Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Stort tack alla! gött som fan att vinna min första större söndagsturnering... men fått ännu mer respekt för de stora turregrindersen som plockat hem riktigt sjuka priser typ 200k usd+ online eller de som klonkat EPTs. fan vad nice det måste ha känts att gjort det.

 

 

Twitter-riggen.

 

 

Grattis Shahin!

 

haha ja! var det någon som följde med i twitteruppdateringarna? vad tyckte ni om det? för mycket? för lite? är det bra kombination med bloggen? eller vem bryr sig :-P? PMa gärna och säg om ni inte vill skriva här.

 

Riktigt väl spelat!!

 

tyty! turade dock på bra. man måste verkligen vara på rätt sida av situationerna för att klonka har jag märkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den där har funnits ute ett bra tag.

 

Calvin Harris och Dada Life spelar på Ambassadeur 2nov. Riktigt sugen på att åka upp.

 

den e spikad, kommer bli riktigt bra!

 

det mest episka är dock att hierschen keller, eller vad det stället nu heter, har lyckats lura dit laidback luke om några veckor. fatta chock han kommer få när ingen är där och alla bara vill dricka öl och sjunga karaoke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den e spikad, kommer bli riktigt bra!

 

det mest episka är dock att hierschen keller, eller vad det stället nu heter, har lyckats lura dit laidback luke om några veckor. fatta chock han kommer få när ingen är där och alla bara vill dricka öl och sjunga karaoke.

 

Klubben heter numera Amnesia och i fredags (eller förra fredagen) spelade Sidney Samson. Dessutom brukar det vara riktigt mycket folk (förortskids och NikLasVegas).

Jag varken försvarar eller hänger där, jag råkar bara veta allt om allt.

 

Dock oklart hur de får dit både Samson och Luke. Oljeshejk ala City är min tanke...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...