dagligen ställer jag mig frågan vad såna jävla troll som du har att göra på ett forum överhuvudtaget.. Citera
awa81 Postad 15 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2008 vad krävs för att man ska ingå avtal? Jag är inte helt säker, men det krävs mer är namn och mail adress på internet. Du måste på något sätt bevisa att du är du, enklats genom att betala någon summa med ditt visa kort eller liknande. Citera
Recommended Posts