Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Väljer att ge shahin mitt gl, då jag vet att frisoren kommer vinna...

Har på känn att December kommer bli en kall månad pokermässigt. Vet inte varför, men det känns bara så. Har sprungit bra 2månader i rad, och har börjat på samma vis under månades 2 första dagar nu. Är 1350$ upp hittils, men det kan väl inte fortsätta så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sören på msn:

Sören säger:

nopp han kan inte vinna

skulle va om jag råka ut för en olycka och hamnar i koma typ

Tack så mycket alla för lyckoönskningar:mrgreen::h:

Sören har redan gått ut med att han ska utklassa mig. Jag var underdog redan från början. Snackas om att jag bara kommer vinna om han hamnar i koma (god forbid må det aldrig hända :-P). All press är på dig Sören. Slår jag dig i det här så aj aj aj.

Säger som Martin; "Det är dags för shoow mannen, det är daaaags!"

istockphoto_3845434-rabbit-and-turtle.jpg

Länk till kommentar

Sören kommer ju spurta med sin 16tablegrinding på NL100 imo... Utöka bord så kommer du nog inte torska shahin, måste va därför han känner sig så oövervinnerlig :)

Kanske är efter men hittade en jävligt bra somalisk artist, K'naan. En låt jag fastnade för va denna:

+1

Länk till kommentar

Jag kan lägga in ett any amount bet på att sören vinner detta. takers? Shahin?

Tänkte samma tanke först men efter att shahin har skickat sitt schema på msn och visat sin motivation så vetefan längre.

Är det ett måste att plussa på spelet? och lirar ni samma nätverk? gl till båda iaf.

Länk till kommentar

Jobba resultat och händer så ofta ni kan, det blir kul att följa. GL till er båda men mest shahin för han behöver det nog mest :F

jag kan nog tänka mig lägga in dagliga resultat för att ge shahin en chans att matcha tempot.

Tänkte samma tanke först men efter att shahin har skickat sitt schema på msn och visat sin motivation så vetefan längre.

Är det ett måste att plussa på spelet? och lirar ni samma nätverk? gl till båda iaf.

nopp men borde kanske va det, får bli nästa gång i sånna fall.

jag lirar lite på vilket nätverk jag känner för, mest ipoker, ongame och b2b lär det dock bli eftersom de är grindvänligast. skifta nivåer lite mellan nl100 och nl400 beroende på hur bra det går +-mässigt. Börjar lite lugnt på nl100 idag ialla för att komma in i det.

Länk till kommentar

Alltså ph dk. Är på e20 och den nya tjejen Anna. Hon finns ju inte, haha. Klockrent att att dom tar in 2 kristna oskulder också. Sjukt bra. Wooops, spoiler...

Fortsatt goodrun och december har verkligen börjat nöt. Upp 1806$. Blir dock svårt att nå 300k sek dock. Räknade ut att jag måste vinna 19400$ under december vilket i princip blir omöjligt...

Länk till kommentar

Eftersom IRLsucks ska vaccinera sig för svinet bad han mig ta tag i torsdagens innebandy. Hur ser intresset ut? Frågat runt lite på msn och tror det blir ett bra gäng. Följande har valt att visa sina skills...

NikLasVegas

Shahin"Der Bomber"89

FriSoren

Izy

Ulaf

AnteSvante

Laafi

Smooger

Martinnuts

Ragnar

Starvin

Rail:

Padrinos

Förslagsvis tar vi med en fotboll som vi kan joxa lite med också...

Edit: Och inga jävla microstakes...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...