Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Calvin Harris nyaste... han har mycket potential den mannen. Synd bara att han blivit lite mer kommersiell av vad jag hört... fuck man, skippa sången och göra feta beats ba.

 

 

Vidare, hur fantastiskt är inte det här? :mrgreen: Haha

 

http://www.miloop.com/film_view.aspx?movie=1666

 

Den där har funnits ute ett bra tag.

 

Calvin Harris och Dada Life spelar på Ambassadeur 2nov. Riktigt sugen på att åka upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Mvh

 

sick jag var helt säker på att jag hade svarat på det här från mobilen :shock:

 

ty för svaret.. så skattebetalarna har ingen talan om vart deras pengar placeras? visst man röstar på olika partier som innan valet ger info om vart deras prioriteringar ligger. men om vi drar ett exempel. moderaterna bestämmer sig imorgon för att skeppa 10m sek till pokerforum. då kan de göra det?

 

hehe fan vad soft att vara politiker. man får pengar från folket som kan placeras dit man vill, man får en massa pengar själv, sen bestämmer man över ett helt land dessutom :lol: credd till dom att folk tar det.

 

dödsstraff var brutalt. men jag håller på att skriva ett reportage som kanske publiceras i en tidning som når ut till rätt personer. det har med MMA och förbjudna armbågar att göra. vad är det som håller den regeln på plats? om utövare av MMA i Sverige vill ha bort regeln, och Sveriges befolkning även de vill få bort det, då borde det väl gå att ändra den regeln?

 

 

Standard :)

 

Btw, måste missat dig. Berns är iofs väldigt stort men igår var det halvtomt hela stället..

 

:h:

 

haha var riktigt kul att se dig med! får se till att klättra i sthlm. kan ta med oss zumsar och gretko :mrgreen:

 

jag hoppas att det blir någon större turnering till för min del innan jag avrundar pokern.

 

Varit på väg mot Solli massor av ggr men aldrig gått in konstigt nog. Är det bra?

 

 

/Britney Spears

 

den här gången var det VIDRIGT många människor. det var inte ens kul för när man väl dansade kom man aldrig in i modet just för att folk puttades och grisade. där uppe är det mer av en mingelstämning och man får röka.

 

det som gjorde kvällen bra var ju obv officegänget. men det vart för mycket till slut så jag klev tidigare. om jag inte har fel pekade micke parinos vän långfingret till izy. var det Kman?

 

 

Likt Café Opera så suger det röv. RÖV.

 

WAT??

 

cafét på onsdagar är imho bästa sthlm har att erbjuda. då har jag dock inte varit på några svartklubbar som tydligen ska vara awesome.

 

på onsdagar är det studentkväll. man kommer in gratis innan klockan 23 om man står på lista (går att hitta på facebook, skriv bara: cafét på onsdagar) och de har två dansgolv. det är alltid fullt med människor, men det går ändå att dansa.

 

cafét är extra bra de kvällar det är utbytesstudenter i stan. underbart.

 

Den där har funnits ute ett bra tag.

 

Calvin Harris och Dada Life spelar på Ambassadeur 2nov. Riktigt sugen på att åka upp.

 

du ville bara påpeka det? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cafét har jag varit på en del men tycker inte det är något favoritställe direkt. Sällskapet är ju så pass viktigt att utan bra sällskap så tycker jag alla ställen suger i princip.

 

Ska testa Solli, inte bara gå mot det utan även in också. Hört så mkt olika så får väl skaffa en egen uppfattning!

 

 

Har nog inget favoritställe tror jag, Le Rouge är oslagbart om man ska dricka lite drinkar och prata skit men nattklubb så vet jag faktiskt inte. Det mesta är rätt kasst..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cafét har jag varit på en del men tycker inte det är något favoritställe direkt. Sällskapet är ju så pass viktigt att utan bra sällskap så tycker jag alla ställen suger i princip.

 

Ska testa Solli, inte bara gå mot det utan även in också. Hört så mkt olika så får väl skaffa en egen uppfattning!

 

 

Har nog inget favoritställe tror jag, Le Rouge är oslagbart om man ska dricka lite drinkar och prata skit men nattklubb så vet jag faktiskt inte. Det mesta är rätt kasst..

 

 

stort skillnad mellan cafét och cafét på onsdagar imho. på onsdagar är det en helt annan stämning och typ av människor som drar dit. har inte varit där på en helg på ett bra tag nu.

 

sverige har inga RIKTIGT BRA nattklubbar.

 

btw är det någon annan som tänkt på hur jävla starka drinkarna är i USA i jämförelse med sverige :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag läste lite om singularitet i illustrerad vetenskap när det stod en del om den "främsta teoretikern". han tog tydligen en 200 olika tabletter med vitaminer och annat skit om dagen för att "ta igen för sina genetiska brister". han hade jättebra värden dessutom.

 

det fick mig att tänka till lite. borde inte man se till att få i sig lite mer vitaminer?

 

det är väl så att kroppen producerar vitamin D när man får sol på sig... något vi inte har mycket av i Sverige.. då är det väl bra att ta vitamin D.

 

vad tar ni PF:are och vad är bra att ta? omega-3 tabletter?

 

jag köpte inför USA en burk av "Mitt val - Man". den har en jävla massa vitaminer. tog den första idag och ska väl fortsätta med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stort skillnad mellan cafét och cafét på onsdagar imho. på onsdagar är det en helt annan stämning och typ av människor som drar dit. har inte varit där på en helg på ett bra tag nu.

 

sverige har inga RIKTIGT BRA nattklubbar.

 

btw är det någon annan som tänkt på hur jävla starka drinkarna är överalltutan i Sverige :shock:

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SHAHIN. Du verkar omedveten om att vi har fått igenom de så kallade "unified mma rules" i Sverige med. Eller jag tror det är dem iaf, men armbågar är visst det tillåtna och jag tror även att ringdomaren inte måste stoppa matchen lika tidigt som tidigare heller. Annars hade inte UFC snackat om att komma till Sverige som dem gör just nu.

 

Så hoppas för din skull verkligen att tidningen du snackade om inte är så sämst att dem publicerar utan att faktakolla :mrgreen:

 

Om inte annat kanske du kan dra tillbaka din artikel? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SHAHIN. Du verkar omedveten om att vi har fått igenom de så kallade "unified mma rules" i Sverige med. Eller jag tror det är dem iaf, men armbågar är visst det tillåtna och jag tror även att ringdomaren inte måste stoppa matchen lika tidigt som tidigare heller. Annars hade inte UFC snackat om att komma till Sverige som dem gör just nu.

 

Så hoppas för din skull verkligen att tidningen du snackade om inte är så sämst att dem publicerar utan att faktakolla :mrgreen:

 

Om inte annat kanske du kan dra tillbaka din artikel? ;)

 

ok men det är ju bara bra nyheter. då kommer reportaget att få en helt annan riktning vilket gör det ännu mer kul då det blir mer fokus på fightern.

 

nja..varför skulle jag dra tillbaka den? en sport och idrottsman som alldeles för många inte känner till. klart jag kommer skriva om det.

 

edit: jag utgick även ifrån MMA förbundets hemsida där det står:

 

edit in the edit: jag kollade nog fel och det är väl international som gäller! fan vad kul isåfall! ännu bättre! :D

 

(http://www.smmaf.se/rules.asp)

 

§ 20 Otillåtna tekniker

20.1 Slag, sparkar eller knän mot ryggrad och bakhuvud.

20.2 Slag mot samt grepp av struphuvudet.

20.3 Attacker med armbåge.

 

även när jag snackade med fightern så var det snack om att armbågar var förbjudna. jag kan inte utgå ifrån antaganden eller vad någon tror. processen har dock inte börjat än då det är intervju med UFC, svenska MMA förbundet m.m som väntar. är även ett reportage och inte artikel. så om armbågar är tillåtna och UFC ska hit är det riktigt jävla bra nyheter.

 

edit2: att jag inte är lika insatt i MMA som dig är bara bra. för jag kommer skriva väldigt opartiskt. kommer bli en riktigt bra reportage hursom även om det blir en mindre fokus på armbågar eller inte. taggad till tusan :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag läste lite om singularitet i illustrerad vetenskap när det stod en del om den "främsta teoretikern". han tog tydligen en 200 olika tabletter med vitaminer och annat skit om dagen för att "ta igen för sina genetiska brister". han hade jättebra värden dessutom.

 

det fick mig att tänka till lite. borde inte man se till att få i sig lite mer vitaminer?

 

det är väl så att kroppen producerar vitamin D när man får sol på sig... något vi inte har mycket av i Sverige.. då är det väl bra att ta vitamin D.

 

vad tar ni PF:are och vad är bra att ta? omega-3 tabletter?

 

jag köpte inför USA en burk av "Mitt val - Man". den har en jävla massa vitaminer. tog den första idag och ska väl fortsätta med det.

 

Generellt sett så pissar vi ut vitaminer för miljarder som inte kroppen kan tillgodose sig med. Man stuvar i sig mer än vad den kan ta upp helt enkelt. Iaf så man "alltid" hört inom medicinbranchen. Frun jobbade astra i 6år.

 

Dvitaminer ger man till chids varje dag. De ska inte hänga i solen så man matar på med droops.

 

Käka vettig mat så ska det vara finemang. Jag hade via förra jobbet nån form av jättetest som gjordes på kroppen då man mätte hur mycket av alla ämnen osv jag hade i kroppen och de såg fint ut. Jag drack bärsa/sprit på den tiden och varvade bra och dålig mat. Mest bra mat.

 

Ta en sån test och avgör därefter om du verkar behöva nåt? Stödäta piller bara för att låter lite waste imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Generellt sett så pissar vi ut vitaminer för miljarder som inte kroppen kan tillgodose sig med. Man stuvar i sig mer än vad den kan ta upp helt enkelt. Iaf så man "alltid" hört inom medicinbranchen. Frun jobbade astra i 6år.

 

Dvitaminer ger man till chids varje dag. De ska inte hänga i solen så man matar på med droops.

 

Käka vettig mat så ska det vara finemang. Jag hade via förra jobbet nån form av jättetest som gjordes på kroppen då man mätte hur mycket av alla ämnen osv jag hade i kroppen och de såg fint ut. Jag drack bärsa/sprit på den tiden och varvade bra och dålig mat. Mest bra mat.

 

Ta en sån test och avgör därefter om du verkar behöva nåt? Stödäta piller bara för att låter lite waste imo.

 

Like på det sista! Vart gör man ett sånt test?

 

Kommer nog bara köra på omega3 och mitt val så får vi se vad testet säger :). Tack för svar!

 

Btw är det vart eller var? Kan någon förklara vad som gäller exakt?

 

Hatar pendeltåget, idag var linjen mellan Stockholm C och Bålsta avstängt vilket betyder att resorna hem kommande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minns inte exakt men du frågade om man ansågs konstig om man gick till ett ganska fint ställe ensam och käkade buffé och läste tidning.

 

Hagges ifrågasatte då finheten i stället, eftersom dom serverade buffé.

 

Hahaha just ja, å fyfan, ganska fint.. Semisunkigt kinahak skulle jag väl vilja kalla det (om jag kmr ihåg rätt):-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...