Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Sexyterran: Har du fått din dell ännu? Är du nöjd med den?

Jag fick samtal från Schenker igår att idag kommer leveransen *Wieeeeeoooh*

Man kommer att kunna köra 6st normal-tables med lite överlappning på en 15"

 

bump. jag har inte sett något svar ialla fall.

 

lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så projektet med att gå upp klockan 10 varje dag och få lite struktur på vardagen stöp idag. IRL försökte ihärdigt väcka mig klockan 10, 12 och kanske vid 15. Verkligen som en jävla galning höll han på med att ringa och plinga och banka på dörren. Men allt lät nästan som musik i mina öron. Det var ungefär som när IRL bitchslappa mig med 100k i köpenhamn (sick bastard). Det gjorde ont som in i helvete, men jag kunde knappt bry mig mindre. Jag ville bara sova. :mrgreen:

 

Nu efter en fin 12h sömn tycker jag gott jag kunde tagit sömnen ngn annan dag. Skulle till banken idag och prata lite, men det missa man såklart vilket suger. Ej sömnig för första ggn på länge dock. De e nice.

 

Har ingen bil så inget kontor idag, ska försöka få upp lite bilder från en vanlig kontoretdag istället. cya

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IRL försökte ihärdigt väcka mig klockan 10, 12 och kanske vid 15. Verkligen som en jävla galning höll han på med att ringa och plinga och banka på dörren.

 

Skulle till banken idag och prata lite, men det missa man såklart vilket suger.

 

Sjukt dåligt Sören att du hörde när jag bankade på dörren, plingar någon på mer än 10 gånger så är det brukligt att reagera som att, "hmm, den här personen kanske vill något viktigt".

Här kör jag hela vägen hem till dig för att du ska kunna följa med till banken ( klockan 14 inte 15) och så pallar inte du gå och öppna, LAAME!

 

Min good run verkar ha kallnat av eftersom jag backade rejält igår och även idag trots att jag lyckades ta igen det mesta av backet. Inga kostigheter egentligen utan jag får helt enkelt lära mig leva med större swings iom att jag spelar högre och mycket mera aggresivt.

 

Stämplar ut från kontoret för en (flera) öl samt fotbolls em. Avslutar det här inlägget som påbörjat genom att dela ut dagens tistel till:

 

joakim snöret sörensen,

 

gröt åt mor och far åt helvette

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sinnessjuk tilt,

 

hittar ett grymt NL2k bord med riktigt bra värde.

Hittar kåk med 57, klienten fryser i en 1500 pott och jag foldar handen och tvingas lämna bordet med en superidiot som sitter på 7k.

Kommer inte in nu pga w8 list.

 

suck suck suck suck suck suck

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen HH så jag skriver vad som hände i handen istället.

6 handed NL1000$ nlhe

 

Pre flop:

 

Utg ( 17BB fish ): Calls BB 10$

utg+1: fold

CO: fold

Hero on the button ( 100BB ): raise 45$ med AKo

Small blind: fold

BB: ( 200BB TAG 17/14/4 ) raise till 155$

UTG fish: All in 170$

IRLhero: ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen HH så jag skriver vad som hände i handen istället.

6 handed NL1000$ nlhe

 

Pre flop:

 

Utg ( 17BB fish ): Calls BB 10$

utg+1: raise 67

CO: fold

Hero on drugs ( 100BB ): fold 45$ med 99s

Small small: fold

Boy: ( 200BB TAG 17/14/4 ) raise till 155$

UTG pojke: All in 3$

IRLhero: instapushfold

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelade inget igår, gjorde mycket vettigare saker, så som att jag köpte kläder. köpte en tjocktröja, ett par somriga blåa byxor, ett par svarta jeans, ett till nätlinne en skjorta med kinakrage (look it up) och... minns inte mer. det var nåt mer tror jag.

 

nu ska jag se fotboll med anton, hopp schweiz!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...