Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Fast vi vann inte serien 2004. Vi tog däremot cupen då. Vilken ingen bryr sig om, cupen är något som är roligt att braga om när man tar dubbeln typ.

 

Och dom undrar om han ser dif och bajen lira i en annan serie nästa år förstår jag honom. Men samtidigt så tror jag att han vill ha tillbaka lagen inom sin tid.

 

Precis som ja vill ha upp gnaget i Elitserien i hockeyn för att spela 6 derbyn och sedan skicka ner dom igen.

 

Typ exakt +1 på allt det du skrev där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Alltså wow. Inte varje dag man är på Ekwalls sida, men vad håller Hegerfors på med. Typ årets lol från hans sida. wtf!

 

http://www.fotbollskanalen.se/1.1293289/2009/10/26/tv_ekwall_och_hegerfors_oense_om_paveys_malfirande_gladje_eller_uppvigling

 

Haha, tack för att du länkade. Kollat klippet två gånger nu. Det känns som att Arne vet att han är lite löjlig själv när han säger det, men då snöar han in på det ännu mer bara för att han vet detta, och sen är det för sent för att ångra sig. "Jag är ju ändå Arne Hegerfors", tänker han i sin gaggiga hjärna.

Sjukt kul i varje fall. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bluwajt eller nån annan go gubbe svara på hur mycket göteborgsland man kommer sitta i om man har plats på sektion L4? Kategori c? Julgranar? VIP? Suger ju att få en öl i nacken när man jublar över potentiellt guld...

 

Edit: Obv oundvikligt med öl. Kommer obv bli krigszon oavsett resultat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har årskort på N3, d.v.s samma långsida som L4 men mer åt kurvan.

 

Först och främst har du ju fått en jävligt bra plats när det gäller överblick, du sitter nästan vid mittlinjen.

 

Till höger om dig är arenans dyraste platser, där sitter mest medelålders seglarjackor. Däremot vet jag att Wisemens äldre garde har årskort på L3. Där hänger också deras banderoll. Det är ungefär som Firman och Östra Övre. Det är nog ganska lugnt trots allt men du bör nog inte vara överdrivet provokativ.

 

Hoppas du får en dag full av besvikelser!:-)

 

Edit:

Här är en bild på sektionen från en cupmatch i somras. Du sitter någonstans mellan den gula flaggan och ingången.

http://img369.imageshack.us/img369/3964/dsc00282.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom vi pratar fotboll här för tillfället så har jag en liten fråga till den kunnige.

 

Låt säga att DIF spelarna Milic och Haginge får 3 matchers avstängning för utvisningarna mot öis, gäller dom då även ett eventuellt kval? För gula kort m.m försvinner om jag förstått det hela rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom vi pratar fotboll här för tillfället så har jag en liten fråga till den kunnige.

 

Låt säga att DIF spelarna Milic och Haginge får 3 matchers avstängning för utvisningarna mot öis, gäller dom då även ett eventuellt kval? För gula kort m.m försvinner om jag förstått det hela rätt?

 

Är 99% säker på att dom inte är tillgängliga i ett ev. kval...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

baaaaaah sumpade typ min 8e telefon för i år igår kväll. det sög så jävla hårt. jag fattar inte ens hur det går till. helt plötsligt är den inte i fickan. jag va till och med nykter igår. lol.

vart köper jag en sån där iphone? är det asdyrt? tips gärna (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte som bekant biljetter på långsidan igår för 2200kr. Nu har det dock hänt lite grejer. Tänkte åka tåget ner tillsammans med 1000 andra gnagare. Nu har dock polisen fått säga sitt. När vi anländer till gbg kommer samtliga passagerare att förhöras ang. biljetter. Dom som har till klacken kommer släppas, dom som inte har biljetter överhuvudtaget vet jag inte vad som händer med, och dom som har till övriga göteborgsläktare, kommer att få byta emot klackbiljetter rakt av. Finns tydligen en sektion ovanför AIK-klacken som dom hållt stängd och inte sålt till över huvudtaget. Dit ska samtliga AIKare slussas som har biljetter på göteborgsläktarna. Vet inte hur stor den sektionen är, men ryktet säger att 2500-3000 gnagare har biljetter bland göteborgssupportrar. Vi är sådana!

 

Vi har alltså två alternativ:

 

Antingen åker vi tåget ner, och byter våra sittplatsbiljetter mot AIKs klackbiljetter...

 

Eller...

 

Vi tar oss ner till gbg på annat vis, och sitter till vänster om Wisemen...

 

Tål att tänkas på lite, men frågan är så smart att euforiskt ta ut sin potentiella glädje på en göteborgsläktare om så skulle bli fallet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TREVLIGT

 

Seat 1: DntLveIraq ( $459.35 USD )

Seat 2: t4659ot ( $322.26 USD )

t4659ot posts big blind [$2.00 USD].

DntLveIraq posts small blind [$1.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to DntLveIraq [ :As::Ah: ]

DntLveIraq raises [$7.00 USD]

t4659ot raises [$12.00 USD]

DntLveIraq raises [$26.00 USD]

t4659ot calls [$20.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :6s::6h::8g: ]

t4659ot checks

DntLveIraq bets [$28.00 USD]

t4659ot calls [$28.00 USD]

** Dealing Turn ** [ :Th: ]

t4659ot checks

DntLveIraq bets [$86.00 USD]

t4659ot calls [$86.00 USD]

** Dealing River ** [ :8b: ]

t4659ot checks

DntLveIraq bets [$222.00 USD]

t4659ot calls [$174.26 USD]

DntLveIraq wins $47.74 USD

DntLveIraq shows [:Ah::As: ]

t4659ot shows [:5s::5b: ]

DntLveIraq wins $643.77 USD from main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte som bekant biljetter på långsidan igår för 2200kr. Nu har det dock hänt lite grejer. Tänkte åka tåget ner tillsammans med 1000 andra gnagare. Nu har dock polisen fått säga sitt. När vi anländer till gbg kommer samtliga passagerare att förhöras ang. biljetter. Dom som har till klacken kommer släppas, dom som inte har biljetter överhuvudtaget vet jag inte vad som händer med, och dom som har till övriga göteborgsläktare, kommer att få byta emot klackbiljetter rakt av. Finns tydligen en sektion ovanför AIK-klacken som dom hållt stängd och inte sålt till över huvudtaget. Dit ska samtliga AIKare slussas som har biljetter på göteborgsläktarna. Vet inte hur stor den sektionen är, men ryktet säger att 2500-3000 gnagare har biljetter bland göteborgssupportrar. Vi är sådana!

 

Vi har alltså två alternativ:

 

Antingen åker vi tåget ner, och byter våra sittplatsbiljetter mot AIKs klackbiljetter...

 

Eller...

 

Vi tar oss ner till gbg på annat vis, och sitter till vänster om Wisemen...

 

Tål att tänkas på lite, men frågan är så smart att euforiskt ta ut sin potentiella glädje på en göteborgsläktare om så skulle bli fallet...

 

Åk bil?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har årskort på N3, d.v.s samma långsida som L4 men mer åt kurvan.

 

lol, samma sektion. Hoppas inte du är någon av dom fyra som sitter ovanför mig.

 

Tycker du ska byta niklas, ni lär knappast kunna fira mål (lol) på l4 iaf, om det är samma sorts folk som sitter där som på n4/n3 dvs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, samma sektion. Hoppas inte du är någon av dom fyra som sitter ovanför mig.

 

Tycker du ska byta niklas, ni lär knappast kunna fira mål (lol) på l4 iaf, om det är samma sorts folk som sitter där som på n4/n3 dvs

 

 

Varför inte? Nån du inte gillar?

 

Att det ska vara 2000-3000 gnagare på sittplats är f ö en internetmyt. IFK räknar med 2400-2500 gnagare på arenan inklusuve borasektionen. De borde ha koll eftersom man måste uppge address när man köper biljett via internet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte som bekant biljetter på långsidan igår för 2200kr. Nu har det dock hänt lite grejer. Tänkte åka tåget ner tillsammans med 1000 andra gnagare. Nu har dock polisen fått säga sitt. När vi anländer till gbg kommer samtliga passagerare att förhöras ang. biljetter. Dom som har till klacken kommer släppas, dom som inte har biljetter överhuvudtaget vet jag inte vad som händer med, och dom som har till övriga göteborgsläktare, kommer att få byta emot klackbiljetter rakt av. Finns tydligen en sektion ovanför AIK-klacken som dom hållt stängd och inte sålt till över huvudtaget. Dit ska samtliga AIKare slussas som har biljetter på göteborgsläktarna. Vet inte hur stor den sektionen är, men ryktet säger att 2500-3000 gnagare har biljetter bland göteborgssupportrar. Vi är sådana!

 

Vi har alltså två alternativ:

 

Antingen åker vi tåget ner, och byter våra sittplatsbiljetter mot AIKs klackbiljetter...

 

Eller...

 

Vi tar oss ner till gbg på annat vis, och sitter till vänster om Wisemen...

 

Tål att tänkas på lite, men frågan är så smart att euforiskt ta ut sin potentiella glädje på en göteborgsläktare om så skulle bli fallet...

 

Niklas, Var läste du detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Niklas, Var läste du detta?

 

Inte läst utan det surras om det. Hittar du nåt, posta gärna här isåfall...

 

Anyhow. Spenderat en timme på ticnet precis. Dom släppte biljetter till den potentiella guldfesten, som i år inte går på Behrns, utan på Ambassadeur, Kungsgatan. Servern nådde obv maxkapacitet, men lyckades efter mycket om och men få tag i biljett för 200kr. Även shahin och martinnuts klonkade, inte Izy. Dom släppte 500st, och är inte helt säker på att det är något eftersläpp. Skönt som fan att ha biljett hursomhelst. Kommer bli en riktigt dyr söndag, redan upp på över 3tkr, tågbiljett, matchbiljett, festbiljett. One time liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte läst utan det surras om det. Hittar du nåt, posta gärna här isåfall...

 

Anyhow. Spenderat en timme på ticnet precis. Dom släppte biljetter till den potentiella guldfesten, som i år inte går på Behrns, utan på Ambassadeur, Kungsgatan. Servern nådde obv maxkapacitet, men lyckades efter mycket om och men få tag i biljett för 200kr. Även shahin och martinnuts klonkade, inte Izy. Dom släppte 500st, och är inte helt säker på att det är något eftersläpp. Skönt som fan att ha biljett hursomhelst. Kommer bli en riktigt dyr söndag, redan upp på över 3tkr, tågbiljett, matchbiljett, festbiljett. One time liksom...

 

Ok, som jag tänkte. Kunde inte hitta något nämligen, men varit bra mycket snack om matchen sedan slutet av september. Vet ej om det du skrivit stämmer till fullo, men vet att alla AIKare kommer att slussas till bortasektionen för att sedan slussas vidare till övriga sektioner om man inte har biljett på bortasektionen. Så om ni har långsidebiljett bör det inte vara några prob att polisen ändrar det. AIKare som har biljett på Gbg sidan däremot (som jag t.ex.) kommer att få tilldelad plats på andra sidan vad det verkar som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vart köper jag en sån där iphone? är det asdyrt? tips gärna (:

 

Köpte min från halebop, betalar 250 typ i månaden, och får 3k gratis sms + fri surf men man är bunden i 24 månader och då får man telefonen.

 

Man kan ändra lite med månadskostnaden och betala för telefonen istället, men räknade lite hastigt, och de blir ungefär samma slutkostnad så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte som bekant biljetter på långsidan igår för 2200kr. Nu har det dock hänt lite grejer. Tänkte åka tåget ner tillsammans med 1000 andra gnagare. Nu har dock polisen fått säga sitt. När vi anländer till gbg kommer samtliga passagerare att förhöras ang. biljetter. Dom som har till klacken kommer släppas, dom som inte har biljetter överhuvudtaget vet jag inte vad som händer med, och dom som har till övriga göteborgsläktare, kommer att få byta emot klackbiljetter rakt av. Finns tydligen en sektion ovanför AIK-klacken som dom hållt stängd och inte sålt till över huvudtaget. Dit ska samtliga AIKare slussas som har biljetter på göteborgsläktarna. Vet inte hur stor den sektionen är, men ryktet säger att 2500-3000 gnagare har biljetter bland göteborgssupportrar. Vi är sådana!

 

Vi har alltså två alternativ:

 

Antingen åker vi tåget ner, och byter våra sittplatsbiljetter mot AIKs klackbiljetter...

 

Eller...

 

Vi tar oss ner till gbg på annat vis, och sitter till vänster om Wisemen...

 

Tål att tänkas på lite, men frågan är så smart att euforiskt ta ut sin potentiella glädje på en göteborgsläktare om så skulle bli fallet...

 

För mig skulle valet vara snorlätt. Hellre fira med sina egna, och slippa hålla koll på omgivningen vid händelse av positiva utfall. Det omvända är också vidrigt imo. Att sitta bland massa (medgångs)supportrar till motståndarna och få se dem fira guldet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, som jag tänkte. Kunde inte hitta något nämligen, men varit bra mycket snack om matchen sedan slutet av september. Vet ej om det du skrivit stämmer till fullo, men vet att alla AIKare kommer att slussas till bortasektionen för att sedan slussas vidare till övriga sektioner om man inte har biljett på bortasektionen. Så om ni har långsidebiljett bör det inte vara några prob att polisen ändrar det. AIKare som har biljett på Gbg sidan däremot (som jag t.ex.) kommer att få tilldelad plats på andra sidan vad det verkar som.

 

Ok, åker du tåget ner? Källan för biljettbytet med tåget ska tydligen vara gf...

 

Begeistrad bogserar Bojan bestämt Bucklan bakom busschauffören, bort bortom betongen. Birasugna, bakfulla bortaresenärer besöker beslutsamt Bolaget. Bunkrar bärs. Brutala bängens bilars blåljus belyser byn, batonger begagnas, bengaler beslagtas.

 

Bedarrningen börjar bra. Bitvis benhårt, bitvis behärskat balanserat. Bröderna bestämmer briljant bataljen. 'Bara Ben'-bönderna ber.

 

Bull: - Betvingar Blåvitt besökarna?

Bill: - Befängt!! Bortakrigarnas bollbombardemang betyder bara bränsle. Bollinnehavet bevisar bortalagets briljans!

 

Beundrandsvärt beslutsamt bortalag behärskar bestämt bleka, beiga b-lirarna Blåvitt. Banderoller bepryder bygget: -"Bestraffa burfuskaren! Bötfäll biljonbelopp!", "Beivra Blåvitts bokföringsfusk!". Byfånarna buar bombastiskt.

 

Bakom brinnande bengaler beskådar belåtna bortasupportrar berusat bur-bedragarnas bestialiska besegring. Bortkommet blödande B-gäng beklagar bittert besvikelsen. Bölande, bortskämda, blå-vitrandiga bönder börjar besynnerligt billigt bortförklara begravningen.

 

..............................................

Bortom blickpunkten:

Bajrarnas bussar bajsades bruna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...