Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

allt detta hade varit OK om jag säg hade typ krökat på ön till 12, sen hoppat på en buss till stan och mött upp lite folk som skulle ut, men OBV har vegas o IRLsen fotbollsmatch som slutar 22 så ingen ska ut.

 

så tröttsamt. FML.

 

Jag hetsade ju om att jag vill gå ut! Duger inte? Verkar vara dålig uppslutning dock, framför allt om de torskar fotbollen, igen.

Edit: Vi hörs sen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Shahin vräkte ur sig kommentaren. "Jag ska bara in på CC och skita och ta ett par shots"...

 

 

Shahin vandaliserade krukmakargatan, rosenlundsgatan, och ringvägen. Varje gatuskylt och väghinder skulle ha sitt...

 

 

Shahin hatar både invandrare och svenskar. Därför ska han rösta på SD...

 

 

/ Özcan89

 

jag älskar shahin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5a i 600 kronors deepstacken idag. Gick in på ft med bra cl, average ca 160k. jag hade 400k. Därefter gick det inge bra.

 

En kille var så fruktansvärt tight och höll på att folda bort sin stack. med bb 10k foldar han med 5k bakom. Lysande, därefter klonkar han upp sig till 100k genom nötter nötter nötter. Lite spelare åker och jag skyfflar sb mot hans bb dom 2 ggr jag får tillfälle. Han glider upp med KK och AA, hans kortsnitt var rätt sjukt.

 

Vann last longer också. 6k på det och 3.5k genom 5e platsen. Helt ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dålig resultatuppdatering från irlsux och sexyt. Har jag missat det eller spelas det inget? Bust? Omg

 

SKREV JU FÖR TYP 2 SIDOR SEn capslock om förra månaden... :/

 

Hoppas hela officeligan sluter upp på krukan imorgon. Kan bli nöten.

 

jag vill gå ut imorgon... men vill ju även träffa dej... lös detta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska köpa laptop nu i helgen, eller nästa vecka. Värdesätter komfort före prestanda. Har en jävligt bufflig 17" atm, så nu söker jag typ en 14". Lightweight osv. Som vanligt vet jag ingenting och behöver förslag fort. Prisklass 8-12k. Så ni som inte har jättestora laptops, och är nöjda får gärna slänga in era här...

 

Köper SC2 i samma vända :)

 

/shagrind89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mår typ ATH dåligt. Tror inte jag är bakis men vette katten vad det kan va annars. Vi va hos emil några igår och då drack jag lite grann men blev ju inte jätte på ryken, och så här dåligt har jag typ aldrig mått dan efter. Helt utan nån som helst kraft....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...