Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Träffade Kraclob på scandic malmen igår. Riktigt sjuk utgång i övrigt. Himlen därtill skulle ha sitt omss. Padrinos dissade i vanlig ordning, martinnuts stekte mega på utecomp, och shahin89 körde ubåtar på cafét...

 

 

Hade en så vidrigt standard smskonversation med sören igår också...

 

S - Öl?

 

N - Ja. Vi sitter på Indigo på götgatan. Kom dit.

 

S - Njaa, låter jobbigt. Jag drar till Krukan istället.

 

Ångra mig på krukan också, slutade med att jag körde runt lite i stan innan jag av principskäl gick in på krukan 1h. Lyckades obv göra x antal personer sura. Sittar med 40+ och höjer alla händer så tar dom åt sig och ska rätta mig hela tiden.

 

Rätt kul. Fullaste killen som sitter på min högra sida hade jag redan lyckats reta upp genom att inte låna han min mobil vilket han inte gillade alls och vilket han noga påpeka en gång i minut typ. Han sitter inte med så mkt kanske 800. Jag har AK, 3b i BB och han är den enda som tar syn. Flopp TT2. Han instapushar och jag instasynar. Turn A River A. Jag visar och han blir fly förbannad och visar en tia. En annan kille säger han hade ett A också. Jag kan inte hålla mig från att nästan hånle. Brukar aldrig säga sry men detta var nog ett bra tillfälle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Snart blire att åka ut till krigszonen Råsunda. Ducka för flaskor har man ju gjort ett par ggr. Avgå alla, hugga dif, och tjerna till landslaget...

 

AIK hockey har hemmapremiär på en fredag kl 21.00. Då vet man att det fest mega. Svårt att se hur det inte kan bli ath-stökigt. Bra jobbat schemaläggarna :)

 

 

MVH

 

Stefan Batan i bröllopsklänning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart blire att åka ut till krigszonen Råsunda. Ducka för flaskor har man ju gjort ett par ggr. Avgå alla, hugga dif, och tjerna till landslaget...

 

AIK hockey har hemmapremiär på en fredag kl 21.00. Då vet man att det fest mega. Svårt att se hur det inte kan bli ath-stökigt. Bra jobbat schemaläggarna :)

 

 

MVH

 

Stefan Batan i bröllopsklänning

 

 

Ja 5 generationer Proper geezers FB kommer säkert se till att INGEN vågar ta sig ut till stora stygga elaka solna :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förslag: Kasta ut AIK ur Allsvenskan för gott.

 

Tankar?

 

Sätt klubben i konkurs.

 

Licenskrav för att få ha publik under matcher.

 

Tror fan inte på böter och någon publikfri match hit och dit.

 

Edit:

För att sätta perspektiv på det hela jag hatar nästan AIK mer än vad jag ogillar Mona Sahlin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gnaget mår skit nu. Fansen, spelarna, tränarna, styrelsen, arenan, publikvärdarna, maskoten, shahin89 osv. Riktig fml-klubb...

 

AIK var faktiskt ganska bra idag. Resultatet speglar inte alls matchbilden. Det får väl ses som ett ljus i mörkret. Göteborg ska ha stor cred till sin banderoll också. Dulle 2torsk10. Även om namnet är felstavad var den ganska fyndig imo...

 

Liverpool vann iaf :)

 

MVH

 

Avgå Sanny

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gnaget mår skit nu. Fansen, spelarna, tränarna, styrelsen, arenan, publikvärdarna, maskoten, shahin89 osv. Riktig fml-klubb...

 

AIK var faktiskt ganska bra idag. Resultatet speglar inte alls matchbilden. Det får väl ses som ett ljus i mörkret. Göteborg ska ha stor cred till sin banderoll också. Dulle 2torsk10. Även om namnet är felstavad var den ganska fyndig imo...

 

Liverpool vann iaf :)

 

MVH

 

Avgå Sanny

 

äldsta härskartekniken i boken, säga/stava namnet fel.

 

mvh

gretok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första föreläsningen imorrn på SU. Är så oförberedd man kan bli. Är iofs introduktionsföreläsning, men man kommer ju gå dit med en kulspetspenna och ett vitt olinjerat papper och steka mega. Kommer vara mest micro på hela universitetet sett till studieprylar. Känner mig verkligen som ett dagisbarn som ska börja ettan. Kommer bli riktigt sjukt det här. Vad fan har man gett sig in i?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gnaget mår skit nu. Fansen, spelarna, tränarna, styrelsen, arenan, publikvärdarna, maskoten, shahin89 osv. Riktig fml-klubb...

 

AIK var faktiskt ganska bra idag. Resultatet speglar inte alls matchbilden. Det får väl ses som ett ljus i mörkret. Göteborg ska ha stor cred till sin banderoll också. Dulle 2torsk10. Även om namnet är felstavad var den ganska fyndig imo...

 

Liverpool vann iaf :)

 

MVH

 

Avgå Sanny

 

Dulle är hans smeknamn så inte så konstigt om ni tror att det är felstavning..

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dulee_Johnson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1010 texas/dc

2020 texas/dc

 

är ju itne där så ofta, men det är väl typ vad som är igång när man är där. igår var det 3 bord. 2 st 1010 texas och ett 2020 dc.

Vilken tid var du där? Var där från 20 till 22 och fick sitta med en sjuk snubbe, invandrare som var sjukt hyperaktiv och var inne och veva i _varje_ pott. Han var back 15k när vi drog, spelade bara 1010. Någon som vet vem det är? verkar som han var relativt känd på stället iallafall. Jag bustade mot set över set btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tid var du där? Var där från 20 till 22 och fick sitta med en sjuk snubbe, invandrare som var sjukt hyperaktiv och var inne och veva i _varje_ pott. Han var back 15k när vi drog, spelade bara 1010. Någon som vet vem det är? verkar som han var relativt känd på stället iallafall. Jag bustade mot set över set btw.

 

kan det vart arash? rätt bred, ung...lite spretigt hår, snackar mkt...dricker mariestad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tid var du där? Var där från 20 till 22 och fick sitta med en sjuk snubbe, invandrare som var sjukt hyperaktiv och var inne och veva i _varje_ pott. Han var back 15k när vi drog, spelade bara 1010. Någon som vet vem det är? verkar som han var relativt känd på stället iallafall. Jag bustade mot set över set btw.

 

nix, var där mellan 01-03 och det måste vart ett av de sämsta borden jag suttit med på krukan. Alla med stackar på mellan 500-2k, flesta ubertighta unga killar. Började bli bättre vid 3 tiden men då var jag tvungen att dra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1010 texas/dc

2020 texas/dc

 

är ju itne där så ofta, men det är väl typ vad som är igång när man är där. igår var det 3 bord. 2 st 1010 texas och ett 2020 dc.

 

 

Okok :)

Ye.. Hängde mkt på krukan när dom öppnade men har inte varit där på över 2 månader nu :/

 

Har dom slutat med alla höga games?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska kortklippt, stereotyp gångstil och snackar väääääldigt mycket samtidigt som han utan att underdriva verkligen verkligen verkligen inte kunde spela hold em 8-).

 

guess its him...mött han i gbg dock men han jobbar i både sthlm å gbg som ledare på nåt telemarketingbolag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför spelar ni på Krukan när CC finns?

 

Är det bättre stämning? Lösare games?

 

Nog lite tightare spel på cc, men tycker det är roligare då det är mer folk där bara.Trist bara arr man får köpa in sig för 100bb på cc.

 

Okok :)

Ye.. Hängde mkt på krukan när dom öppnade men har inte varit där på över 2 månader nu :/

 

Har dom slutat med alla höga games?

 

Är nog fel person att fråga, är itne där tillräckligt ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför spelar ni på Krukan när CC finns?

 

Är det bättre stämning? Lösare games?

 

krukan är en riktigt bra klubb. när du kommer förbi huvudstaden så kan vi dra dit någon gång. riktigt bra stämning med trevligt personal, dealers och spelare. sthlms bästa pokerklubb helt enkelt.

 

måste dock även besöka klubb oden :)

 

---

 

btw så trodde jag att entourage inte kunde bli dålig. men börjar hända en jävla massa ologiskt och tråkigt skit. är kanske bara allmänt bitter pga vändningen i serien och hur vince blivit en toffel. men men..

 

lär ju bli bättre.

 

har btw fått en sticka i stortån.. suger enormt och vet inte hur jag ska få ut den då jag inte har nål hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...