Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Precis varit pa Drake hotel och kakat en riktigt god sushimiddag. Luktade finsk bastu pa baren ovanfor sa man kande sig hemma. Imorrn ar det NBAmatch. Toronto Raptors-Philadelphia 76ers. Har typ aldrig sett en hel basketmatch. Varken live eller pa tv. Ska bli riktigt kult. Blir givetvis hot dog och pizza slice i varje paus, american style...

 

Jag och martinnuts var inne pa victorias secret idag. Say no more...

 

Uppe i CN Tower idag. En gang varldens hogsta byggnad. Martinnuts klarade sig, trots sin hojdradsla, att ga ut pa golvet, som var av fonster vid 450m hojd. Imponerande sas...

 

Det ar forresten varldsrekord i sjuka inlagg. Ingen manniska byter pass nar man ska resa, for att man ska fran sverige till kanada. Bland det vansinnigaste jag hort. Har varit med om mycket varre grejer. Dom som akt over albanska gransen med ett rosa provisoriskt pass fattar...

 

Kom pa en sjuk grej. At pannkakor med sylt pa mcdonalds arlanda till frukost...

 

Mvh,

Fatbooth89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

grindar genom ung och bortskämd på svtplay. fick en chock när ja såg JP från PH. sick

 

kolla olgas blogg obv, hon har frirulle på 5050 imorgon, satt o lira där när jag lästet så blev instareggning.

 

20 dolalr till ettan, efter ja vunnit dom ska jag vaska dom

 

Synd att jerry bustade, han var min favvo.

såg precis att paulina har blogg och här är hennes onepiece:

http://paulinastarborn.se/?paged=2

jävligt snygg!!!11 (onepiece:n ser rätt ok ut oxo)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grindar genom ung och bortskämd på svtplay. fick en chock när ja såg JP från PH. sick

 

kolla olgas blogg obv, hon har frirulle på 5050 imorgon, satt o lira där när jag lästet så blev instareggning.

 

20 dolalr till ettan, efter ja vunnit dom ska jag vaska dom

 

Nejnejnejnej, EURO! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde pizza för hemkörning av finnbergets pizzeria ikväll. efter cirka en timme ringer en snubbe som kört vilse. han lyckas ta sej till björknäs centrum iaf. väl där försöker jag förklara för honom att han ska ut på värmdövägen igen. kommunikationssvårigheterna når en ny höjd då killen inte riktigt talar svenska.

 

tillslut får jag ut han på vägen, detta efter cirka 5 minuters samtal om preem och vivo och skyltar och skit. han börjar köra, säger

"nu e jag på Ti mh dubbel l-vigen"

" ........ va?"

"Ti och L L U"

"Ok, e du på talluddsvägen?"

"ja!"

"ok, det e bra, den ska du inte åka på, kör vidare"

"ok... kan du komma och möta mej?

"öh var e du?"

"vänta prata med den här mannen kompis"

gubbe svara i tele:

"ja hallå?"

"hej, jag försöker få han att åka på gamla värmdövägen mot lodas blommor"

 

de lyckas hitta fram efter att jag guidat gubben i bilen så han kunde guida snubben. efter nån minut ser jag dom genom fönstret och tänker att det e väl lika bra att jag går ut och betalar killen lär ju knappast förstå att han ska gå å plinga på dörren. mycket riktigt, han har yrat in på altanen och gubben som hjälpte honom hitta ropar från garageuppfarten "där e han!"

 

så jävla bisarrt. killen ursäktar sej att det e första dan på jobbet, gubben står med armarna bakom ryggen på uppfarten och säger nåt i stil med "nu får du köra hem mej oxå"...

 

jag satt obv och grindade under detta så blev ganska stressigt för mej.

 

tror inte gubben som hjälp pizzabudet vakna idag och tänkte "fan idag under min kvällspromenad kommer jag nog hjälpa ett pizzabud hitta hem till en snubbe med tofs mitt på huvet och overall på sej"

 

aja... pizzan va kall och bean var vit sås...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du fick väl pizzan gratis?

 

nej obv betalade jag mannen. jag jobba ju ffs stenhårt.

 

visserligen e han skyldig mej 2,5k€ vilket var stacken en fisk ahde när jag var tvungen att sitta ut utan att kunna skriva i chatten att ja va brb eftersom chatten e avstängd...

 

lever inget enkelt liv här ute i nacka asså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej obv betalade jag mannen. jag jobba ju ffs stenhårt.

 

visserligen e han skyldig mej 2,5k€ vilket var stacken en fisk ahde när jag var tvungen att sitta ut utan att kunna skriva i chatten att ja va brb eftersom chatten e avstängd...

 

lever inget enkelt liv här ute i nacka asså

Hårt liv :shock:

Ha det så kult på england. london va? underbar stad :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sick har droppat typ 10kg på inte allt för lång tid :shock: har konstant ont i magen samtidigt som jag är HUNGRIG och har dålig aptit.. varit såhär sedan kräksjukan... men tappat vikten en längre period nu.. w000t w00t.. får nog kolla in det när jag är hemma igen.

 

vidare till dag 2 med dubbla average och är numera med i ett siteteam :P. mer om det på min blogg då jag ska ta och slagglol

 

Fanta och Rosé

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...