Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Hade tänkt att åka till Råttis för att köa efter biljetter till Sverige.-Danmark. Gick och la mig 04.30 igår, ochsedan när polaren ringde vid 9 kändes det sådär. Gjorde några snabba huvudräkningar i huvudet och vafan. Jag betalar hellre svart utanför och sover ett par timmar till, ALLA dar i veckan. Fattar inte varför jag ens tänkte köa från början.

Vad är bästa taktiken när man förhandlar med svartsäljare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det några kontorista som åker till vegas i sommar?

 

Bara frisoren och sexy som har åldern inne. Tror vi samtliga väntar till nästa år.

Nu ska jag till Råttis och förhandla med svartabörshajar.

 

Scenariot 5min innan matchstart:

 

Han- 800kr...

Jag- 250kr, annars går jag till närmsta pub...

Han- 700kr, bästa pris för dig kompis...

Jag- LoL!

Han- 300kr...

Jag- Klonk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker att Scrubs utan tvekan är den bästa komediserien någonsin.

 

lol vilket skämt. Finns ett antal serier som är roligare. Den solklaraste är såklart Seinfeld.

 

How i met your mother är också klasser bättre än scrubs.

 

edit: The Office också såklart.

 

Scrubs och Friends är för människor med låg nivå på sin humor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol vilket skämt. Finns ett antal serier som är roligare. Den solklaraste är såklart Seinfeld.

 

How i met your mother är också klasser bättre än scrubs.

 

edit: The Office också såklart.

 

Scrubs och Friends är för människor med låg nivå på sin humor.

 

 

Finns inte djupare humor än Entourage. Sen visst gör ju Barney hela how i met your mother, men det har för djupa svackor emellan imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol vilket skämt. Finns ett antal serier som är roligare. Den solklaraste är såklart Seinfeld.

 

How i met your mother är också klasser bättre än scrubs.

 

edit: The Office också såklart.

 

Scrubs och Friends är för människor med låg nivå på sin humor.

 

Får faktiskt ta och hålla med dig om att dem serier du nämner är awesome. The Office UK (bara sett första avsnittet av usa versionen och det var en dirketkopia av UKs första, en dålig kopia också så usa versionen är inte aktuell), How I met your mother och obv Seinfeld är sjukt jävla bra.

 

Men jag håller fast vid att Scrubs är bäst. Scrubs, Dexter och Entourage är dem bästa atm. Har dock bara sett t.ex how I meet your mother på svensk tv, så måste få in en större sample.

 

btw.. It's always sunny in philadelphia är också jävligt bra. Får ta och se serien

 

--

 

Matchen: suuuuuuuuuuuuck

 

Tycker lagberbäck ska våga satsa på Zlatan-Berg på topp. Även om Larsson är jävligt bra så är han fan gammal. In med Viktor Elm i mitten, positivt inhopp.

 

Johansson gjorde fan ett bra jobb.

 

Det enda som är synd är att Roland Nilsson tar över rollen som förbundskapten om Lagerbäck slutar. Vore kul ifall Svennis tog över jobbet. Även om förbundet inte har/vill lägga ut pengarna som Svennis kräver så vore det intressant att se honom som tränare då han definitivt kommer ge dem unga spelarna en chans. Robin Söder verkar vara riktigt bra och det är synd att han inte kommer få chansen på ett tag pga han är ung. In med han nu och låt honom umgås och andas samma luft som Zlatan.

 

Vet att man alltid har för stora förhoppningar och med tanke på att Sverige är en nation med bara nio miljoner personer så är det starkt att laget är så bra. Men fan vem kan klandra oss? Med alla dem unga och intressanta spelare som kommer fram nu så ser framtiden ljus ut.

 

VM sydafrika 2 teh people!

 

blä

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inte djupare humor än Entourage. Sen visst gör ju Barney hela how i met your mother, men det har för djupa svackor emellan imo

 

this

 

när får vi se dig i landslaget? glglgl

 

Måste börja se Entourage, aldrig sett ett avsnitt. Verkar som en underbar serie :)

 

:shock:

 

Ladda ner redan ikväll! Du kommer INTE ångra dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Semitiltande att jag gör denna rad men har inte täckning på kortet.Systemet kostade 5832kr och jag såg verkligen inga brister. Ringer FriSoren och vibbar honom på msn, frågar IRL om han är online, frågar även shahin om han har handelsbanken så att han kan föra över. ICKE!

 

Slutade med att jag åkte till närbutiken och la in ett system för 400kr som gav 11rätt tillslut. Hade jag bara haft tcäkning hade jag suttit med ett förjävla stort smile nu, kollandes storlek på min efterlängtade 13rätt-tröja.

 

1.*Sverige -Danmark 0-1 1x2

2. Albanien -Portugal 1-2 2

3. Kroatien -Ukraina 2-2 1X

4. Litauen -Rumänien 0-1 1x2

5. Serbien -Österrike 1-0 1

6. Bulgarien-Irland 1-1 1X2

7. FYR Maked-Norge 0-0 X2

8. Island -Holland 1-2 2

9. Azerbajd.-Wales 0-1 1x2

10. Kazakstan-England 0-4 2

11. Cypern -Montenegr 2-2 1X

12. Paraguay -Chile Sönd 1x2

13. Uruguay -Brasilien 0-4 1x2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...