Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

 

haha vem hade rykt från forumet först av alla om du var mod? hade jag, arre och shahin fått fördelar pga vi är iranier?

 

Hade nog gjort en Coup d'état tidigt på morgonen när alla pokerspelare sover och bannat samtliga svennar.

 

Also fick FM2011 att fungera så nu blir det nog ingen poker på minst en vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Återigen krockar AIK hockey och fotboll genom att spela match exakt samtidigt. Jobbigt att tvingas välja osv. Jag, Shahin och Martinnuts köpte dock säsongsplåtar till hockeyn och valde att ta oss till Hovet. Även IRLsucks joinade vilket får ses som en jätteskräll, då den mannens sympati för svensk idrott är obefintlig. Skrattmatch och vinst med 5-1 mot Timrå. Rejäl medrigg och fotbollen turade också in ytterligare en trea. Så här bra form bäddar givetvis för förluster i dubbelderbyt nästa vecka. Kommer gå allin på dif ekonomiskt...

 

Mvh,

Gnestabång

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återigen krockar AIK hockey och fotboll genom att spela match exakt samtidigt. Jobbigt att tvingas välja osv. Jag, Shahin och Martinnuts köpte dock säsongsplåtar till hockeyn och valde att ta oss till Hovet.

 

På sammandraget såg det stalltomt ut på läktarna på hovet. Vad ligger snittet på %-mässigt? Lättaste valet du har gjort i hela ditt liv att välja hockeyn framför fotbollen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På sammandraget såg det stalltomt ut på läktarna på hovet. Vad ligger snittet på %-mässigt? Lättaste valet du har gjort i hela ditt liv att välja hockeyn framför fotbollen. :)

 

Tror det var 5500 på plats eller nåt sånt. Ganska väntat tyvärr. Nu var det Mjällby-AIK samtidigt, så rätt många AIKare stannade nog hemma i soffan och zappade mellan matcherna. AIK är dock inget publiklag i hockeyn ännu. Målet är väl att bli som dif publikmässigt, men det kommer nog ta ett par år innan man närmar sig. Att fotbollsallsvenskan fortfarande är igång tar tyvärr en del kraft och intresse från supportrarna. När allsvenskan är över borde det bli lite mer folk på Hovet. Tror dessutom att det kniper rätt rejält i vissa gnagares plånböcker när man måste supporta ex antal sporter året runt...

 

Mvh,

Gnaget High Stakes Represent

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@Bose QC15

 

Tycker lurarna är bra men framförallt är det ju NC-funktionen som gör dessa hörlurar till mina favoriter (tycker det står överallt på nätet att de har överlägset bäst aktiv NC). Lyssnar man sen på sin musik genom Spotify och laptopen (det gör jag iaf) så är väl kvalitén på ljudet som kommer ur den lite halvdassigt redan där, gör nog därför knappast några underverk med ett par referenslurar (finns därför också säkert lurar för 1k som gör jobbet hyffsat ika bra). Men vafan, vill man ha ett par lurar som sitter riktigt skönt och har lust att betala för grym NC så är de riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, kvinnan var tydligen ett fyllo som låg och bajsade. Som om inte det var absurt nog så dyker en isbjörn upp och kryddar hela videon. Magiskt är bara förnamnet :mrgreen:

 

Martinnuts berättade om videon igår. Vägrade tro på det innan jag sett det. Pics or it didn't happen har aldrig varit mer aktuellt...

 

Mvh,

"Har du sett videon där en rysk alkisbrud sitter och skiter på gatan och blir attackerad av en isbjörn?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martinnuts berättade om videon igår. Vägrade tro på det innan jag sett det. Pics or it didn't happen har aldrig varit mer aktuellt...

 

Mvh,

"Har du sett videon där en rysk alkisbrud sitter och skiter på gatan och blir attackerad av en isbjörn89?"

 

:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sexyterran har snackat om barcraften i veckor. Han har utlovat 100% närvaro...

 

Funderar på att skriva ett testamente. Man kan ju faktiskt dö vilken dag som helst. Nån som skrivit ett?

 

Nä, men funtat på det jag med. Just nu har en av mina absolut närmaste instruktioner till hur man tömmer pokerkonton och till vilka pengarna ska, men sen vet jag ju inte om denne får igenom det rent lagligt om någon skulle sätta sig på tvären.

 

Kom gärna med cliffnotes om du skulle orka ta tag i det! Jag skulle misstänka att man kan ringa första bästa advokatbyrå och få det överstökat med relativt enkelt.

 

Tror någon att man även täcka in eventualla pokerkonton i någon sådan lösning? Tänker mig att man listar vilka sajter man spelar på så får eventuell advokat ringa runt till sajterna och försöka ta ut det som finns om något skulle hända. Är det en fantasitanke jag har eller är det något man faktiskt skulle kunna genomföra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, men funtat på det jag med. Just nu har en av mina absolut närmaste instruktioner till hur man tömmer pokerkonton och till vilka pengarna ska, men sen vet jag ju inte om denne får igenom det rent lagligt om någon skulle sätta sig på tvären.

 

Kom gärna med cliffnotes om du skulle orka ta tag i det! Jag skulle misstänka att man kan ringa första bästa advokatbyrå och få det överstökat med relativt enkelt.

 

Tror någon att man även täcka in eventualla pokerkonton i någon sådan lösning? Tänker mig att man listar vilka sajter man spelar på så får eventuell advokat ringa runt till sajterna och försöka ta ut det som finns om något skulle hända. Är det en fantasitanke jag har eller är det något man faktiskt skulle kunna genomföra?

 

Klart det blir problem om någon sätter sig på tvären. Det fattar ju du också.

 

Skriv det skriftiligt med signatur och vittnesunderskrifter istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hör väl hemma i fel ämne men nu när ändå testamente är på tapeten så är min fråga:

-Kan jag skriva att alla pengar jag har på banken,avanza,diverse pokerpengar skall tas ut och brännas/deletas på nåt sätt occh att det verkställs.

 

Om man inte vill att det ska gå till allmäna arvsfonden eller släktingar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hör väl hemma i fel ämne men nu när ändå testamente är på tapeten så är min fråga:

-Kan jag skriva att alla pengar jag har på banken,avanza,diverse pokerpengar skall tas ut och brännas/deletas på nåt sätt occh att det verkställs.

 

Om man inte vill att det ska gå till allmäna arvsfonden eller släktingar.

 

Ja det är sedan 80-talet att bränna/deleta pengar, men varför inte hitta ett alternativt ändamål att skänka till istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...