Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

OMG KAN MAN SPARA FIFA10 MÅL?

 

spelade online precis och gjorde ett så otroligt sjukt mål med zlatan. så sjuk att motståndaren instaquitta efter det målet. så jävla tråkigt

 

fakeedit: fan får man poäng när motståndaren quittar? är 4e raka matchen som jag vinner och leder med 3-0+ i första halvlek som motståndaren quittar :cry:. vill vinna matcher och klättra i rankingen.. wtf.. måste typ göra mindre mål och sluta leka sönder dom

 

edit: pinsamt. en fi quitta och jag väljer att lira en ny random match. får han av en sjuk slump och han quittar innan vi hinner välja lag :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

OMG KAN MAN SPARA FIFA10 MÅL?

 

spelade online precis och gjorde ett så otroligt sjukt mål med zlatan. så sjuk att motståndaren instaquitta efter det målet. så jävla tråkigt

 

fakeedit: fan får man poäng när motståndaren quittar? är 4e raka matchen som jag vinner och leder med 3-0+ i första halvlek som motståndaren quittar :cry:. vill vinna matcher och klättra i rankingen.. wtf.. måste typ göra mindre mål och sluta leka sönder dom

 

edit: pinsamt. en fi quitta och jag väljer att lira en ny random match. får han av en sjuk slump och han quittar innan vi hinner välja lag :S

 

vad jag förstått får man inte poängen, men är inte säker, man får poängen i nästan alla andra spel dock så det suger som du säger, jag fick samma känsla när jag spelade, får inte leda med mer än 2-0 i andra då blir de quit, och gör man 2-3 mål sista 10 blir det quit också, suger o spela då. Visserligen minst ett halvår sen jag spelade men om du vill få smisk så är det bara o säga till. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, får inte mitt Super Nintendo att fungera. Kanske inte funkar till en 46" LED? Bläddrat igenom alla kanaler, men är myrkrig på varenda en. Tror jag måste köpa en sån där gammal 14" typ...

 

Fattar inte riktigt. Får en obehaglig känsla och blir typ arg när jag ser detta...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, temperaturen under 20 grader med kalla vindar, hej å ho så blir man genast sämre igen. Halsen gör mer ont och var typ rädd för att somna inatt då min tunga/svalg hade svullnat upp som fan. Är inte på så bra humör obv. Börjar känna mig lite hopplös och har funderat på ett liv där jag alltid är förkyld.

 

Annars går det dock bra, nya dator hade jag mitt första pass på igår, nytt nät också. Och för en gångs skull kan det vara så att man har ett medriggsnät. Sluta 8 inköp över ev enligt hm. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha knaprat ketorin i ett dygn nu kan jag nästan gå lite. Ska försöka masa mig ner till Krukans sportbar för Malmö-AIK kl16. Det blir helgens projekt och förmodligen enda gången man rör sig hemifrån. Har messat shahin, men tror det är för tidig matchstart för hans horribla dygnsrytm...

 

Funtar btw på att köpa ett uppstoppat djur. Typ en iller eller något. Hur högt på creapyskalan är det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, temperaturen under 20 grader med kalla vindar, hej å ho så blir man genast sämre igen. Halsen gör mer ont och var typ rädd för att somna inatt då min tunga/svalg hade svullnat upp som fan. Är inte på så bra humör obv. Börjar känna mig lite hopplös och har funderat på ett liv där jag alltid är förkyld.

 

Annars går det dock bra, nya dator hade jag mitt första pass på igår, nytt nät också. Och för en gångs skull kan det vara så att man har ett medriggsnät. Sluta 8 inköp över ev enligt hm. :)

 

Gurgla väldigt salt vatten några gånger. Mildrar smärtan i halsen nästan omgående.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag steg in i Office-huset på GC slogs jag av hur snygga alla var. Antar att vi har olika smak allihopa. Det skulle också kunna handla om att man jämför med spegelbilden. Vilket i sin tur skulle innebära att HejDU skulle vara skitsnygg... Slutsatsen blir att jag hade helt fel och att jag är en riktig jävla sexbomb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aida Yespica, Matteo Ferraris fru. Undrar vad som skulle hända om en artist uppträdde så i svensk TV.

 

haha std italien. tänk er tilda fröling göra så i svensk tv.

 

scherzi a parte är som dolda kameran och jääävligt kul hur dom lurar fotbollsspelare. tex när dom lurar gattuso så går det över gränsen och det slutar med att han jagar killen och sparkar honom hårt innan dom avslöjar att det är dolda kameran.

 

här är en med totti som är ganska rolig. tror han har fru här, men inte säker. han hade väl kort hår back in the days?

 

------

 

lol skulle fråga här om råd om hur man fixar sömnen innan railfish på forumet sa att jag måste dygna. så blir grind.. sen FM fram till 22 imorgon. frågan är om jag ska ta AIK eller Juventus. har haft som princip att alltid vinna CL, ligan och italienska cupen med Juve. men av någon anledning så har jag inte brytt mig om det på sistone. har vunnit med dom på FM09. så FM10 kvar. ska jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså den där e skitrolig trots att jag inte fattar italienska. Totti e kung...

 

Här är f.ö Tottis fru...

 

 

 

 

 

 

btw sant det där som sexy skrev. Jag, FriSoren och Shahin har ryggproblem, förkylning och yrsel. Svenskarna i denna dagbok har dock inga problem. Tror vi har svårt att anpassa oss till klimatet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ehm ok, hjälp?!

 

sitter o lirar när datorn bara slocknar. ingen sladd som åkt ut, ingenting. datorn e inte varm eller nåt, vad fan kan det ha varit om? och efter den dött startades den om...

 

e ju inte en jättebra egenskap för en dator att ha när folk försöker spela poker på den...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja dagbok!

 

idag gjorde jag något jag normalt aldrig gör. slog sönder skrivbordet och slängde runt grejer. är ganska imponerade iom att jag gjorde det med min säng med. hulken sas.

 

var aldrig såhär förut så det suger att jag gjorde det nu.

 

ska även dygna... hehhe.. inte bra dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ehm ok, hjälp?!

 

sitter o lirar när datorn bara slocknar. ingen sladd som åkt ut, ingenting. datorn e inte varm eller nåt, vad fan kan det ha varit om? och efter den dött startades den om...

 

e ju inte en jättebra egenskap för en dator att ha när folk försöker spela poker på den...

 

En dammtuss la sig på rätt ställe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ehm ok, hjälp?!

 

sitter o lirar när datorn bara slocknar. ingen sladd som åkt ut, ingenting. datorn e inte varm eller nåt, vad fan kan det ha varit om? och efter den dött startades den om...

 

e ju inte en jättebra egenskap för en dator att ha när folk försöker spela poker på den...

 

scherzi a parte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ehm ok, hjälp?!

 

sitter o lirar när datorn bara slocknar. ingen sladd som åkt ut, ingenting. datorn e inte varm eller nåt, vad fan kan det ha varit om? och efter den dött startades den om...

 

e ju inte en jättebra egenskap för en dator att ha när folk försöker spela poker på den...

 

Min gamla dator började hålla på sådär allt oftare, frågade runt lite och verkar ofta som det är strömaggregatet i datorn som är för klent och kan behövas bytas till ett starkare. Hjälpte direkt för mig iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fisk

 

http://www.holdemmanager.net

NL Holdem $100(BB) Boss Game#1352181039

 

Flugan ($9,997)

Pok.Proffs ($10,170)

Benito82 ($16,808)

Wien96Bure ($21,800)

 

Flugan posts (SB) $50

Pok.Proffs posts (BB) $100

 

Dealt to Flugan Th Tc

Benito82 raises to $350

Wien96Bure calls $350

Flugan raises to $1,400

fold,

Benito82 raises to $4,875

Wien96Bure raises to $21,800 (AI)

fold,

Benito82 calls $11,933 (AI)

FLOP ($35,116) Js 3d 9s

TURN ($35,116) Js 3d 9s Qc

RIVER ($35,116) Js 3d 9s Qc 7s

Wien96Bure shows Jd Ad

 

Wien96Bure wins $35,101

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fisk

 

http://www.holdemmanager.net

NL Holdem $100(BB) Boss Game#1352181039

 

Flugan ($9,997)

Pok.Proffs ($10,170)

Benito82 ($16,808)

Wien96Bure ($21,800)

 

Flugan posts (SB) $50

Pok.Proffs posts (BB) $100

 

Dealt to Flugan Th Tc

Benito82 raises to $350

Wien96Bure calls $350

Flugan raises to $1,400

fold,

Benito82 raises to $4,875

Wien96Bure raises to $21,800 (AI)

fold,

Benito82 calls $11,933 (AI)

FLOP ($35,116) Js 3d 9s

TURN ($35,116) Js 3d 9s Qc

RIVER ($35,116) Js 3d 9s Qc 7s

Wien96Bure shows Jd Ad

 

Wien96Bure wins $35,101

 

a den va dålig

 

springa bra > spela bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer inte ihåg om du har löst HM-installationen Frisören, men jag hade nyss samma problem. Kollade lite FAQ och ringde en vän.

 

Anledningen till att du inte kan installera postgSQL-grejen (eller vafan de heter) är följande:

Note: Make sure (UAC) User Account Control is off before proceeding. See the following links for information about UAC.

In och stäng av den skiten bara, så funkar det.

Guide för Vista: http://faq.holdemmanager.com/questions/29/Turning+Off+UAC+%28Vista%29

Guide för Windows 7: http://faq.holdemmanager.com/questions/30/Turning+Off+UAC+%28Windows+7%29

 

Ursäkta bristen på korrekt terminologi och generell knowhow :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...