Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

jag börjar gillar synen lite men gillar mitt spel 1000 ggr mer helt opartiskt obv ;)

han var bra han var en jävla synstation haha han syna ner allting jag gjorde så på ett bord tappa jag 1k plus till 2k ner, 3 stycken 3tunnor IRAD syna han ner med typ andrapar medium kicker :S och vann.

men slutade med den där handen typ.. max 10 händer till sen stack han. pt säger att jag plussa 900. skitkul att spela mot de där killarna iaf.

nu ska vi iväg och eta eta sen på ORM SHOW! yeah :)

Ehm... det förklarar väl ganska mycket hans spel i handen du postat.

Du kanske borde o överväga o betydligt dra ner din bluffrekvens mot en sån station tills du märker att han börjar släppa händer mot dina bet.

WP för övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehm... det förklarar väl ganska mycket hans spel i handen du postat.

Du kanske borde o överväga o betydligt dra ner din bluffrekvens mot en sån station tills du märker att han börjar släppa händer mot dina bet.

WP för övrigt.

efftersom han syna ner så jävligt hade jag bara en mental note att nästa gång jag har nuts ska jag pusha för det kommer se ut som ännu en bluff och jag kommer nog få syn (men inte av 55 :S) och det gick ju bra

och ja obv ang. bluffrekvens

Länk till kommentar

det e bara nåt jag och niklas brukar säga.... det e för enkelt att leva, finns inga problem liksom...

vi hittar öerallt, vi har alltid tur, vi vinner alltid pengar, vi e life good run.... vad ska vi göra liksom?

btw så vi har spelat fuck the dealer en gång nu och jag var dealer länge och blev fett fuckad, har fortf. 20 klunkar chang kvar att köra :/ aja... vi sket i ormshowen, nu ska vi bara ut sen :) så najs

peace era jävla bitches

Länk till kommentar

Hhahahaha ska ut och parta i Patong nu. Kollar på datorn innan jag tror.,

Blom90 sitter på alla bord på svs. Klart att jag väljar att ta en flipp mot sverigest med good run spelarenre.

79o AIP.

55686.

Blom visar 58. gg no re.

edit. ffs klart att han hade 53. skitspel detta :D

Måste bara tillägga att fördelen me d utgång i thai är att deras redbull är medriggade. En vodka redbull gör att man blir på ruggigt partyhumör oavsett om man har varit uppe sen 7 på morgonen x antal dagar i rad.

jag trivs i thai. peace

Länk till kommentar

ja ge han ett fett LOL i chatten bara, om du ens ska skriva nåt. palla bry sej om random fisk som säger att du e dålig.

om nån kallar mej för dinosaurie så säger jag bara "fine, ok" för jag vet att jag inte är en dinosaurie. jag hamnar inte i försvarsställning och/eller lackar ur. de kan få tycka att jag e dinosaurie, stör mej inte det minsta.

Haha men Mårten. Om du under en månads tid gått som en Dinosaurie, ätit som en Dinosaurie, levt som en Dinosaurie... ja... då börjar man känna sig som en Dinosaurie. :-D

Sedan var det annat bakom att det lossnade för mig. Jag utmanade aldrig honom HU utan accepterade hans invite bara.

BTW snygg syn av whitelime:mrgreen:

nämen hallå det viktigaste är ju att folk tycker man är bra, sen om man vinner pengar eller ej är väl skitsamma..

Så jävla sant.

--

FML.. GG fixad sömn. Andra dagen på raken som jag somnar 6-7 på morgonen och vaknar nu. Jävla dålig period påverkar min sömn som fan. Efter sessioner sitter jag uppe och kollar på roliga klipps. :lol:

Ett tips är Katt Williams. Sjukt rolig komiker som jag först såg här ->

Så kollade upp han ståupp.. fyfan vad rolig han är:lol:

Länk till kommentar

Varit en del snack om EV fram och tillbaks i denna dagboken så jag tänkte dela med mig av en länk jag snubblade in på idag: http://blogs.cardrunners.com/internetpokers/poker-is-a-whore-1232943829

Thinking about what your EV was when you got all-in with KK vs. QQ, or what your EV was when you played heads up with that huge fish, or what your EV was when you made that monstrous soulread, the simple fact is that none of these analyses actually tell you your true expected value.

Saxat ur bloggen.

Länk till kommentar

Så du säger att du är en fisk? :twisted:

Btw Shahin, här är något för dig kanske... http://se.youtube.com/watch?v=ETN1px7i4KY :)

looooooool where do I buy imo :lol:

---

Jag och fem andra NL100-200 regs ska den andra februari spela "battle of the regs". Låter coolare så... Asehigh på 2+2 kom med en idé om att spela in en video av när han och fem andra regs spelar på samma bord. Då ska Asehigh spela in en video där han kommenterar vår och hans egna lir.

Då skrev jag att även jag kan tänka mig spela in en video när jag spelar. För jag spelare ju lite annorlunda från andra regsen så vore kul att spela in en video och få lite synpunkter på ens lir nu när herr IRLsucks dragit iväg till thai:twisted:

Är inte särkild rädd för att folk ska kalla mig fisk eller säga "du har enorma läckor". Det är bara bra för mig att se mina läckor och misstag. Postar nog även NL50 videon på everest så ni får en anning om hur mycket jag utvecklats :mrgreen:

Kommer att posta filmen på 2+2, finns intresset att jag postar den här? Kommer att tala Engelska a la wheelinho:mrgreen:

I tråden diskuterade de som ska spela ifall vi ska lira NL100 eller NL200. Då svarade Asehigh med ett långt inlägg om att det inte spelade någon roll egentligen då vi är där för att utvecklas och lära oss. Sedan kommer ju pengarna att flyga lightare ändå iom att det spelas in. Ja.. kan posta vad ha skrev;

Money will go in lighter than normal anyway because of the nature of the opponents and having aggro monkeys like myself or IRL in this can only multiply this exponentially :)

:lol:

Ska se en deuces cracked video sen ska jag "aggro monka" på NL100.

Ciao!

Länk till kommentar

Fick biljetter för 290 av nån random utanför =)

Vad tyckte du om konserten? Don't look back in anger var magisk men annars så var hovetspelningen 05(??) bra mkt bättre. Noel är riktigt het dock, fan va man vill se en egen produktion av honom nångång..

Bränn globen.

Tycker det var en okej koncert. Inga konstigheter, stod långt fram i början tills vi flyttade oss till NÖT-baren längst bak. Vi hade hursomhelst kul och atm håller jag på att tagga folk på facebbok. Stört roligt imo....

Länk till kommentar

Haha Niklas på tal om din signatur. Jag snackade med en finne idag, NL200 grinder på Ipoker som är en av dem som ska lira den 2a februari.

Skrev att jag kunde säga "Mustalainen" och "Perkele vittu" på finska. Då kontrar han med; "Jävla knull bög fiskspö" looooool.. årets jävla wat. Fiskspö.. vart fan fick han det ifrån :lol:. Finskar är så jävla underskattade. :h: Finskar.

------

Summerar typ månaden med dagens fiasko(ovanligt?). Minus 700 dollar på NL100 är droppen och har tyvärr inte energin längre att kämpa i motvind. Det här är inte whine, utan förklarar bara varför jag summerar med 2-3 dagar kvar.

Men det positiva är iaf att det här är min absoluta rekordmånad!:-D :-D !

Har backat 45 inköp sedan ATH. Vilket är rekord. Backat runt 30 inköp eller så för månaden. Vilket är ännu ett rekord. Spelat över 50k händer vilket även det är ett rekord. Back 6 raka sessioner. Rekord.

Kan faställa att jag torskade målet att spela NL400 vid februari hehe :lol:.

Men nog med negativt skit, inget mer sånt. Kan inte sjunka lägre än 70 tusen kr (eller jo föresten.. det kan jag! SNAP!). Nej men tycker det är synd att jag inte får säga hur jag mår/känner på ett >pokerforum<. Mina polare fattar inget utan tappar hakan när jag säger att jag förlorat 500 dollar en dag. De kommer få hjärtattack om jag nämner 70k:lol:. Mina päron vet att jag är back för månaden och att det gått skit. Men kan inte gå och sörja hos min morsa eller farsa. Kan inte heller whina hos pokerpolare eftersom att det är "whine" och det är förbjudet. Man får inte klaga om att det går dåligt. För det händer alla :-). Alla förlorar 45 inköp varannan dag.

Verkar bara jag som flippar ur när jag backar 45 inköp. Alla andra är så jävla coola när det händer!

Aja... kalla mig äcklig person eller vad ni vill. Jag softar med dagboksskrivandet ett tag... är en dålig pokerspelre och en äcklig person... kul liv

over and out!

Länk till kommentar

Så äckligt jävla standard. Alla dagar är det tyst som i graven här men inte idag inte. Idag vaknar man upp bakis till en jävla motorsåg utanför fönstret som låter som en flygplansmotor en meter bort, behöver jag nämna hur nice det var. "aaaaaaaaaaaaah nice, ge mig mera MERA, plz sluta inte"

jag är back rätt bra med inköp denna månad. la ner redan för ngra dagar sedan och fokuserar p nästa månad istället.

Är fakta nu att IRL är en dinosaurie.

Länk till kommentar

Löjligt att folk gnäller på dig för att du whinar shahin, jag å andra sidan uppmuntrar det för då mår jag inte lika dåligt över hur mitt spel har gått senaste tiden :P Starkt av dig att fortsätta kämpa och det är ju såklart bara en tidsfråga innan den vänder! Du verkar ju även ha en stabil rulle att använda, och den är ju till för swings som denna du är inne i!

Lycka till!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...