Gå till innehåll

Föremål lever farligt


3lendil

Recommended Posts

Alltså om du inte ens har råd att köpa nya datorer (du har inte sagt att du inte har det men verkar ju som det i och med att du börjar låna flickvännens) och samtidigt har sådana agressionsproblem borde du ju sluta spela. En sak om du har råd att slå sönder någon dator då och då men du köper ju inte ens nya!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

You are not alone (Michael Jackson). Jag tycker att du ska sätta på den låten och sjunka ner bland några myskuddar och analysera läget.

 

hhahaha michael jackson ..snacka om att jag skulle tilta sönder totalt om någon skulle sätta på den pedofilen i ett försök att avtiltifiera en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och så fortsatte han slå sönder skärmar i alla sina dagar :-P

 

:lol:

 

Gillar inte att vara vulgär, men om man jämför ett "straff-knull" av flickvännen med att slå sönder laptopen vid jobbig utdragning, vet jag vad jag seriöst anser vara bättre.

 

Vem vet, man kanske kan få lite sponsrad rulle med tiden om man gör ett bra "jobb". :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Det var ungefär lika för mig förut, men efter det att jag köpte en sånn där "boxningssäck" har antalet sönderslagna mobiler,datorer mm minskat med 100%. En väldigt billig investering med andra ord dock så är det inte så snyggt o ha den hängande i taket men det får man ta;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*omg*

 

de här var den bästa tråden hit-tilt-s!!!

 

jag har oxå lite svårt att hålla mig ibland. Toarullar är nog det bästa, man kan kasta de hur hårt som hälst fast inte väggen går sönder!

 

Det finns en bok som heter the poker mindset köp den. Jag har inte läst den men jag skall fasen mig göra det på freda!

 

GL and keep it comming!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saker måste ju gå sönder på riktigt för att tilten ska gå över. Försöker jag hålla det inom spricker jag faan av ilska till slut.

 

Nu har jag inte slagit sönder nåt på en hel månad nästan så jag är skitnöjd.

 

Hur många möss och tangentbord som gått åt går inte att räkna på både fingrar och tår. ljusstakar en soffa gardiner, sjukt många blomkrukor och kaffemuggar.. (fullt av kaffefläckar på väggarna i hela vardagsrummet)

 

Några laptoppar o skärmar har brytits sönder, bytt hårddisk sammanlagt 6 gånger, dom 2 första fick jag ut på garantin men tredje gången var det stora bulor i spelaren så gick inte att förklara bort så nu har jag fått betala resten.

 

Ett tips som är jäkligt skönt och befriar ilskan är att börja slå kastruller o stekpannor mot varandra tills det bara är skit kvar av dom.. satan vilket ljud.

Konstigt att inte grannarna klagat nåt än..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saker måste ju gå sönder på riktigt för att tilten ska gå över. Försöker jag hålla det inom spricker jag faan av ilska till slut.

 

Nu har jag inte slagit sönder nåt på en hel månad nästan så jag är skitnöjd.

 

Hur många möss och tangentbord som gått åt går inte att räkna på både fingrar och tår. ljusstakar en soffa gardiner, sjukt många blomkrukor och kaffemuggar.. (fullt av kaffefläckar på väggarna i hela vardagsrummet)

 

Några laptoppar o skärmar har brytits sönder, bytt hårddisk sammanlagt 6 gånger, dom 2 första fick jag ut på garantin men tredje gången var det stora bulor i spelaren så gick inte att förklara bort så nu har jag fått betala resten.

 

Ett tips som är jäkligt skönt och befriar ilskan är att börja slå kastruller o stekpannor mot varandra tills det bara är skit kvar av dom.. satan vilket ljud.

Konstigt att inte grannarna klagat nåt än..

 

Oj! Där ligger man i lä med några krossade glas, ett avbrutet tangentbord och ett par krossade möss. Dock var det längesen sist :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saker måste ju gå sönder på riktigt för att tilten ska gå över. Försöker jag hålla det inom spricker jag faan av ilska till slut.

 

Nu har jag inte slagit sönder nåt på en hel månad nästan så jag är skitnöjd.

 

Hur många möss och tangentbord som gått åt går inte att räkna på både fingrar och tår. ljusstakar en soffa gardiner, sjukt många blomkrukor och kaffemuggar.. (fullt av kaffefläckar på väggarna i hela vardagsrummet)

 

Några laptoppar o skärmar har brytits sönder, bytt hårddisk sammanlagt 6 gånger, dom 2 första fick jag ut på garantin men tredje gången var det stora bulor i spelaren så gick inte att förklara bort så nu har jag fått betala resten.

 

Ett tips som är jäkligt skönt och befriar ilskan är att börja slå kastruller o stekpannor mot varandra tills det bara är skit kvar av dom.. satan vilket ljud.

Konstigt att inte grannarna klagat nåt än..

 

 

Detta låter verkligen inte bra, borde nog fundera om du ska spela poker.

Låter även som du donerar frisk :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Hejsan,

 

Jag har spelat poker i ca 2 år och har sammanlagt spelat in ganska många tusenlappar. Brukar ofta spela stabilt med ett fåtal tiltinstick. Här till mitt problem:

När jag spelat ca 1h och mitt spel börjar bli lite mer ofokuserat så kan jag känna stark aggression, vilket har lett till att jag slår på saker.

 

för två månader sen avrättade jag min laptop vilket hade ett värde på över 10k, för att inte tala om värdet på all information som lyckades gå förlorad från datorn (PT osv). Smällde då upp flickvännens stationära dator istället, tiltade ett par veckor senare vilket resulterade i ännu en casualty, denna gång tangentbordet(hennes...).

 

Bytte sedan dator till en laptop igen, denna gång min flickväns laptop som hon använder till skolan. Då lyckades jag, min dumme fan, tilta lite igår och slängde min mus allt vad jag pallade i hennes laptops skärm vilket resulterade i en stor spricka i skärmen. Här är hon schysst och lånar ut sin dator till mig och så slår jag sönder den. Sjukt patetiskt. Sjukt sorgligt och jag skämdes som en hund. Att tillägga är att jag verkligen inte är aggressiv när jag pysslar med andra saker.

 

Min ilska har alltså känts ganska normal innan, men när jag nu slår hål på min andra laptop inom 2 månader så börjar jag undra; är det fler där ute som lider av samma problem? Hur brukar ni göra för att lugna ner er? Anger management?

 

Att sluta spela poker känns inte som ett rimligt alternativ med tanke på de pengar som jag faktiskt spelar in. Vill bara få lite mer normalt beteende i motgång.

 

Mvh.

 

spelar du på rimlig nivå lär detta ju inte hända -.-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Det va längesen jag skrattade så mycket för mig själv :-D

Hur fan lyckas man slå sönder en soffa? och gardiner HAHAHA..

Sätt upp en webbkamera nästa gång du spelar du kan ju bli sjukt rik HAHAHA..

 

Men saken är den att jag känner igen det så väl, det är väl därför det är så kul antar jag. Hur många gånger har man inte varit helt knäckt i självmordstankar och samtidigt letat efter tangenter i hela rummet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...