Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

hon kinese my eller vad hon heter som sjöng nyss på idol.. wtf?

 

hon sjunger bra men beter sig riktigt apigt.. inte minsta självförtroende. Om folk säger till en att man sjunger bra.. om många nog säger det så man tar sig till Idol.. vafan då kan man inte bryta ihop och tjura som ett barn.

 

bubblare:

- Izy sjunger bra!! (på riktigt)

- Han killen som dem sa "du sjunger lite som en smurf" men som gick vidare var väldigt lik smooger på forumet :mrgreen:

 

 

holleeellelr

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

In med Berg sa man. Berg gör mål sa man. Och Berg gör mål!

 

uselt dåligt spel annars.

 

Och Elmander fortsätta och kriga osv men vara sämst!

Inte bara jag som uppfattade dom två lägena första kvarten där han kunnat spela Holmén? Har fan speluppfattning som en division 6-spelare. Eller också kanske han bara är så desperat efter mål att han tar varje chans han får att skjuta..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och Elmander fortsätta och kriga osv men vara sämst!

Inte bara jag som uppfattade dom två lägena första kvarten där han kunnat spela Holmén? Har fan speluppfattning som en division 6-spelare. Eller också kanske han bara är så desperat efter mål att han tar varje chans han får att skjuta..

 

Tror på det sista ;), men elmander har fan gjort sitt i landslaget och i premier league imo. Han va bra för några år sedan då han gjorde vassa inhopp, låt det förbli så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och Elmander fortsätta och kriga osv men vara sämst!

Inte bara jag som uppfattade dom två lägena första kvarten där han kunnat spela Holmén? Har fan speluppfattning som en division 6-spelare. Eller också kanske han bara är så desperat efter mål att han tar varje chans han får att skjuta..

 

this. duracellkanin utan hjärna eller fötter.

 

 

kul, avsluta precis sessionen med att slita mina flygplanshörlurar i tusen delar. Bara lirat dåligt hela jävla månaden. Totalt urkasst och nu avsluta man precis det sämsta passet på länge där man fan inte vann en hand och på det tilta. -3ke för månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...