Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Hejja Shahin i gsop!!

 

/onetime89

 

svårt att se hur jag inte kommer vinna :S

 

tackyo!

https://www.flashback.org/t1369810p5

 

 

Inlägget 16,04, ganska kul (=

 

 

Hårt o va en Shahin (=

 

haha så sjukt!

 

Shahin spelar mycket poker online på höga nivåer. Men har en gång i tiden fått titeln "sveriges sämsta pokerspelare"

http://www.poker.se/artiklar/304/pok...erspelare.html

 

Denna titeln har han nu suddat bort och ses nu som en riktigt bra pokerspelare. :mrgreen:. en dag kära shahin så ska jag bli så bra på poker att jag tom tar över ditt nick

 

 

 

kul att komma med i ett team för att alla tror man är shaninåttisex :mrgreen:

 

all in the plan baby :mrgreen:

 

_____

 

är f.ö. vidare till dag 3 och itm. 45 kvar... jag har 71k med 2/4k blinds. hade riktigt bra stack men tappat en massa potter och storksa 120k flippen med KQ vs 77. florre K.. törre 7.

 

nu är det utgång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar någon härinne entraction hu typ €5/€10 ? Vore kul och köra en heads up mot någon. Hör av er om någon är intresserad! Detta är inget kukförklängar-förslag, utan bara ett förslag om att få lite action, vore ganska kul! Mvh /Carl

 

Jag lirar HU NHL11 annars hört du är riktigt vass på de (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yesss

 

Svensken Erik Bäcklund slog ut en annan svensk på bubblan och gjorde 44 andra spelare väldigt glada..

 

Erik plockade upp KQ mot Rickard Pettersons AQ och fick in markerna före flop. På floppen (AQT) trodde inte många att bubblan skulle spricka, men så visade sig inte vara fallet denna gång. Turn visade upp J och river en blank 9a.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FML! Var jättehängig hela dagen igår, och nu är jag sjuk. Spydde inatt och har feber nu. Missar helgens aktiviteter här o Toronto, vilket suger nåt så vansinnigt. Ska försöka bli frisk innan flyget hem imorgon kväll. Kan bli en riktig mardrömsresa...

 

Idag skulle vi ha gått på zoo vilket hade varit episkt. Ikväll är tanken att vi ska äta på en mörkerrestaurang med min systers danska kompisar Sune och Inge. Även det skiter sig. Idag är vi även bjudna på förfesten hos 3 finska tjejer som är jävligt roliga. Dom har köpt glögg o grejer för att fira pikku joulu(lilla julen). Pass på det med. Fick iaf se en racoon igår i trädet utanför vandrarhemmet. Sjukt jävla djur. Nu ska jag knapra ketorin o spela robot unicorn attack i 2 dygn...

 

Stort GL till shahin89/86!

 

Mvh,

Sick kanadick89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FML! Var jättehängig hela dagen igår, och nu är jag sjuk. Spydde inatt och har feber nu. Missar helgens aktiviteter här o Toronto, vilket suger nåt så vansinnigt. Ska försöka bli frisk innan flyget hem imorgon kväll. Kan bli en riktig mardrömsresa...

 

Idag skulle vi ha gått på zoo vilket hade varit episkt. Ikväll är tanken att vi ska äta på en mörkerrestaurang med min systers danska kompisar Sune och Inge. Även det skiter sig. Idag är vi även bjudna på förfesten hos 3 finska tjejer som är jävligt roliga. Dom har köpt glögg o grejer för att fira pikku joulu(lilla julen). Pass på det med. Fick iaf se en racoon igår i trädet utanför vandrarhemmet. Sjukt jävla djur. Nu ska jag knapra ketorin o spela robot unicorn attack i 2 dygn...

 

Stort GL till shahin89/86!

 

Mvh,

Sick kanadick89

 

Shahin är utslagen!

 

Shahin gick all in med [A][9] och fick syn av Mattila, Mattila hade [J][J]

 

Flop:

[Q][3][3]

Turn:

[10]

Och river:

[2]

 

Tyvärr så är Shahin utslagen! Bra jobbat ändå Shahin ser fram emot att se dig spela nästa GSOP i Bukarest!

 

Återkommer med mer information!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilken färg/modell på oncepiecen förspråkar panelen?

 

jag har denna

fusion%20peach_marina%20onepiece.jpg

 

och niklas denna

onepiece_lime.jpg

 

så jag rekommenderar att du tar ingen av dom! : D

 

det e lite svårt med storlekarna, de har inte alla i alla storlekar så sök på typ lars och se va dom har... tycker att den blå-vit randiga e rätt snyck

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så jag rekommenderar att du tar ingen av dom! : D

 

det e lite svårt med storlekarna, de har inte alla i alla storlekar så sök på typ lars och se va dom har... tycker att den blå-vit randiga e rätt snyck

 

måste bara fråga, har man typ dessa när man sover eller vad?

inte ute väl? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste bara fråga, har man typ dessa när man sover eller vad?

inte ute väl? :-)

 

Skitgoa att grinditzera i och spec under vinterhalvåret. Haft min i ett år snart å är sjukligt nöjd med den, riktigt bra kvalité. Har ännu inte vistats utanför lägenheten med den dock och tror inte jag kommer göra det heller, lär se rätt sjukt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stämplar ut för månaden. sällan jag spelat så mycket som jag gjort i oktober och november. jag e helt slutkörd.

 

lyckades hitta lillwhineplusset. skönt. stegat upp på nl2k precis och sprungit nivådåligt som attan. ber om ursäkt till grindvänner emil och shahin då jag whinat ganska mycket.

 

imorgon blire fixa o dona, packa, ska till ikea handla julklappar. systemåterställa min laptop... fy fan. mycket meck.

 

på måndag hem till jay i bournemouth med emil. kommer bli mycket grind men tror (läs hoppas) på mycket fylla med. nu när jag börjat hänga efter den där jävla IRLsucks så har det inte blivit utgång på typ 4 eller 5 helger irad. det e jävligt sjukt. tror jag druckit 6 öl totalt samtliga utspridda på olika tillfällen och några av dom 3,5or. nsh anti-brag.

 

och tjejer ska vi inte ens tala om så torrt det e där. e typ niklasvegas/padrinosftw-torka asså hahahaha.... saaaarryy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...