Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Du tror inte han var glad? Han gjorde ju obv inte det för att håna Barcelona.

 

Glad ofc, men tror det finns gränser. Om du tittar vad han gjorde under hela matchen. Gick fram till zlatan/pep, sparkade in en extra boll på plan, sparka bort den när barca spelare skulle ha inkast, gör allt för att bli så odräglig som möjligt i princip. Tar inte ifrån hans kunnande, sjukt bra tränare bortsett från hans manners (som är välkänt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Jag är mest nöjd med att Zlatan går till Barcelona för att vinna Champions Leauge. wpwp

 

Edit: Korv ska fan ha hög kötthalt. Väldigt delade meningar om det mellan mig och flickvännen

 

Tycker det är komiskt, speciellt efter Zlatans uttalande förra året när dom åkte ur CL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njuter som det anti zlatan/barcafan jag är. En seger för fotbollen som någon skrev. Hatat Mourinho många dagar av mitt liv, men nu gladdes jag verkligen med honom. Vinna till varje pris fick verkligen ett ansikte idag...

 

Är lite mätt på fotboll nu. Blivit alldeles för mycket. Måndag-fotbollsträning, Tisdag-CL, Onsdag-CL, Torsdag-Europa League, Fredag-Fotbollsfritt, Helg-Ligamatch för AIK, Liverpool och mitt eget lag FC Nacka. Ska bli skönt att kunna släppa några serier/turneringar som är inne i slutfasen. Så mätt på fotboll att det ska bli skönt att sitta på ett flygplan till Rhodos när AIK möter dif på söndag, i vad som kan vara det minst upphaussade derbyt på väldigt länge...

 

Imorrn blire Helsingborg-AIK på Krukans sport och spis, och därefter förmodligen bitter se Liverpool-Atletico DE Madrid. Även sista grinddagen för månaden imorrn. Lär inte bli så mycket på fre-lör då valborg stundar...

 

16833_1329385787247_1009039852_995421_4621928_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Taktisk match från Inter. Shahins Italien mot Smoggans Tyskland i final då ;).

 

nej nej nej nej.. inter är ett lag med INGA italienare i startelvan som råkar spela i den italienska ligan. kan inte ens gissa på vem som vinner finalen. tycker om bayerns spel.. sköna spelare. men man unnar mourinho CL.

 

fuck alltså min speldator vibrerar som FAN nu.. vet fan itne vad som hänt. kopplade den till tvn då jag ville se inter-barca.. blev tvungen att starta om med knappen då datorni nte kopplades direkt till tvn vilket gjorde den cp. nu vibrerar den som fan.. kan fan ej sitta med fötterna under skrivbordet :shock: :shock:

 

bad beat btw.. somnade hemma hos mina föräldrar då cyntax skrev om matchen :cry:

 

edit: och min laptop är paj.. den fryser så kan inte använda den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:mrgreen:

 

Skön spelande Inter mot grisande Bayern:rolleyes:

 

Inter säljer italiensk fotboll riktigt bra. Bojans mål skulle ha blivit godkännt, tur Inter igen.

 

Fast Piquets var offside så det jämnar isåfall ut sig.

Vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om handsen vid Bojans mål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okordinerat foto, vad håller han i röd tee till vänster på med, hoppas han är full och håller på att ramla.

 

Han som ligger längst fram har allvarligt sexiga ben, det blir inte sämre av hans shorts som ser ut som en kort kjol - I'd hit it.

 

Hejdå.

 

sjukt konstigt skrivet.

Hur gick tankegångarna från att först ha spanat in Niklas ben till att sen skriva det där :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknar upp till ännu ett irlgarv. Tack för komplinmangerna. Tycker f.ö att det bara är jag, IRLsucks och Maxwell som ordentligt går in för fotbollsbilden. Bakre raden: Smooger, AnteSvante, FriSoren, Geewhiz, Zumzar, Starvin, Shahin kör mer skolfoto imo...

 

Sexyterran - Kan inte du skriva upp oss på nån lista till Valborg...

 

Nu ska jag se 08-fotboll...

 

TheOffice(utan shahin), Hurghada 2006-2007

n650840262_2062952_6051.jpg

 

Shahin trixxar...

 

 

Charterincheckningen stänger 1.5h innan avgång på Söndag. Det är lite semiretarded, men tydligen så har charter egna svennebananregler. Detta betyder att vi måste ta oss mycket tidigt till Arlanda på Söndag morgon. Mitt förslag är till FriSoren. Ska vi köra en favorit i repris och dygna på CC och sedan ta Arlanda Express vid stängning? Vill minnas att vi gjorde så innan GC och jag hittade ett fint plus på 17tuss...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länge varit irriterad på att mitt systembolag inte har Kronenbourg. Nu tog jag mig i kragen och gick dit och beställde...

 

Ringde Shahin som var på Gant och köpte kläder av Weddie. Han sa att han skulle ringa tillbaka när han betalat. Nu har det snart gått en timme :) Vill ha sällskap till AIK-matchen. Ryggbiffen på krukans sport o spis är mycket god...

 

Izys myspace. Kommer musik framöver...

http://www.myspace.com/t1p5yhehe

 

Eftersom jag bokade resan till Rhodos har alla skickat pengar till mig. IRL skickade 5261kr vilket är 1kr mer än jag begärde. Äntligen payoff som organizer...

 

Nu ner till Krukan och se AIK. Forza bajen siempre osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länge varit irriterad på att mitt systembolag inte har Kronenbourg. Nu tog jag mig i kragen och gick dit och beställde...

 

Ringde Shahin som var på Gant och köpte kläder av Weddie. Han sa att han skulle ringa tillbaka när han betalat. Nu har det snart gått en timme :) Vill ha sällskap till AIK-matchen. Ryggbiffen på krukans sport o spis är mycket god...

 

Izys myspace. Kommer musik framöver...

http://www.myspace.com/t1p5yhehe

 

Eftersom jag bokade resan till Rhodos har alla skickat pengar till mig. IRL skickade 5261kr vilket är 1kr mer än jag begärde. Äntligen payoff som organizer...

 

Nu ner till Krukan och se AIK. Forza bajen siempre osv...

Fd%20El%20Ray.jpg

Hur känns det att AIK bänkar Eguren efter all hype?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länge varit irriterad på att mitt systembolag inte har Kronenbourg. Nu tog jag mig i kragen och gick dit och beställde...

 

Ringde Shahin som var på Gant och köpte kläder av Weddie. Han sa att han skulle ringa tillbaka när han betalat. Nu har det snart gått en timme :) Vill ha sällskap till AIK-matchen. Ryggbiffen på krukans sport o spis är mycket god...

.

 

sorry dogs..vart så stressigt mot slutet och provade en massa grejer så tiden ruscha iväg. blev även inget från gant :cry:.. ska dock tillbaka efter rhodos

 

var och handla idag på stan inför rhodos vilket var nuts. men tillbaka till verkligheten i min lägenhet.. 9k händer spelas inte av sig själv. drar igång strax och försöker nöta av minst 3-4k händer så blir fredagen awessome.

 

hittade även det här på nätet som är SJUKT jävla roligt.

 

har tidigare aldrig följt south park men börjat göra det den här säsongen och inser storheten i serien. dom driver ju ofta om gingers så någon irlginger postade den här

 

 

då svarade soutpark med den här videon

 

 

sen slutar han med det här hahahaha

 

 

sen undrar dom varför ungdomar går loss och skjuter folk i skolor

 

 

IT WILL STOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur känns det att AIK bänkar Eguren efter all hype?

 

han har inte blivit bänkad så vitt jag vet. Febersjuk idag och följde inte med tillö Helsingborg. Jag ser dock gärna att han bänkas. Man ska spela med bästa laget för dagen, och Eguren tillhör inte den elvan just nu...

 

Heif-AIK 1-0

dif-Mjällby 1-0

Liverpool-Atleti ?

 

Kan bli en sån där vidrig luderkväll som man gillar...

 

Blev f.ö bråk på krukans sport o spis. Två fulla alkistjejer blev utslängda av ägaren. Nötrail imo...

 

Edit: Vidrigt att Syrianska-ÖIS inte slutat och Liverpool-Atleti som nu gått 10min inte börjats visa än. Bra jobbat tv4sport o alla andra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...