Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Jävlar vad jag har cyklat idag. Vidrigt varmt och länge sedan jag svettades så mycket av värmen. Tog mig från Nacka till sexyterrans lya på bondegatan. Dryga timmen gick det på. Lurade på han och Whytea shorts och vi drog till mosebacke för lite pilsner. Efter 15min börjar det blåsa kallt och vi springer/cyklar ner till Oliver Twist. Inomhus diskuterade vi sedan allt och inget, men skönt att inviga shortsen. Mycket nöjd över att ha jobbat cykeln in till stan. Ska bli en fröjd att ta sig fram på den framöver...

 

Luktar fortfarande i lägenheten, men nu har jag hällt i ättikssprit och bikarbonat. Borde klara CL-kvällen ut iaf...

 

Edit: Efter matchen ikväll kommer Martinnuts lägga straffar på Ravelli med ett championsleaguefinalpaket i potten. Se och lär...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Edit: Efter matchen ikväll kommer Martinnuts lägga straffar på Ravelli med ett championsleaguefinalpaket i potten. Se och lär...

 

favoritvideo var ett bra tag in på livet var "höjdpunkter från vm 94". ravelli var ju en hjälte. gl martin.

 

 

 

kom precis ut från duschen och får höra att morsan har gjort jätteblunder som typ bara görs på film. våra grannar är lite konstiga och speciellt kvinnan. pratar aldrig med dom men eftersom våran veranda nu sitter ihop med deras på något krokigt sätt är hon över och pratar om lösningar. Min mamma avslutar allt med att fråga grannkvinnan om hon är gravid, vilket hon inte är. Jag skratta och skämdes lite med henne. Förstår itne hur man kan göra den blundern. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahaha.

Det där kommer nog att gå som en dans ska du se :D nån som vill sätta emot?

 

är dessutom berg under som går lite upp och ner vilket gör det så mycket svårare med grunden. rivigt ner gamla taket nu och imorgon tar jag alla gamla plankor. det är faktiskt rätt roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag försöker lära mig isländska på youtube. Denna fantastiska kvinna har lagt upp en jävla massa videor på användbara fraser. Gå in på henne på youtube när ni har väldigt mycket tid över...

 

 

Varför tittar hon ner i pappret hela tiden? Känns som något man skulle kunna göra utan manus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: Efter matchen ikväll kommer Martinnuts lägga straffar på Ravelli med ett championsleaguefinalpaket i potten. Se och lär...

 

haha såg att du hade skrivit något liknande förut men inte tänkt mer på det och vart chockad när jag såg martinuts. synd bara att han inte vann :-(

 

bayern såg fan bra ut idag. blir det inter i finalen kan det sluta hursomhelst :shock:. ska bli kul som fan iaf. börjar inse nu hur jävla kul det är att VM drar igång. har dock inte haft samma hype som tidigare.. måste nog bero på att varken Iran eller Sverige är med fiifaaaan

 

btw någon som vet vad låten i "miss dior" reklamen heter?

 

13k händer kvar till jag slått mitt rekord. ska göra mitt bästa men vet inte om det kommer gå då jag har en jävla loldog jag måste till nu både onsdag och torsdag

 

edit: nvm hitta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow tar inte det där mycket tid?

 

för er som missat så måste jag fan posta den här. den är så magisk. killen med yxan och den djupa texten.

 

 

Man hittar ju nya saker hela tiden. Insåg precis att ena snubben tar ett bloss från sin cigg mitt i sin egen rapdel av låten :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

Grabbarna i videon skulle må bra av mitt bänkpress program tror jag...

 

Han har en yxa.. behöver inga muskler ffs.

 

042zk.jpg

 

8k händer avverkade idag.. hyffsat trött.. måste vakna om typ 5h. 9k ifrån handrekord.. borde kunna ta det med tanke på att fredag blir en jävla massa grind. borde nog vara normal och gå ut och festa när det är valborg... men poker är så jävla beroendeframkallande atm.. är så nära NL600.. ingen idé att bromsa.

 

btw.. hur tar alla sig till arlanda?

 

note till mig själv imrn; skjut inte upp grejer..tvätta dina kläder ffs..du kommer INTE hitta en tid lördag kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.holdemmanager.net

NL Holdem $6(BB)

 

mhmmm ($619)

paullais ($414)

 

paullais posts (SB) $3

mhmm posts (BB) $6

 

Dealt to mhmm Ah Ad

paullais raises to $414 (AI)

mhmm raises to $619 (AI)

FLOP ($828) 9s Jd 5s

TURN ($828) 9s Jd 5s Kd

RIVER ($828) 9s Jd 5s Kd 8d

mhmm shows Ah Ad

(Pre 92%, Flop 93.6%, Turn 100.0%)

 

paullais shows As 2c

(Pre 8%, Flop 6.4%, Turn 0.0%)

 

mhmm wins $827

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

ett annat guldkorn från 042-området.

 

ÅSTORP ÄR INTE 042!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

 

 

 

Jag funderar på om de har gjort beatet själv, för jag tyckte det lät riktigt bra. Bortsett från den usla wannabegangstahtexten var det fan inte alls illa.

 

Dock fanns där ingen yxa i videon :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...