Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

killerwolf.

tack för man from earth... finns väl ingen som kan se den ordentligt i över 10 minuter utan att fastna för hans historia även om slutet var lite corny :-P

 

tycker att du och andra ska se dokumentären; "What the bleep do we know" som handlar om kvantfysik och medvetandet. värt att se och ger en tankeställare även om jag inte vet hur mycket som är fakta osv : ).

 

italien imrn!

 

japp dom är ute efter lasermannen nu!

edit: haha ser inte personen i bilen ut som en jätte i en minibil :D?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kaos i Paris, bojkott från samtliga grupper i princip så det är heldött där tyvärr.

 

 

Dortmund vore riktigt mäktigt dock!

 

Mm, trist som fan hur det utvecklats i Frankrike o Italien bl.a.

 

Dortmund - Schalke eller typ Hansa Rostock - Dynamo Dresden skulle man ju inte banga på. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Dortmund så kan jag bara tipsa om att åka dit den 5:e februari då dom möter Schalke 04 hemma , det stora Ruhrderbyt. Deras publiksnitt hemma + mot ärkerivalen + tabellplaceringen + europas största ståplatsläktare osv talar för att det kommer bli överjävligt.

 

Vi är ett gäng som är sugna på den matchen , vi hitta iallafall hotell + matchbiljetter(sitt)+ flyg från Skavsta för 3,2 k totalt...så i princip inga pengar alls för en sån stor match.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jävlar va gjutet det hade vart med Dortmund! Måste va episk stäming, tror de flesta lagen i ligan bjuder på grym stämning dock. Finns ju lag i bundesliga 2 med snitt upp mot 50k. Jag tror Allianz-arena i Munchen varit slutsåld varenda Bayern match sen den invigdes...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Shahin! Vill du spela poker med mej i Italien?

 

din bumhunter!!!! låt mig och mina stackars pengar vara i fred :cry:

 

fyfan vad kul det kommer bli jookkkkkeh!! när åker du? vilken tid? får jag en kram när vi träffas? har du saknat mig sedan barca? har du berättat för din flickvän om mig? kommer du det nu när jag påpekat det? om nej, varför :shock:? vadå vet inte, berätta ffs!

 

xoxo

 

Mvh

Cadillac of Poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tur man hade lite lättare barndom... klart man vill visa upp sig med skiten på tv också, sjuk fan

 

 

Trodde att de sa/det stod "gold shower" första gången, vilket hade sugit ytterligare lite till för chidet...

Ska börja youtuba och googla efter fortsättningen nu. Någon som har koll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...