Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Btw Libyen kämpade om frihet och demokrati. Det första man gör då är att avrätta Gadaffi utan rättegång. Alla har väl rätt till en rättvis rättegång?

 

Du förknippar demokrati och frihet med nomokrati.

 

Men visst borde han fått de i en perfekt värld.

 

Eller nej där borde han aldrig fått makten.

 

Aja man kan inte få allt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Like på det sista! Vart gör man ett sånt test?

 

Kommer nog bara köra på omega3 och mitt val så får vi se vad testet säger :). Tack för svar!

 

Btw är det vart eller var? Kan någon förklara vad som gäller exakt?

 

Hatar pendeltåget, idag var linjen mellan Stockholm C och Bålsta avstängt vilket betyder att resorna hem kommande

 

Anmäl dig genom lifegene.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha , vilket skämt till lista ta mig fan. Några tankar om den?

 

Varför är den ett skämt?

 

Guetta är den bästa jag sett live, sen att hans kommersiella musik suger är en annan sak, men alla gillar vi väl pengar. Armin van Buuren har legat etta fyra år i rad så det säger väl en del. Tiesto är Tiesto. Deadmau5 har jag inte sett själv men han ska vara grym live vad jag hört och det han producerar är inte dåligt. Above & Beyond har jag inget att säga om. Avicii, ptja live är han väl inte hestabra, men han är nog den som skitit ut flest hits detta året.

 

Vad är det du inte gillar? Detta är alla DJs, finns en del jag själv inte hört nämnvärt mycket av, vissa inget öht. Men så blir det när man låter allmänheten lägga sex röster var.

 

Tror jag lade mina röster på Guetta, Chuckie, Axwell, Avicii(hade jag fått rösta idag hade jag inte valt honom dock), Headhunterz och Dada Life.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är den ett skämt?

 

Guetta är den bästa jag sett live, sen att hans kommersiella musik suger är en annan sak, men alla gillar vi väl pengar. Armin van Buuren har legat etta fyra år i rad så det säger väl en del. Tiesto är Tiesto. Deadmau5 har jag inte sett själv men han ska vara grym live vad jag hört och det han producerar är inte dåligt. Above & Beyond har jag inget att säga om. Avicii, ptja live är han väl inte hestabra, men han är nog den som skitit ut flest hits detta året.

 

Vad är det du inte gillar? Detta är alla DJs, finns en del jag själv inte hört nämnvärt mycket av, vissa inget öht. Men så blir det när man låter allmänheten lägga sex röster var.

 

Tror jag lade mina röster på Guetta, Chuckie, Axwell, Avicii(hade jag fått rösta idag hade jag inte valt honom dock), Headhunterz och Dada Life.

 

För att det är en popularitetslista och inte ens skicklighetslista på hur dom presterar i sitt DJ:ande. Jag har sett Guetta live också och jag tycker tvärtom som dig , det var bland det sämre jag sett tyvärr även om jag hade höga förväntningar. Att Avicii hamnar på 6:e plats och Guetta på 1:a tyder bara på att det handlar om vem som gör bäst kommersiell musik som säljer och inte i deras prestation som DJ:s.

 

Det är skillnad på att DJ:a och producera sas. Alla som sett Avicii live vet att han inte är 6:e bästa DJ:en i världen , inte ens top 100. Men eftersom han fått sån hype och lyckats bra med sina produktioner då han är en duktig producent så ligger han där han ligger. Jävligt skoj med en svensk i toppen iallafall.

 

Att jag sedan tycker att listan är ett skämt ligger mest i att sådana som Dirty South , Boyz Noize och Paul Kalkbrenner ligger efter sådana som AN21 bla som inte haft mycket till karriär om hans kära bror Steve Angello inte haft Size Records eller varit så stor som han är. Att Eric Prytz ligger där han ligger är också sinnesjukt.

 

Sorry för OT osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att det är en popularitetslista och inte ens skicklighetslista på hur dom presterar i sitt DJ:ande. Jag har sett Guetta live också och jag tycker tvärtom som dig , det var bland det sämre jag sett tyvärr även om jag hade höga förväntningar. Att Avicii hamnar på 6:e plats och Guetta på 1:a tyder bara på att det handlar om vem som gör bäst kommersiell musik som säljer och inte i deras prestation som DJ:s.

 

Det är skillnad på att DJ:a och producera sas. Alla som sett Avicii live vet att han inte är 6:e bästa DJ:en i världen , inte ens top 100. Men eftersom han fått sån hype och lyckats bra med sina produktioner då han är en duktig producent så ligger han där han ligger. Jävligt skoj med en svensk i toppen iallafall.

 

Att jag sedan tycker att listan är ett skämt ligger mest i att sådana som Dirty South , Boyz Noize och Paul Kalkbrenner ligger efter sådana som AN21 bla som inte haft mycket till karriär om hans kära bror Steve Angello inte haft Size Records eller varit så stor som han är.

 

Sorry för OT osv.

 

Förstår inte riktigt det fetmarkerade?

 

Sett Guetta två gånger, första var jag inte speciellt imponerad, andra däremot!

 

Klart det är skillnad mellan att DJa och producera, men listan tar knappast hänsyn till det. Att de som syns och hörs mest kommer högst på listan är knappast något konstigt. Gå ut och fråga 10 svenskar om de vet vem Kalkbrenner, Brennan Heart eller Skazi är tror jag du får 0 ja.

 

Hade varit kul att se en lista där andra DJs rangornade sina favoriter, helst efter genre med.

 

Vill du se ett skämt till lista så kolla in Rockklassikers topp 666 över bästa rocklåtarna genom tiderna. Grät en skvätt när jag tittade igenom den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte riktigt det fetmarkerade?

 

Sett Guetta två gånger, första var jag inte speciellt imponerad, andra däremot!

 

Klart det är skillnad mellan att DJa och producera, men listan tar knappast hänsyn till det. Att de som syns och hörs mest kommer högst på listan är knappast något konstigt. Gå ut och fråga 10 svenskar om de vet vem Kalkbrenner, Brennan Heart eller Skazi är tror jag du får 0 ja.

 

Hade varit kul att se en lista där andra DJs rangornade sina favoriter, helst efter genre med.

 

Vill du se ett skämt till lista så kolla in Rockklassikers topp 666 över bästa rocklåtarna genom tiderna. Grät en skvätt när jag tittade igenom den.

 

 

Jag menar bara att listan visar vilka DJ:s som är dom populäraste i världen. Listan har ju ingenting att göra med hur duktiga dom är på att DJ:a , producera osv och det är väl det som räknas egentligen kan jag tycka. Lite som att "Världens bästa fotbollspelare" skulle gå till Javier Zanetti då han är populär hos allmänheten men att C.Ronaldo hamnar på 15:e plats.

 

Håller med dig om att det hade varit skoj om tex top 100 hade fått rösta om och hur ställningen hade sett ut då. Antagligen lite annorlunda. Tror vi kan dra slutsatsen där så slipper folk scrolla :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

W

T

F

 

Mkt mkt sjukt.

 

[X] Druckit Bloody Kicks ur en droppåse

[X] Fått en gratis jägershot ur en spruta från en asiat i labbrock

 

Snäppet orimligare hände dock på imperiet. Går på toaletten och står i pissoaren när en hög 35+ tjej med glasögon öppnar dörren.

 

- Kan jag snälla få kissa här?

- Du vet att det här är herrarnas?

- Ja, men jag kommer kissa på mig annars.

- Kör på ba.

 

Jag går o tvättar händerna, och hon kommer in. En annan shonne står o pissar. Hon drar ner brallorna hela vägen till golvet och sätter sig i pissoaren bredvid honom och gör sitt o säger hej. Standard...

 

Mvh,

Under Bron ikväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående DJ Mags lista så måste den typ se ut sådär. Det är dom DJ'sen som är mest populära för majoriteten av människorna. Det är "DJ's" som Guetta som når ut till den stora massan och kan tjäna snuskigt mycket pengar, och att han producerar sån musik han gör just nu handlar bara om att han ska tjäna så mycket pengar det bara går när house är så stort som det är nu. Dock har han producerat sjukt mycket bra elektroniskt som folk förmodligen aldrig lyssnat på, kan slänga upp lite grejer sen som är värda att lyssna på. Eric Prydz är nära vän till Guetta och har lite halvt skämtsagt i en intervju sagt att han "kände Guetta innan han blev popartist", vilket är ganska spot on.

 

Hade världens DJ's själva fått göra en lista hade den sett väldigt, väldigt annorlunda ut.

 

Så sure att det är lite trist att den ser ut sådär, men väldigt väntat och inget att bli upprörd över. För att en grej som typ Summerburst ska gå ihop måste man ha dragplåster som Guetta som lockar en bredare publik än bara folk som är intresserad av elektronisk musik. Själv gick jag dit för att få armbandet så att man kunde få förtur till John Dahlbäck som hade sönder operaterassen på efterköret.

 

Om det jag skrivit är osammanhängande och flummigt så skyller jag på bakfyllan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...