Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Åt btw glass med smaken Tjära(Terva på finska) när jag vari i Finland. Ni som smakat Terva-Leijona vet ungefär hur det kan ha smakat...

 

 

Bästa godiset, brukade alltid köpa hur mycket såna godisar som helst när man åkte färja förut.

Blir glass nästa gång man åker till Finland

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Så om antalet av de som inte betalar tvavgiften ökar med 50% de närmaste 5 åren. Då skulle de gå ut med ett pressmeddelande, tacka folket och sänka priset med hälften?

 

Jag antar att du var väldigt full när du gjorde den uträkningen. Men iaf, avgiften skulle inte behöva vara så hög om folk betalade som de skulle, det säger ju sig självt. Samma sak med skatten.

 

hehe så kul att du editade och ändå är meningen så knasig (=

 

Förhoppningsvis full som sagt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa godiset, brukade alltid köpa hur mycket såna godisar som helst när man åkte färja förut.

Blir glass nästa gång man åker till Finland

 

Jag hade en finsk kille i min klass i låg och mellanstadiet. Han förbjöds att ta med godiset till skolan för att tjejerna i klassen tyckte att de luktade så äckligt :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vegas, ska du till CC ikväll?

 

Är det nåt speciellt där ikväll?

 

Kan typ inte röra mig. Sjukt sugen på att hitta på något, men känner mig helt invalid. Tänkte gå och hämta posten i trappuppgången, men ångrade mig då ryggen ville annat. Rör mig förmodligen inte hemifrån på hela helgen. Finns det nån hemkörningsgrej i stan där man kan beställa pasta och sånt?

 

Grattis Niklasvegas, sjukaste nicket på pf. (överlägset)

 

huh? du har inte sett mit nick tidigare eller ;)

 

och ty

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tror jag inte det är. Bara att jag inte har något för mig ikväll och därför eventuellt tänkte dra ett varv till CC..

 

Ska knapra lite tabletter. Det enda jag vill är att kunna ta mig nånstans. Ger CC goda 10% :)

 

Missar nog Grand Garbos med Padrinos och Ulaf på lördag. fan fan fan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska knapra lite tabletter. Det enda jag vill är att kunna ta mig nånstans. Ger CC goda 10% :)

 

Missar nog Grand Garbos med Padrinos och Ulaf på lördag. fan fan fan...

 

det här ståhejet ska jag lätt vara med på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kan typ inte röra mig. Sjukt sugen på att hitta på något, men känner mig helt invalid. Tänkte gå och hämta posten i trappuppgången, men ångrade mig då ryggen ville annat. Rör mig förmodligen inte hemifrån på hela helgen. Finns det nån hemkörningsgrej i stan där man kan beställa pasta och sånt?

 

 

 

http://www.aptit.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon såg så var straffläggningen störd. Målvakterna var så usla att det var löjligt. Hälften av straffarna var rätt dåliga, men målvakterna släppte allt. inte en enda räddning på 18 straffar...

 

Slökollat 3 tidigare finaler idag. Alla på 7-manna och BP har vunnit alla. Den föreningen bara kör. DIF-Göteborg P17 semi om några timmar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kungar

 

37870_10150212492930551_670500550_13648014_4244199_n.jpg

 

 

hahahaha, Jag undrar varför är pokerspelare på PF generellt så fruktansvärt fula?

Ge mig nån anledning. Av alla bilder jag sett på PF så är alla Killar sjukt Fula.

Ps Ludde ser bra ut resten är fan en påse med skit.

Ni sthlmare kan inte få ligga särskilt mkt runt Stureplan kan jag tänka mig!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha, Jag undrar varför är pokerspelare på PF generellt så fruktansvärt fula?

Ge mig nån anledning. Av alla bilder jag sett på PF så är alla Killar sjukt Fula.

Ps Ludde ser bra ut resten är fan en påse med skit.

Ni sthlmare kan inte få ligga särskilt mkt runt Stureplan kan jag tänka mig!!!

 

lol, vet inte generellt på pf, men de där 2 ser la bättre ut än genomsnittet i Sverige? Sen är det väl i princip bara fyllebilder, partybilder, flumbilder etc etc som dyker upp här, inte så representabelt imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...