Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

han e äcklig tycker jag.

 

 

http://pokerforum.nu/forum/1554193-post1.html

 

"men startar man en tråd i caps om att jorden är platt och att alla som tycker något annat är gay får man räkna med hån."

 

-devalanteriel

 

Att tro att man ska hitta en tjej som gillar poker är inte så smart alltså :D

 

orginal: http://pokerforum.nu/forum/ovrigt-om-poker/63417-poker-tjej-soekes.html#post1554342

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag akte jag och martinnuts till Toronto. Nytt land nya mojligheter osv. Borjar lysande med att jag kommer pa att jag glomt passet, nar vi sitter pa arlanda express. Hinner ut genom dorrarna vid centralen precis innan taget aker, som tur var. Taxi hem och tillbaka blixt. Val pa arlanda hinner vi vaxla nagra snabba ord med gretko och kungkroon som skycitygrindat hela natten, med ett plus som resultat. Aven shahin hittar dit, och kommer otippat nog igenom sakerhetskontrollen problemfritt. Nagra timmar sedan ar vi i Amsterdam, dar vi halsar shahin lycka till med festligheterna, och vi beger oss ivag till ett flyg man knappt pratar om. Riktigt sjukhus, och ingen manniska pa planet kan vara fran denna planet. Illaluktande indier, pensionarer som slog varldsrekord i langsamhet, och smabarn som skrek. Riktigt sliten efter att ha spelat tetris och sett gokboet 7 timmar senare anlander vi till flygplatsen...

 

Sakerhetskontrollen var helt vansinnig. Fran ingenstans blir bade jag och martin utpekade av sakerhetsvakterna och skall forhoras. Vi blir tullade tillsammans med ett gang muslimer som ska flytta till kanada. Fattar inte varfor dom valjer oss men vi hamnar i skiten hursom. Att bli illa behandalad utan bomber i pasen sas. Martin klarar sig relativt problemfritt, men jag stannar kvar desto langre. Tjejen som fragade ut mig var helt mongo. Hon ifragasatte allt. Varfor jag besokt Armenien, vad jag gjort i Sydafrika, varfor jag var i Thailand 2man. Denna info fick hon genom stamplar i mitt pass. Hon undrar vad min syster heter som jag ska besoka, och jag maste skriva ner hennes namn och fodelsedatum. Far hjarnslapp och skriver 1 dag fel pa datumet, men lyckligtvis hittade hon inte min syster i databasen over studenter. Jag sa att jag var student i Sverige, vilket typ inte ens var ett ljug. Hon ber om mitt studiekort samt min flygbiljett hem, varpa jag nekar da jag har varken eller. Maste beratta hur mycket pengar jag vaxlat in, vad jag jobbat med tidigare, och vad min syster studerar osv. Flygbiljetten hem var obv incheckad i bagaget som vi annu inte hamtat ut, och vem fan har med sig studekortet. Efter att ha tjafsat med henne om allt mojligt skit far jag tillsut komma in i landet, da hon typ gav upp...

 

Riktigt kul att traffa syrran efter typ ett halvar. Vi checkar in pa vart hostel och beger oss ganska insta till Air Canada Center for NHLmatch. Toronto Maple Leafs-Dallas Stars. Sjukare blir det inte. Har hort talas om NHLhockey men kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att det var sa sjkukt. Fullsatt men anda tyst som i en kyrkogard. Spelkvaliteten ar givetvis extremt hog, men den jippostamning och amerikanska inflytande som finns i hallen gor mig lite morkradd. Man maste nog ha sett en nhlmatch for att forsta. Ar san extrem skillnad pa allting jamfort med sportevenemang i europa. Showbiz rakt igenom. Hursomhelst valdigt kult, men mest at att folket pa matchen var sana sjuka javlar. Blev 3-1 till Toronto vilket var lajbans. Viktigt med hemmaseger nar man ar pa besok for forsta gangen. Vi at en riktigt god hotdog pa matchen ska tillaggas, och dom platser vi kopt pa arenan for 42$, visade sig vara staplats hogst upp. Nae, en sjukare upplevelse ar fa forunnat. Ha det sa kult pa NHL hockey poker tour...

 

Martinnuts har precis kopt beef jerky som han hajpar upp till skyarna. Kanns sadar imo...

 

 

Mvh,

Fattaringenting89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag blev tagen åt sidan redan på arlanda då jag skulle te USA (vegas mellanlandning philly) och utfrågad av en spanjack direkt influgen från LA ghettot, rakad och stilig i dekorerad uniform(???)

 

Anyway, han frågade mig _allt_ mellan himmel och jord och letade verkligen en anledning att inte släppa in mig, är väl superstandard dock, är väl en metod för att hitta avvikelser om man ändrar sina svar det minsta på samma frågor i nya former etc.

 

Mest handlade det dock om var jag köpt datorn kameran m.m. för att försäkra att jag inte har tagit den från en bänk på arlanda (lol) eller att jag köpt den begagnad på plats typ.

 

Tycker jag med mitt rödskägg, blonda långa hår bör se rätt så arisk och icketerroristisk ut, dessutom tycker jag vår terroristfaktor bör minska ytterligare när min travelmate är en jävla same direkt från lappländerna.

 

Nåja, jag klarade biffen iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker jag med mitt rödskägg, blonda långa hår bör se rätt så arisk och icketerroristisk ut, dessutom tycker jag vår terroristfaktor bör minska ytterligare när min travelmate är en jävla same direkt från lappländerna.

 

Kan ju inte vara så tto (terror theory optimal) för terrorister att se ut som typiska terrorister. Alltså plockar man sådana som inte ser ut som terrorister, för det är ju jävligt misstänkt.

 

Ungefär som SÄPO på åttiotalet som spanade på kurder och olagligt avlyssnade deras telefoner. Ju mer de pratade om helt vanliga saker och inte alls nämnde terrordåd, desto mer misstänkt var det eftersom det enda det visade på var ju att de var riktigt sluga och antagligen tänkte spränga riksdagen.*

 

*enligt Gulliou, har inte orkat kolla upp det mer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä obv inte, men tror inte den vitaste svensken du ser hör till tto eller en samekille som kört skoter och slaktat renar för ett leverne hör till dem ;). TTO kanske är andra generationens invandrare som är född och uppvuxen! åtminstone om man har sett för mycket 24 som mig!

 

SÄPO spanade på mycket på åttiotalet, bland annat avlyssnade de min farbror* för att han var/är kommunistanhängare och dessutom professor på ett universitet här i Sverige. Han fick inte åka till USA under 80 talet alls, eller om det var 70 talet. Är inte så insatt, vet bara att han var flaggad rent allmänt.

 

*detta är ju givetvis inte verifierat, så man får väl ta det för vad det är.. påståenden och hörsägen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, att man ska spana efter folk som inte ser ut som terrorister e det dummaste jag hört. nu får du ta på dej dumstruten.

 

"Jag vill självmordsbomba nåt"

"Broder, du har svart hår. Det går ej. Nästa!"

 

kan det vara så det går till eller tar de bara första bästa som e redo att spränga sej i luften oavsett om han ser ut som vad västvärlden stereotypiskt anser vara utséendet av en terrorist?

 

ma gad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligt, men inte för alla. Sen känns det väl en rätt onödig utgift, för man har ju ingenting att dölja? Som 86an säger kommer dom säker fråga ännu mer..

 

inte om man är typ 18-22 bast***, inte så många som har rest en massa då..

Jag måste byta pass rätt ofta på lillungen av rätt obv anledningar trots att passet ska räcka i 5 år..(sjukt), jag menar hon är 1 år, hon lär se rätt annorlunda ut på 5 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...