Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

ludvvig, de andra har faktiskt rätt. De flesta praktiska sakerna är faktiskt möjliga om man pratar oändligheter. =)

 

Att jag träffar en flygande fluga 100 meter bort genom att skjuta med ett gevär från höften ståendes på ett ben i snöstorm kan jag lyckas med om jag får hålla på i oändlighet. Skulle någon börja dunka Bag in da box på maxvolym är jag dock tveksam...

 

 

Trevlig dagbok guys!:-)

 

 

Någon av er som har Thailandsplaner till hösten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

jag tycker ludvigs argument kan has sönder ganska enkelt.

 

ponera att emil lyckas vinna EN boll NÅGONSIN mot roger federer. DET kommer hända. alltså, ponera att det var emils 3 miljonte boll (helt befängt eftersom federer garre missar en serve innan det....)

 

Det tycker du väl inte är orimligt ludvig? en boll?

och när väl en boll är vunnen, då är det äl inga problem att räkna ut en estimation på hur många bollar det tar innan emil vinner en andra boll? ~3 miljoner bollar.

 

ni kan se i emils exempel på föregående sida vilken sjukt explosionsartad eskalering det blir i siffrorna med tanke på att emil ska vinna så många bollar men tillslut har du ju fått din ungifära procentuella chans.

 

det är äckligt liten, men det finns eftersom att emil vann en boll. sen är det irrelevant hur många nollor som står bakom kommat, i oändligheten så kommer emil vinna, och vi kommer ha en sån stor jävla fest och alla ni som tvivlade (LUDVIG) kommer självklart oxå bli bjudna på festen men ni får ingen efterrätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker ludvigs argument kan has sönder ganska enkelt.

 

ponera att emil lyckas vinna EN boll NÅGONSIN mot roger federer. DET kommer hända. alltså, ponera att det var emils 3 miljonte boll (helt befängt eftersom federer garre missar en serve innan det....)

 

Det tycker du väl inte är orimligt ludvig? en boll?

och när väl en boll är vunnen, då är det äl inga problem att räkna ut en estimation på hur många bollar det tar innan emil vinner en andra boll? ~3 miljoner bollar.

 

ni kan se i emils exempel på föregående sida vilken sjukt explosionsartad eskalering det blir i siffrorna med tanke på att emil ska vinna så många bollar men tillslut har du ju fått din ungifära procentuella chans.

 

det är äckligt liten, men det finns eftersom att emil vann en boll. sen är det irrelevant hur många nollor som står bakom kommat, i oändligheten så kommer emil vinna, och vi kommer ha en sån stor jävla fest och alla ni som tvivlade (LUDVIG) kommer självklart oxå bli bjudna på festen men ni får ingen efterrätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha man känner sig så ond när man loggar in på midsommar och spelar 100 händer för att hitta 400$ plusset och sen logga ut och tänka, jag har tjänat 2500 idag, det fungerar.

 

Nu blir det grilla, orkar inte göra något fancy så drar nog upp till konsum och köper något enkelt. Korv ?

 

Im only here for the beer

 

peace out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha så farligt blev det faktiskt inte,

 

Jag gjorde kungliga beslutet att inte följa med på efterfest hos nån bea i duvnäs. Åkte hem ganska tidigt istället, runt ett -två. Visade sig att det var fem personer på den festen :D haha. sjukt nöjd är jag. Och niklasvegas borde vara sjukt bitter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ryssland var faktiskt jävligt bra. jag tror jag kommer hem snart, ser fram emot att grinda lite på kontoret var längesen jag var där :)

 

har ni varit där nåt på senaste? har n iklas varit där? har han vunnit sjuka summor?

 

jag har bara spelat typ 300 händer dessa 7 dagar... har varit svårt att finna tid :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt go session faktiskt

 

11.434$ på 1200 händer

 

Galen hand:

 

Table Lyon (No DP)

Seat 1: Hasuuuu ($4,019.50 in chips) DEALER

Seat 3: PinguinPit ($1,101.00 in chips)

Seat 5: CrazyHero:($3,480.00 in chips)

Seat 6: NineSevens ($497.00 in chips)

Seat 8: MostedWanted ($1,000.00 in chips)

Seat 10: S600T ($972.55 in chips)

PinguinPit: Post SB $5.00

CrazyHero: Post BB $10.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to CrazyHero9 of Spades 9 of Diamonds

NineSevens: Fold

MostedWanted: Fold

S600T: Fold

Hasuuuu: Raise (NF) $30.00

PinguinPit: Fold

CrazyHero: Raise (NF) $115.00

Hasuuuu: Raise (NF) $270.00

CrazyHero: Raise (NF) $750.00

Hasuuuu: Call $480.00

*** FLOP *** King of Diamonds8 of Hearts6 of Spades

CrazyHero: Bet $780.00

Hasuuuu: Call $780.00

*** TURN *** 2 of Hearts

CrazyHero: Bet $1,950.00

Hasuuuu: Fold

*** SUMMARY ***

Total pot $5,012.00 Rake $3.00

CrazyHero: wins $5,012.00

 

Försvarar inte mitt spel här, var riktigt personlig hand pga mycket aktion mellan oss genom hela sessionen som innehöll rätt skumma potter. Kände mig ganska säker på fold ifrån FI och fanns egentligen inte speciellt mycket logik bakom spelet.

Hatar den här typen av spel men hade tur den här gången

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På väg ifrån kontoret snart.

Iaf har hittat tillbaxs till ipoker efter en del utfylkter på andra sidor. Börjar som vanligt med att sätta in en 10 inköp som jag förväntas klara mig på. Nl200. Hittills upp 600 igår, 200 idag. Har varit riktigt nära tilten några ggr då jag väldigt snabbt på morgonen fick lite ont i nacken som bara har vuxit tills sig. kan inte sitta upp utan att det gör ont och då är det lite svårt att spela. dom andra säger ngt i stil med för lat för att sitta. idioter. men nu ska vi dra tror jag, tjop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkig start på dagen, när jag skulle hämta sören så grät han och mumlade om att han hade ont i nacken, och Niklas ska fixa nått "pass". Så jag är ensam på kontoret. Orkade inte ta den sorgliga ensamna resturanglunchen så de blev nudlar istället. Inte världens bästa start på dagen.

 

Men jag ser fram emot att grinda iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Table Kimberley (50 bb min)

Seat 1: Sportspunter ($1,193.00 in chips)

Seat 3: PrinzPaco ($1,307.00 in chips)

Seat 5: fun4829 ($830.00 in chips) DEALER

Seat 6: HERO($1,060.00 in chips)

Seat 8: Ripcurls ($1,576.00 in chips)

Seat 10: BeaFogia ($980.00 in chips)

HERO: Post SB $5.00

Ripcurls: Post BB $10.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO7 of Hearts Ace of Diamonds

BeaFogia: Fold

Sportspunter: Fold

PrinzPaco: Fold

fun4829: Fold

HERO: Raise (NF) $30.00

Ripcurls: Call $20.00

*** FLOP *** 3 of Hearts10 of Clubs8 of Diamonds

HERO: Check

Ripcurls: Check

*** TURN *** 7 of Diamonds

HERO: Bet $30.00

Ripcurls: Raise (NF) $156.00

HERO: Call $126.00

*** RIVER *** Queen of Diamonds

HERO: Check

Ripcurls: Bet $415.00

 

 

Hur tolkar man den här överbeten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...