Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Muckade kort: vad hade norrmannen?

Kan lägga till att de gånger denna fi bettade, vilket han gjorde och alltid hårt, så satt han på en väldigt stark hand. Mot mig syn han flopp, checkade turn fcör att sedn betta ut river hårt med floppad nöt.

Jag tror att han satt på nöt eller en hand som AcT. Tror inte han bara satt på ett naket A. Men känns konstigt av honom att pusha in då.. livefisk (travspelare har jag för mig?) och hade väl bara synat :-P

Sick däremot om han bluffade.. baller imo

Postad
kände igen dig, långt svart hår va?

Precis, förstår inte riktigt hur du orkade spela turren seriöst i 3-4 timmar för att sen sitta med bra stack o syna shahins all in dark:S

Chip dump?

Postad
Precis, förstår inte riktigt hur du orkade spela turren seriöst i 3-4 timmar för att sen sitta med bra stack o syna shahins all in dark:S

Chip dump?

:lol:

Den var epic.. tror att slå ut mig och få vinna coinen betyder mer för honom än att ha en bra stack och gå långt :lol:

Postad

Chip dump?

Den var ganska standard ändå. Shahins tilt där hade varit viktig. Han hade ju början gråta ( allvarligt ). Enda som talade mot det var att jag pushade med J7s precis innan med nästan 0 FoldEQ för att jag inte ville spela shortstack på ett sånt sopigt bord. Behövde få stack för att få folk att kunna folda. Hade precis dubblat upp :D men kände ändå att det var läge för 75% av stacken

Postad

Kanske det, badade ju igår, börjar få mersmak. Kan dock hända att jag måste en sväng till stan och lämna mitt pass till Azerbadjanska ambassaden.

LÅL! Såg precis champions leaguefinalen i handboll. Kiel vann första mötet med 5bollar och idag var det retur mot Ciudad Real i Spanien. Kiel leder med 19-16, alltså med 8 bollar men lyckas torska med 27-33. Galet, kul att se Lövgren in action. Olafur Stefansson är dock än mer fröjd att skåda. Fan vad hårt han skjuter.

Man kanske borde ta o grinda lite turrar ikväll. Tjuvstarta den nya månaden med klonk...

Postad

så dubblar man i warmup.... donkaments

PokerStars No-Limit Hold'em, $200+$15 Tournament, 200/400 Blinds (9 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button (t40049)

SB (t14535)

Hero (BB) (t10015)

UTG (t19350)

UTG+1 (t10630)

MP1 (t21435)

MP2 (t23085)

MP3 (t8475)

CO (t6825)

Hero's M: 16.69

Preflop: Hero is BB with Aclub.gif, Aheart.gif

7 folds, SB bets t14535 (All-In), Hero calls t9615 (All-In)

Flop: (t20030) 9diamond.gif, 5diamond.gif, 7spade.gif(2 players, 2 all-in)

Turn: (t20030) 4diamond.gif(2 players, 2 all-in)

River: (t20030) 3diamond.gif(2 players, 2 all-in)

Total pot: t20030

Results:

SB had 8spade.gif, 8heart.gif (one pair, eights).

Hero had Aclub.gif, Aheart.gif (one pair, Aces).

Outcome: Hero won t20030

Postad
så dubblar man i warmup.... donkaments

PokerStars No-Limit Hold'em, $200+$15 Tournament, 200/400 Blinds (9 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button (t40049)

SB (t14535)

Hero (BB) (t10015)

UTG (t19350)

UTG+1 (t10630)

MP1 (t21435)

MP2 (t23085)

MP3 (t8475)

CO (t6825)

Hero's M: 16.69

Preflop: Hero is BB with Aclub.gif, Aheart.gif

7 folds, SB bets t14535 (All-In), Hero calls t9615 (All-In)

Flop: (t20030) 9diamond.gif, 5diamond.gif, 7spade.gif(2 players, 2 all-in)

Turn: (t20030) 4diamond.gif(2 players, 2 all-in)

River: (t20030) 3diamond.gif(2 players, 2 all-in)

Total pot: t20030

Kryssa i Show results för att få med sammanfattning på handen. Eller du kanske inte ville det iof :P

Postad

I torsdags smsade Izy lite random tjejer ur sin telefon. Ett svar han fick från något gammalt ragg var. "Bara bra, hur är läget själv? Vem är det förresten?" Standard...

Det ryktas på msn att du gick naken hem från Lidl igår? Comment?

Reggat hela 3 turneringar. Utlovar itm i samtliga.

EDIT: Bust i alla...

Postad

jay sa (21:53):

hur mår du

Emil - OMGgossipgirlisON sa (21:53):

mår bra

Emil - OMGgossipgirlisON sa (21:54):

själv då?

jay sa (21:54):

jätte bra

Emil - OMGgossipgirlisON sa (21:55):

du är en liten ekorre

jay sa (21:57):

du är välvillig björn

Emil - OMGgossipgirlisON sa (21:57):

haha

jay hitta en översättare :D

Postad

bläää fml söndag..

Har spelat bra idag och varit djup i flera men åkt ut på standardskit eller utdragningar vilket jag otroligt nog är nöjd över :mrgreen:

Spelat 13 turneringar. Kvar i två. Två ITM varav en var finalbord i midnattsmötet. Kom 7a för 1200 kr. Åkte ut ganska kallt där då en firre höjde 4k med 500/1k blinds.. jag pushade med 6k i stacken med KJs. Har jättelite och måste ju obv pusha någon gång men fråga är väl om jag ska pusha där. Tror det var rätt.

Är kvar i två nu. Ena 30k doubble stack som jag vann för två veckor sedan. Har 13.9k med 500/1000 blinds. Faaaan gjorde marginell fold. Aja.. bubbla där med 45kvar.. 40 ITM.

aja.. two times?

edit: blääö åkte ut på 30e plats och fick 328 dollar för skitet.. TT mot bb KQ.. river Q.. standard. KQ > AA i turneringar

Postad

Syrianska-Assyriska verkar ha varit en helt galen tillställning. Sjukt att båda lagen ligger delad 2:a i Superettan...

Lider med mitt spanska favoritlag Betis, som idag åkte ur La Liga. Var andra bullar när man hade Joaquin och Denilson på kanterna...

Kan någon länka den där schyffertgrejen som det talats om?

Är det någon som sett dom där ibiza ocensurerat-programmen? Sjukt kul ju. Fyfan vad grisiga alla britter är. Helt insane...

Postad

Om SB pushar varje sb.vs.bb. Jag har 10bb och han täcker oss med 28bb.

Hur light synar vi honom?

Jag tänkte först-> K9+, QT+, Ax+. Men kanske syna ännu lightare?

Vad tycker ni?

Postad

Lider med mitt spanska favoritlag Betis, som idag åkte ur La Liga. Var andra bullar när man hade Joaquin och Denilson på kanterna...

Kan någon länka den där schyffertgrejen som det talats om?

Är det någon som sett dom där ibiza ocensurerat-programmen? Sjukt kul ju. Fyfan vad grisiga alla britter är. Helt insane...

Alltid en konstig känsla när rivalen åker ur, skadeglädjen är nog störst men det gör ju ofta serien mycket mindre intressant. (Sevillafan obv)

Piratlänk bortediterad, inlägget varnat / TF

Kommer ihåg de programmen, gick på natten på fyran väl? Finfin underhållning (=

Postad
Om SB pushar varje sb.vs.bb. Jag har 10bb och han täcker oss med 28bb.

Hur light synar vi honom?

Jag tänkte först-> K9+, QT+, Ax+. Men kanske syna ännu lightare?

Vad tycker ni?

Inte mycket lightare isf imo.

Edit: såg inte att han pushade varje hand :oops:

• Skapa nytt...