Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

köpte typ 6 laxbitar som var färdigkryddade och som kostade mycket mindre än 310 kr per laxbit. suger att betala 620kr för två laxbitar som jag totalt kommer slakta :mrgreen:

(

Jag måste underskattat lax som fan eller också har du köpt någon form av 1337-lax för inte fan kostar det 620 spänn? Det låter helt sjukt!

Såvida man inte köper 148 kilo typ :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

alltså den laxbiten som jag köpt är för en måltid.. iof kanske standard?

köpte typ 6 laxbitar som var färdigkryddade och som kostade mycket mindre än 310 kr per laxbit. suger att betala 620kr för två laxbitar som jag totalt kommer slakta :mrgreen:

sist brände jag laxen och det luktade lax i lägenheten vilket sög:-(

LOOL. Låter ju som obv kassamisstag, 310kr för en laxbit kan du ju lika gärna käka på restaurang imo. Va det inte 310kr/kg eller nått sånt? annars håll dig till färdigkryddade laxbitarna, funkar mkt bra och billigt.

Btw när du steker lax, för att inte bränna hela skiten och lägenheten stinker så ha låg värme och häll gärna i lite kokvatten efter ett tag så att det steks bättre inuti laxen och stekpannan inte bränner... om inte kryddat, krydda och det är fan gott :D.

Länk till kommentar

köp kvalitetslax och ät rå.

en vacker dag så skall jag göra det!

men som stash skriver så visste jag inte heller att lax var så dyrt :shock:. tror inte heller det är per kg då det är i en liten förpackning (kan lägga upp bild sen) och det står "310.00" under den. paketet är riktigt baller så förvånar mig inte... men men... nice hand gg är ju totalboller då imo.. för dom två laxbitarna som jag köpte kunde jag ha ätit på en fin restaurang... känns inte så aktuellt i framtiden att äta en maträtt för sammanlagt 400 kr hemma.. tillagad av mig dessutom

---

kom hem från crossfiten precis och är sjukt trött. redan efter 10 minutes workout var jag hela tiden på gränsen till att spy... trött? ja... så pass trött att jag måste spy? NEJ.... hade nämligen lagat kycklingfilé som jag åt en två timmar innan träning.. mådde så jävla illa.. herregud. mår så illa nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till. jag tror att probelemet är att jag steker den på FÖR hög grad... kör den på 5/6 nu. fuskade lite med att tina upp den också... la kycklingen på en tallrik och lät varmt vatten tina upp skitet..

hursomhaver så sa ena crossfit instruktören att jag ska dra till sjukgymnast :-(. är ju otränad och ovig/stel som fan så när vi körde en övning idag fick jag riktigt ont och fick jobba mer på att stretcha ut den delen där jag fick ont. tänk er låret.. längt upp vid höften typ. är så jävla slut efter varje pass att hålla mig ifrån att spy är en stor bedrift.. så ska jag stretcha också.. fmmllllllll

har även varit med om första facebook mixupen mellan mig om shahin86. var någon tjej som la till mig med texten; "Hej fisk".. fick dock snabbt meddelande om att det var fel Shahin... nu känns det gansak covered där.. pf, live, internetpokerborden och nu facebook... vart mer kan vi blandas?

hade tänkt grinda men mår för illa och vet seriöst inte om jag kommer äta kycklingfilé som jag själv lagat någonsin mer... sist jag lagade kycklingfilé mådde jag så illa att jag gick och la mig.. nu.. samma

Länk till kommentar

Varför kör du crossfit? Läst många experter/sjukgymnaster etc som skriver negativa saker om crossfit.

Bättre att dela upp styrka och kondition i olika pass enligt dem. Tydligen hög skaderisk i crossfit också.

dom pt jag talat med och av det jag läst på nätet så verkar alla vara överens om att crossfit är den bästa träningsformen.

kan ju mycket väl stämma det du skriver.. men crossfit är seriöst det roligaset jag gjort. alla träningar känns unika med stor variation på övningarna samtidigt som jag alltid är helt slut efter träningarna.

Sören:

Länk till kommentar

har även varit med om första facebook mixupen mellan mig om shahin86. var någon tjej som la till mig med texten; "Hej fisk".. fick dock snabbt meddelande om att det var fel Shahin... nu känns det gansak covered där.. pf, live, internetpokerborden och nu facebook... vart mer kan vi blandas?

Jag har skrivit till "fel" shahin på msn ett antal gånger. fyp...

Tillsammans med WPT-Ragnar som agerade chaufför åt mig idag, har jag precis installerat nya TVn. Blev som tidigare skrivits en Samsung LED, 46". Mycket nöjd. Perfekt tiltköp efter gårdagens misär. Via mitt Comhem abonnemang la jag även på canal digital så nu behöver jag aldrig mer oroa mig för att vissa någon fotbollsmatch etc. Efter att ha bott 1.5år med skogs-tv tillsammans med Izy hoppas jag nu kunna stilla TV-abstinensen i lugn och ro...

Innan vi köpte TVn hann vi med att hälsa på en morgonpigg shahin89, som skulle ha coachsession. Därefter lunchade vi med IRLsucks på restaurang Korat i Sickla. Han var på jakt efter ett schackbräde så att han kan fortsätta hustla FriSoren. Jag torskade f.ö notflippen på Korat, för att späda på min badrun...

Länk till kommentar

i lugn och ro...

Innan vi köpte TVn hann vi med att hälsa på en morgonpigg shahin89, som skulle ha coachsession. Därefter lunchade vi med IRLsucks på restaurang Korat i Sickla. Han var på jakt efter ett schackbräde så att han kan fortsätta hustla FriSoren. Jag torskade f.ö notflippen på Korat, för att späda på min badrun...

tror jag vunnit 3 av 3 på våra senaste schackmatcher. Mitt Pes-spelande har även det höjt sig några snäpp och hoppas även där kunna krossa han snart.

Länk till kommentar

Jag har skrivit till "fel" shahin på msn ett antal gånger. fyp...

Tillsammans med WPT-Ragnar som agerade chaufför åt mig idag, har jag precis installerat nya TVn. Blev som tidigare skrivits en Samsung LED, 46". Mycket nöjd. Perfekt tiltköp efter gårdagens misär. Via mitt Comhem abonnemang la jag även på canal digital så nu behöver jag aldrig mer oroa mig för att vissa någon fotbollsmatch etc. Efter att ha bott 1.5år med skogs-tv tillsammans med Izy hoppas jag nu kunna stilla TV-abstinensen i lugn och ro...

Hoppas du köpte 7-serien eller senare så du har mediacentret och kan koppla TVn till hemnätverket, samt även spela upp filmer på usb. Kikade på 7070 idag, verkar grym tyvärr hade de ingen hemkörning (LOL?). Tar det senare i veckan, fick min hemmabio idag :D

Länk till kommentar

Hoppas du köpte 7-serien eller senare så du har mediacentret och kan koppla TVn till hemnätverket, samt även spela upp filmer på usb. Kikade på 7070 idag, verkar grym tyvärr hade de ingen hemkörning (LOL?). Tar det senare i veckan, fick min hemmabio idag :D

Yes sir, 7-serien indeed. Kostade bara en tuss mer än 6-serien. Gratis ju :)

GZ till hemmabio urmy. Får bli nästa steg...

Baseketball går f.ö på c+ atm. legendary. var min favoritfilm när jag gick i typ 5an...

Länk till kommentar

Serie 8 8050 obv? Inget jävla micro. Eller?

7070 har gryma problem med bleeding effekter. Jävla lotteri om man får ett bra exemplar av den!

Till mitt microförsvar så hade el-giganten slut på alla 3 serierna. När vi sedan kom till SIBA var 8-serien slut, men dom hade 7:an. Orkade inte fortsätta leta, men visst ska man skämmas lite. Det ska microgudarna veta...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...