Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Var det inte så i Malta typ varje dag shahin? Gick väl aldrig upp tidigare än 16?

haha tru dat

har en sjukdom att jag alltid pressar min limit när det gäller att vara vaken. Så om jag fixar min sömn så att jag sover 22:00, blir det dagen efter 23:10, dage efter det 00:10 och tre dagar senare sitter jag klockan 18:12 nyvaken och undrar om jag ska äta indisk eller sushi till frukost :-(

krukan har en 3.3k turre någon gång snart tror jag... ship? (med något paket)

Postad

krukan har en 3.3k turre någon gång snart tror jag... ship? (med något paket)

Har för mig att det är på lördag, är ett paket till något unibet open event addat. Jag tror jag ska spela i alla fall. Sugen du också elleR`?

Postad
Har för mig att det är på lördag, är ett paket till något unibet open event addat. Jag tror jag ska spela i alla fall. Sugen du också elleR`?

booring. jag är sjukt sugen på lite livespel men lördag är no go för min del :( skolan har satt stopp för allt vad swedish open heter också.

Postad

OK VIKTIGT!

jag behöver ett nummer till partypoker supporten som faktiskt går att ringa asap. Alla nummer på deras sida är så jävla mongo och jag får inget att funka. Om någon kan skriva ett nummer jag kan ringa vore det jättesnällt.

*hoppas* *ler*

Postad

FML. Tajmar ut KK i början av 50k gtd, och nu AA handen innan paus. Internet är helt cp atm. Smolk i bägaren, då QQ var BB när jag hade just AA på knappen. Inte ens nån idé att addona, då internet dör stup i kvarten. Hade dock flyt och hittade en fisk på nl400 som donerade 800$ innan internet dog...

Postad
FML. Tajmar ut KK i början av 50k gtd, och nu AA handen innan paus. Internet är helt cp atm. Smolk i bägaren, då QQ var BB när jag hade just AA på knappen. Inte ens nån idé att addona, då internet dör stup i kvarten. Hade dock flyt och hittade en fisk på nl400 som donerade 800$ innan internet dog...

flygande bajskorvar imo

---

Tilt på adilbris... beställde böckerna och valde att de skulle vara framme inom en dag så att jag kan börja läsa böckerna asap. Nu.. tisdag.. får jag mail där de skriver att det försenats och dem ska försöka skicka ut böckerna asap.

wtf? kan ju inte bra lura en på de sättet?

tilt

Postad

Såg dig där idag under 600 PLO rebuy.

hur gick de för dig?

Postad
En snubbe har limpat 6 ggr och foldat till min 80 raise alla gånger på 10/20

han har 1400 i stacken. Jag får AA och han limpar. vad fan gör jag?

skratta

Postad

en superfisk som köpte in för 500 och torska hela tiden.. sedan fick han luft under vingarna och fick träffa bra. sen utspelar sig den här handen.

han har överbettat några gånger. finsn en del grejer att ha i tanke med den här handen.. om det faktiskt är så att han inte bluffar så betyder det att ah inte längre jagar back och mycket väl kan dra.. synar jag en bluff fortsätter han obv lira. typ min hand är faceup när jag synar turn å andra sådan har han sett mig syna mp på river. hur ofta komemr han bluffa här? eller överanalyserar jag? instafold? instasyn?

euritos btw

$5/$10 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:

SB Fisk ($1,826.25)

BB Hero ($2,123.25)

Pre-Flop: ($15, 2 players) Hero is BB 7:spade: J:spade:

Fisk raises to $30, Hero calls $20

Flop: 5:heart: 5:club: J:heart: ($60, 2 players)

Fisk bets $35, Hero calls $35

Turn: 5:diamond: ($130, 2 players)

Fisk bets $100, Hero calls $100

River: 6:spade: ($330, 2 players)

Fisk bets $761

Postad
en superfisk som köpte in för 500 och torska hela tiden.. sedan fick han luft under vingarna och fick träffa bra. sen utspelar sig den här handen.

han har överbettat några gånger. finsn en del grejer att ha i tanke med den här handen.. om det faktiskt är så att han inte bluffar så betyder det att ah inte längre jagar back och mycket väl kan dra.. synar jag en bluff fortsätter han obv lira. typ min hand är faceup när jag synar turn å andra sådan har han sett mig syna mp på river. hur ofta komemr han bluffa här? eller överanalyserar jag? instafold? instasyn?

euritos btw

Om han är en sån riktig dunder fisk äre väl svårt att folda men om han bara är rent dålig kan jag hitta folden.

Brukar unvika dom riktigt tighta lägena och vänta in ett bättre, men beror på också hur dålig han är. Antar att det är svårt att komma undan men potten är liten och du synar för chop imo, tror ingen orkar göra en stor bluff där.

Foldar för att hitta ett läge jag gillar mer här ialf.

Postad

Jag tror i handen du posta iaf att största misstaget är att försöka motivera ditt beslut med hjälp av passande reads som fisk / dunderfisk. Om han är för lös eller aggresiv preflop t.ex behöver inte påverka hans riveraggresion. Jag foldar för att jag hellre fortsätter spela deepstack. dålig syn pre dessutom

Postad
Jag tror i handen du posta iaf att största misstaget är att försöka motivera ditt beslut med hjälp av passande reads som fisk / dunderfisk. Om han är för lös eller aggresiv preflop t.ex behöver inte påverka hans riveraggresion. Jag foldar för att jag hellre fortsätter spela deepstack. dålig syn pre dessutom

Jag håller med emil i den här diskussionen. Är opartisk.

Postad

syn/3bet pre. inte fold (emil vill säkert folda). e han tillräckligt dum för att överbeta river med sämre än J? ingen e typ det....

hade foldat då du säger att han e så dålig, n0bbs tenderar till att överbeta med nuts till skillnad från reg tag+ som föredrar att göra det med sämre händer/osannolika händer

Postad
syn/3bet pre. inte fold. e han tillräckligt dum för att överbeta river med sämre än J? ingen e typ det....

hade foldat då du säger att han e så dålig, n0bbs tenderar till att överbeta med nuts till skillnad från tag+ som föredrar att göra det med sämre händer/osannolika händer

Shahin splittar mot alla J då det har kåk om du missade det, det gjorde jag med först.

Postad

Episk kväll på gång. Samling kl 7 på ballbreakers vid Stadshagen. Dricka lite pilsner, spela bowling, biljard, flipper och golfsimulator. Sedan en bit mat, och vidare till Gamblerz som ligger 200m därifrån. Slask, och sedan utgång för dom som vill. Jag, FriSoren, Sexyterran, Shahin89, Kraclob, Doris, AnteSvante, Leo och hans polare + några till. Weddie, Starvin, Padrinos, Izy?

Edit: Izy e på, kanske Ulaf...

Postad
Haka ikväll?

Har lovat att gå med syrran och göra premiär på lokala gymet ikväll! Men det är väl över efter ett tag så att man tittar in på gamblerz är ju verkligen ingen omöjlighet om man tänker efter lite.

• Skapa nytt...