Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

"Kasta era ögon" WAT???

 

låter som en felöversättning från persiska eller nåt... typ som "i dont feel again you" på engelska

 

streamar finalen av MSL live nu. lee jae dong fighting!!! ~~

 

http://www.livestream.com/grobycsstarcraftstream?utm_source=lsplayer&utm_medium=ui-chat&utm_campaign=grobycsstarcraftstream&utm_content=grobycsstarcraftstream

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det?

Min inneboende stod som 1'a reserv och kom in.

 

Det var ca 60pers på reservuppropet och alla fick plats. Nöjd :)

 

 

 

Utgång mega igår med irlkungarna Shahin89 och Kimtown. Mötte upp Kim vid slussen, när en sjukt full kille, med baseballkeps, basketlinne, och baggie jeans kommer fram och sågar mig.

-Jag vill inte vara otrevlig, men du ser fan förjävligt ut. Jag vet dock att du får tjejer ändå...

 

I gamla stan brister en finsk alkiskärring ut "hej älskling" när hon är på väg att ramla in i ett skyltfönster...

 

Kvällen började magiskt mao, och väl framme på Hotell Reisen med Kim, skymtar man ett bekant ansikte. Mr Poker, Ken Lenaard. Ångrar att jag inte hälsade och tog en idolbild. Såg ju pokerlandet så sent som i förrgår, så Kens status var ju högaktuell...

 

Detta var något av en morot för shahin som bestämde sig för att möta upp, trots 3k$ i hålet eller mer. Vi möttes upp på Imperiet. Träffade lite bekanta och hade jävligt kul. Vid stängning skulle vi vidare, och gjorde x antal misslyckade försök att komma in på solidaritet och lite andra klubbar. Vakterna kändes som sverigedemokrater när en finne och en iranie försökte komma in o göra allnightern fulländad...

 

Vid 5-snåret var det gyros i skanstull, och sedan kastade vi våra ögon...

 

MVH

 

Linda Rosings botoxläppar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter som en felöversättning från persiska eller nåt... typ som "i dont feel again you" på engelska

 

streamar finalen av MSL live nu. lee jae dong fighting!!! ~~

 

http://www.livestream.com/grobycsstarcraftstream?utm_source=lsplayer&utm_medium=ui-chat&utm_campaign=grobycsstarcraftstream&utm_content=grobycsstarcraftstream

 

dom där muttorna har man ju jagat ett antal gånger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utgång mega igår med irlkungarna Shahin89 och Kimtown. Mötte upp Kim vid slussen, när en sjukt full kille, med baseballkeps, basketlinne, och baggie jeans kommer fram och sågar mig.

-Jag vill inte vara otrevlig, men du ser fan förjävligt ut. Jag vet dock att du får tjejer ändå...

 

I gamla stan brister en finsk alkiskärring ut "hej älskling" när hon är på väg att ramla in i ett skyltfönster...

 

Kvällen började magiskt mao, och väl framme på Hotell Reisen med Kim, skymtar man ett bekant ansikte. Mr Poker, Ken Lenaard. Ångrar att jag inte hälsade och tog en idolbild. Såg ju pokerlandet så sent som i förrgår, så Kens status var ju högaktuell...

 

Detta var något av en morot för shahin som bestämde sig för att möta upp, trots 3k$ i hålet eller mer. Vi möttes upp på Imperiet. Träffade lite bekanta och hade jävligt kul. Vid stängning skulle vi vidare, och gjorde x antal misslyckade försök att komma in på solidaritet och lite andra klubbar. Vakterna kändes som sverigedemokrater när en finne och en iranie försökte komma in o göra allnightern fulländad...

 

Vid 5-snåret var det gyros i skanstull, och sedan kastade vi våra ögon...

 

MVH

 

Linda Rosings botoxläppar

 

sthlm i mitt jerta <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit:

Utgång mega igår med irlkungarna Shahin89 och Kimtown. Mötte upp Kim vid slussen, när en sjukt full kille, med baseballkeps, basketlinne, och baggie jeans kommer fram och sågar mig.

-Jag vill inte vara otrevlig, men du ser fan förjävligt ut. Jag vet dock att du får guzzar ändå...

Killen sa också att jag såg helt OK ut, mössa och allt liksom.

 

Deltog dessutom i två "hetska diskussioner" på vägen hem. Den första på 7/11 mellan skåning och full ful svensk. Det hela slutade med att skåningen skrek: "Visa respekt man. Visa respekt! Jag har bott i Rosengård i ? år. Fatta att jag knäsparkar sönder dig snart. Jag knäsparkar dig! Bla bla bla bla bla bla... Mannen! Jag är inte ensam här, jag ska hämta fler skåningar!"

"Hehehe, fler skåningar" tänkte jag och lämnade strax därefter med en bättre grillad i ena handen.

 

Den andra utspelade sig på en tunnelbanan vid Hötorget som till slut vägrade åka. Jag chartrade därmed en taxi där taxichauffören var nyfisen. Det stank och jag älskade mitt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter o kollar wolves-newcastle med två magpiesvänner. Riktigt bra stämning. Karl Henry, lagkapten i wolves är min nya favorit. Fyfan vad hårt han satsar i tacklingarna...

 

Träffade två liverpoolkompisar på imperiet igår. Dom berättade att dom hade varit i Samdodds butik vid zinkensdamm. Sjukt av mig att inte ha vetat om att jag bor 100m från en affär som bara säljer Liverpoolprylar. Blir att kolla in nästa vecka, och spewa på lite onödiga saker jag aldrig kommer använda...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir så mycket fotboll nu, och är mer taggad på att följa europeisk fotboll än någonsin. Blir även kul att se AIK hålla sig kvar i allsvenskan med Bangura.

 

WPT-Ragnar förstörde förstås alla dom här tankarna när han visade hur en stad intas ItalienStyle. Intagning Norrköping eller Gävle blir så blekt efter detta.

 

Napoli hälsar på i Rom. Så bra

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Träffade Kraclob på scandic malmen igår. Riktigt sjuk utgång i övrigt. Himlen därtill skulle ha sitt omss. Padrinos dissade i vanlig ordning, martinnuts stekte mega på utecomp, och shahin89 körde ubåtar på cafét...

 

 

Hade en så vidrigt standard smskonversation med sören igår också...

 

S - Öl?

 

N - Ja. Vi sitter på Indigo på götgatan. Kom dit.

 

S - Njaa, låter jobbigt. Jag drar till Krukan istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir så mycket fotboll nu, och är mer taggad på att följa europeisk fotboll än någonsin. Blir även kul att se AIK hålla sig kvar i allsvenskan med Bangura.

 

WPT-Ragnar förstörde förstås alla dom här tankarna när han visade hur en stad intas ItalienStyle. Intagning Norrköping eller Gävle blir så blekt efter detta.

 

Napoli hälsar på i Rom. Så bra

 

 

ROMANO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO BASTARDO OOOOOOOOOOOOOO ROMANO BASTARDO SEI TU!!!

 

serie a har ÄNTLIGEN börjat och finns ingen bättre present än att få välkomna hem Zlatan trots att han spelar för en rival som nu helt plötsligt blir mycket bättre pga Zlatan är en sån spelare som kan höja ett lag på egen hand.

 

udinese-genoa såg bra ut även om resultaten inte talade för matchbilden. bra sätt att välkomna det svenska folket iaf med bicamål:mrgreen:.

 

kommer nog att köra en 4-ling med -> Juve, Milan, Inter och Parma vinst :mrgreen:.. Ska kolla in lite närmare sen så skriver jag här om jag ska köra på det. hade en jääävligt sjuk dag igår och efter utgång avslutades det med UFC. ska inte spoila.. men ni som fattar. ni fattar när jag skriver -> loowl :mrgreen:

 

nu ska jag försöka sova bort fyllan i en timma till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...