Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
Ingen i vårt tips som hade Gerrard som målskytt? Vegas som "står och faller" med england? Eller kanske tog rooney?

Har hittat en funktion där man kan jämföra 5 olika tips, jag kollade just in WPT-Ragnar, geewhiz, maxwell och NiklasVegas. Alla utom Maxwell hade Rooney, ingen hade Gerrard. Imorgon har de:

WPT: 0-2 2-1 2-0

Gee: 0-0 2-1 2-0

max: 0-2 1-1 2-1

Vegas: 1-1 1-0 2-1

WPT, Gee och Vegas har alla England i final, hur känns det efter att ha sett premiären?

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Kollade 7-8 till och INGEN mer än jag som har Brasilien som slutsegrare, känns rätt soft... Det är liksom 27 poäng för att få rätt ordning på ettan och tvåan. Sen verkar 80% ha Villa som skyttekung.

Postad

Tackar. Jag har Argentina-Brasilien i final. GTO ftw. Tevez som skyttekung var inte så genomtänkt dock, herren kmr inte göra ett ända mål.

Känns som bustar spanien tidigt så är typ 90% borta.

Postad

Chockerande att inte fler har Fabiano som skyttekung.

Tror dom flesta som ligger i topp nu kommer få det svårt i längden nu när jag kikar in tipsen, WPT-Ragnar ser ut att ha en chans mot mig dock. Skönt att typ ingen har Kaka också, kan bli guldgruva med lite tur. Hejja att Frankrike slår ut England i kvarten också :)

Postad

Tycker fortfarande poäng borde fördelas utefter odds osv, iaf enligt mina jävla bets. Hade tydligen 3-1 till England och 3-2 till Argentina och det ser inte bättre ut efter det heller... Kom igen Serbien, one time!

Postad
Leos mattor är den enda på 0 poäng, snyggt jobbat (=

Jag har liksom vänta på att få skriva "Välkommen in i spelet, Izy". Det tycks ta tid...

Meeen missat varenda match med en balja nu. Hade 2-1 och 2-0 idag. Nu jobbar vi in 2-1 till England iaf. Hur byter jag namn på laget btw, kikat runt men hittar inte vart de är :S

Förut gjorde du det på på Min Sida, Mina Tips, Ändra(till höger om gruppspelsmatcher), och sedan Personlig Info. Vet dock inte om det går nu eftersom tipset är lagt...

Hur nöjd är NiklasVegas nu?

Jag ska erkänna. Satt och såg första halvlek med min far(andra halvlek hos IRLsucks). Vi har båda starka känslor för vårt kära England. Egentligen ganska obefogat, men håller bara på England i mästerskap och har alltid gjort det. Finland går ju aldrig dit, och Sverige semibryr jag mig typ inte om. Kul om dom går bra, men det är England och Finland jag håller på. Mår riktigt dåligt över gårdagens match. Kändes dock vidrigt standard. Fick flashbacks på Paul Robinson mot Kroatien(Fick f.ö 12 rätt på tipset den omgången med x2 i England, och Kroatien vann. Det var typ livstilt som vanligt...). Rule Britannia osv. Skönt att Liverpoolspelarna var bäst iaf. Gerrard, Glen, Heskey, Crouch, Carra. James som också är Liverpoolspelare står nästa match. Annars blire fosterställning. Eller vafan, det är fosterställning redan nu...

Grattis Niklas.

Fattar inte...

Har för mig att jag läste nånstans att man skulle kunna se andras tips när tävlingen började, men jag vet inte hur. Vrakman verkar iofs ha hittat nåt...

Har hittat en funktion där man kan jämföra 5 olika tips, jag kollade just in WPT-Ragnar, geewhiz, maxwell och NiklasVegas. Alla utom Maxwell hade Rooney, ingen hade Gerrard. Imorgon har de:

WPT: 0-2 2-1 2-0

Gee: 0-0 2-1 2-0

max: 0-2 1-1 2-1

Vegas: 1-1 1-0 2-1

WPT, Gee och Vegas har alla England i final, hur känns det efter att ha sett premiären?

Riktigt sjukt att du valde Maxwell. Riktigt sjukt..

------------------------------------------------------------------------------------

Efter Englands misär gick jag ut med Izy och IRLsucks. Riktigt sjukt. En IRLpolare gick med på utgång och om vi skottade Omaha och han fick 1%. Vi lastade iväg 800$ på ett microskott, men han följde inte med ut. Vi hamnade på Sturecompagniet. Nötbakis nu, wieehhoo...

Edit: Och nej, jag hade inte Gerrard. Gjorde samma misstag som alla och satte bara forwards. Messi, Rooney, Torres(skytteligasegrare). Äckligt trist...

Edit 2: Izy ringde o väckte mig imorse för att berätta att när han var på väg hem igår, kom två finska tjejer fram till honom och frågade "Har du eldet?". Riktigt sjukt. Shahin fattar...

Edit 3: Tycker f.ö att det här tipset är ganska roligt. Mycket roligare än jag trodde. Alla är dessutom lika kassa, förutom Izy som är snäppet sämre. Jag har dessutom något att hoppas på i Algeriet-Slovenien. En match jag skiter ganska blankt i annars. Folk som inte joinade borde ångra sig...

Postad
Edit: Och nej, jag hade inte Gerrard. Gjorde samma misstag som alla och satte bara forwards. Messi, Rooney, Torres(skytteligasegrare). Äckligt trist.......

Känner samma sak nu, varför tog man bara massa anfallare. Man borde satsat på målfarliga mittfältare istället som ger lite poäng när dom hänger en kasse. T ex Gerrard igår eller Ronaldo, om han nu räknas som mittfältare i tipset och inte anfallare. Men men hoppas att Klose hänger några ikväll :-D Messi som man hade igår borde väl gjort 2-3 baljor igår utan stålmannen i målet.

Edit 3: Tycker f.ö att det här tipset är ganska roligt. Mycket roligare än jag trodde. Alla är dessutom lika kassa, förutom Izy som är snäppet sämre. Jag har dessutom något att hoppas på i Algeriet-Slovenien. En match jag skiter ganska blankt i annars. Folk som inte joinade borde ångra sig...

Kan bara hålla med, matchen är nog en av vms absolut mest ointressanta och hade inte brytt mig ett skit utan denna vm liga.. jobba in en mållös match nu :-D

Lagt in massa tråkiga tips om vem som får flest hörnor och varningar och sånt också så man har nåt att bry sig om =)

Postad

Vad i HELVETE är det med dagens målvakter :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Igår missa man poäng i ligan pga Green och idag har man 0-0 och så gör målvakten liknande som igår med 10 min kvar

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

TILT

Postad

Sjukt att man la ner målvaktskarriären för så där 15-20 år sen, hade ju platsat i både England och Algeriet. F.ö krävs det bara två mål sista tio nu för att mitt tips ska sitta. Izy game osv.

Postad

Förut gjorde du det på på Min Sida, Mina Tips, Ändra(till höger om gruppspelsmatcher), och sedan Personlig Info. Vet dock inte om det går nu eftersom tipset är lagt...

Gah, gick obv inte. Då får väl mitt lag heta "2010-06-09 13:12:33", känns tyvärr som jag är chanslös nu :(

• Skapa nytt...