Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Lördags OB smyger fram, $40k+ skönt

 

Äntligen är min antibiotika kur över, köpte en flaska rom samma dag som jag började med skiten, och den har stått och flinat åt mig i 5 dagar nu.

Nu Californication och ostbågar :)

 

Har det kommit ny säsong eller ser du gamla avsnitt?

 

Skönt resultat också, wp sas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, lägger tröjan i blöt efter att ha blodat ner den . Tar ju ett bra tag att fylla upp till kanten så gör lite andra saker. Sätter mig vid datorn bland annat. Tiden går och 10 minuter senare går brosan ner och skriker "va fan vatten!". Helt glömt bort och översvämmning är ett faktum. kul. Positivt är iaf att jag införskaffat en mobil idag så nu gåre att ringa mig. wieee.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, lägger tröjan i blöt efter att ha blodat ner den . Tar ju ett bra tag att fylla upp till kanten så gör lite andra saker. Sätter mig vid datorn bland annat. Tiden går och 10 minuter senare går brosan ner och skriker "va fan vatten!". Helt glömt bort och översvämmning är ett faktum. kul. Positivt är iaf att jag införskaffat en mobil idag så nu gåre att ringa mig. wieee.

 

samma nr?

 

Har samma mus, haft den ett år, slängt den i väggen iaf 5 ggr, INTE EN SKRÅMA :D

 

mm har oxå haft samma i ca. ett år men den blev stulen tillsammans men min dator på tåget så köpte 2 nya och skatez till, så jävla skönt glid i den nu. den nya versionen som jag fick nu har helt annan undersida, det är bara tre stora plattor undertill, förut var det typ 5 grymt mycket bättre som den e nu iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävlar vad sjuk cupsemifinalen var. Top 3 sjuka AIK-matcher jag sett. AIK tog ledningen och kontrollerade matchen, för att sedan släppa in ett skitmål i sista minuten. Förlängning 2x15 väntade, och Häcken som nu fått upp ångan gjorde 2-1 i typ 95:e. Frustration i AIK, och 3:e och sista bytet utnyttjades. Efter första förlängningskvarten skadade sig Martin Mutumba, och AIK fick forcera med 10man. I 118:e minuten fick AIK en turlig hörna och gick upp med hela laget(även målvakt). Obv mål, och Råsunda exploderade. I 121:a minuten slår sedan Miran Burgic bollen på en häckenspelares hand i straffområdet, och AIK tilldöms straff. Markus Jonsson gjorde som han brukar och 3-2 var ett faktum. Allsvenskan mest medriggade lag har gjort det igen. Sjukt viktig seger. Europa nästa år allez...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...