Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Båda hålkorten är med i handen! ;P

Hur mkt $$ fick du izy? jag har oxå vunnit BBJ på party :D

 

fick $16k för besväret tror jag. han med fyrtal fick 34k eller nåt sånt, han lacka som fan innan han märkte :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

här ska ni få se en konstig HH som nyss utspelade sig. jag postar den råa HHn så ni ser hur den ser ut. väldigt konstig.

 

jag har haft problem med internet här hemma hos mamma, igår tappa jag 2 gånger så jag var tvungen att sluta och idag gjorde jag ett nytt försök. såklart när man tappar internet så är det i såna här situationer :/

 

på party om någon tappar connection, så checkas handen ner från den gata man är på när discen sker. det är jag, inte han, som tappar internet på river trots att HH föreslår annat. jag vet det eftersom även everest dog samt jag blev sit out på samtliga de andra 3 borden vi spelade på.

 

det jag tycker är så sjukt är hur jag lyckas trycka in beten på river, och sen bara för att jag tappar internet så slipper han välja om han ska syna eller folda? min bet borde ju stå det borde knappast checkas ner, eller hur?

 

 

***** Hand History For Game xxxxxxxxx *****

5/10 Texas Hold'em Game Table (NL) - Tue Mar 2 09:21:48 EST 2010

Table Table Heads Up #1470955 (Real Money) -- Seat 2 is the button

Total number of players : 2/2

Seat 1: sexyterran ($1961.88)

Seat 2: FleetwoodJac ($2448.37)

FleetwoodJac posts small blind (5.0)

sexyterran posts big blind (10.0)

** Dealing down cards **

Dealt to sexyterran [ 7d, 7s ]

FleetwoodJac raises 25.0 to 30.0

sexyterran raises 100.0 to 110.0

FleetwoodJac calls (80.0)

** Dealing Flop ** : [ 8h, 8d, 5d ]

sexyterran bets (164.25)

FleetwoodJac calls (164.25)

** Dealing Turn ** : [ 7c ]

sexyterran bets (300.0)

FleetwoodJac calls (300.0)

** Dealing River ** : [ 4s ]

sexyterran bets (1387.63)

sexyterran is all-In.

FleetwoodJac could not respond in time.(disconnected)

FleetwoodJac Disconnect Protection enabled.

Creating Main Pot with $1147.5 with players FleetwoodJac

** Summary **

Main Pot: $1147.5 Rake: $1

Board: [ 8h 8d 5d 7c 4s ]

sexyterran balance $2535.13, bet $1961.88, collected $2535.13, net +$573.25 [ 7d 7s ] [ a full house, sevens full of eights -- 8h,8d,7d,7s,7c ]

FleetwoodJac balance $1874.12, lost $574.25 [ Ts 8c ] [ three of a kind, eights -- Ts,8c,8h,8d,7c ]

FleetwoodJac balance $1874.12, lost $574.25 [Didnt Show]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade du inte betat allin så har ju han annars som val att syna, folda eller höja, antar att det är för enkelhetens skull man då valt att ta bort betet i dom spotsen.

 

det vore ju skandalöst om det var så. det får inte stämma. jag betade ju just all-in, systemet måste ju för fan kunna hålla reda på 2 olika situationer?

 

det var jag, 100%, som tappa connection. everest stängdes ner och alla 4 borden vi spela på party laggade så jag blev sit out.

 

måste beta turn, e ju oop :S om nåt ska man ifrågasätta min betsize på river men handen e inte upplagd för diskussion!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...