Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Varför inte? Nån du inte gillar?

 

Att det ska vara 2000-3000 gnagare på sittplats är f ö en internetmyt. IFK räknar med 2400-2500 gnagare på arenan inklusuve borasektionen. De borde ha koll eftersom man måste uppge address när man köper biljett via internet.

 

Jag har köpt 3 biljetter på tradera. Inga namn där inte. Var ju massor med gnagare som köpte biljetter via ticnet, på samtliga göteborgsläktare när dom slutade sälja på AIK-sektionen. På ticnet kan man köpa ett flertal biljetter och man har aldrig behövt ange namn. Detta pågick ju under en tid, innan man insåg vilket kaos som komma skulle. Först då började man med adress. Aja, vi får se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Köpte min från halebop, betalar 250 typ i månaden, och får 3k gratis sms + fri surf men man är bunden i 24 månader och då får man telefonen.

 

Man kan ändra lite med månadskostnaden och betala för telefonen istället, men räknade lite hastigt, och de blir ungefär samma slutkostnad så.

 

Du ska inte bara braga på förfester, du ska även braga på PF om din iphone

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har köpt 3 biljetter på tradera. Inga namn där inte. Var ju massor med gnagare som köpte biljetter via ticnet, på samtliga göteborgsläktare när dom slutade sälja på AIK-sektionen. På ticnet kan man köpa ett flertal biljetter och man har aldrig behövt ange namn. Detta pågick ju under en tid, innan man insåg vilket kaos som komma skulle. Först då började man med adress. Aja, vi får se...

 

Visst, jag kan ha fel. Har tagit informationen från den här artikeln:

 

http://www.gt.se/nyheter/1.1760690/sa-skyddas-matchen-pa-gamla-ullevi

 

Sen är man väl en aning skeptisk till allt prat om invasion sedan djurgårdens besök i våras. De skulle komma med 5000-6000 och ta över stan helt. Gick sådär..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst, jag kan ha fel. Har tagit informationen från den här artikeln:

 

http://www.gt.se/nyheter/1.1760690/sa-skyddas-matchen-pa-gamla-ullevi

 

Sen är man väl en aning skeptisk till allt prat om invasion sedan djurgårdens besök i våras. De skulle komma med 5000-6000 och ta över stan helt. Gick sådär..

 

Fast var det verkligen sagt 5000-6000 det har jag inget minne av?

Fast åh andra sidan har väl göteborg max haft med sig 700-800 till Stockholm. ^^

 

Edit: Och aik lär bli en hel del med tanke på omständigheterna imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funtar supermycket på att sätta en slant på ifk göteborg mot AIK, till oddset 2.4. Typ 1-2k eller nåt. Vinner AIK har jag betalat pengar för ett guld, vilket obv är värt det. Blir så inte fallet får jag ett mycket litet tröstpris, men ändå nåt...

 

Betta på AIK istället. Torskar dem är du ju ändå deppig, blire guld så freerollar du

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid mycket snack om siffror. Svårt att sätta fingret på exakt hur många som åker ner. ifk-dif i all ära men det här är den i särklass största matchen i allsvensk historia. Har aldrig varit en så stor match någonsin. Direkt avgörande, mellan två av sveriges absolut största klubbar, från de två största städerna. Det enda som om möjligt skulle kunna bli en större match, är om det varit en direkt avgörande match mellan AIK-dif-bajen, som i mina ögon är en marginellt större drabbning. Detta kommer dock aldrig ske, då dom inte lägger ett derby i sista omgången. Just därför är en match mellan ifk och AIK det absolut största som kan hända inom allsvensk fotboll och kommer aldrig att överträffas. Därför borde ett antal gnagare ta sig ner till göteborg. Med eller utan biljett...

 

Mutumbas hyllningsramsa...

 

Martin har rånat era kiosker, han har hotat er med kniv. Hugga DIF! Han har meckat upp en fet, han har brutit sina ben och så rullar showen vidare igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Text

 

Ja därför är ju den matchen så stor. Och även rätt sjukt att dom sätter ifk-sålna som sista omgång oavsett hur lagen är tippade.

 

Men en match som skulle vara sjuk hade vart DIF-sålna i ett kval till allsvenskan, det tror jag hade fått ifk-sålna att se ut som en piss i rymden. Fast där skulle nog inte fotbollen komma i fokus tyvärr. :P

 

När jag tänker på det så funderar jag på hur fan dom skulle lösa en sådan sak. Spela matcherna på månen typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

textI]

 

Klart det kommer komma mycket gnagare, men arenans storlek sätter ju vissa begränsingar också. Efter att årskort, sponsorer och klackfolk fått sina biljetter finns det inte så många kvar att slåss om för blåvita och gnagare. Därför det är lite lustigt att läsa vissa som tror att det ska va sextusen aikare på plats. Men håller med om att det är den största nationella matchen någonsin, förmodligen den största vi kommer få vara med om. Undra hur många biljetter dom kunde sålt? 80 000?

 

Sen kan jag fortfarande inte riktigt släppa att det finns folk som säljer sina åsrkort till gnagare. Inte för att jag har något emot just dig, men fy fan vilken judasgrej egentligen. Eller så ville han bara locka så många aikare som möjligt till WM:s sektion..:mrgreen:;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undra hur många biljetter dom kunde sålt? 80 000?

 

Sen kan jag fortfarande inte riktigt släppa att det finns folk som säljer sina åsrkort till gnagare. Inte för att jag har något emot just dig, men fy fan vilken judasgrej egentligen. Eller så ville han bara locka så många aikare som möjligt till WM:s sektion..:mrgreen:;-)

 

Tror mer men onödigt att spekulera...

 

Göteborgaren som sålde till mig hade köpt 4 klackbiljetter. Dom var 3st som hade säsongskort, men 4 som ville se matchen. Så dom köpte 4 i klacken, och sålde således sina säsongskort till högstbjudande på tradera, vilket råkade bli gnagare i form av mig och mina kompisar...

 

Dom flesta blåvita som lagt ut biljetter på blocket säljer endast till blåvita, men ett par judas finns det ju:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...