Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Något säger mig att Shahin gillar denna videon

]

 

asmysig video! like:-D

 

Hade en fetish för 88 där 2001-2002 nån gång.. Ville in me smeten varje gång för trissen kommer fan alltid! Var inte ensam om den heller, minns en annan karl på laddies back in the days som hette 88allin lr nåt sådant, openshovade alltid 88 :)

 

haha i vår pokergäng hade vi Q7 som favorithand. vi kallade den för "guds hand" för att den "alltid vann". så förlorade man med Q7 var det alltid lugnt med anledningen att det var guds hand :lol:

 

@Bose QC15

 

Tycker lurarna är bra men framförallt är det ju NC-funktionen som gör dessa hörlurar till mina favoriter (tycker det står överallt på nätet att de har överlägset bäst aktiv NC). Lyssnar man sen på sin musik genom Spotify och laptopen (det gör jag iaf) så är väl kvalitén på ljudet som kommer ur den lite halvdassigt redan där, gör nog därför knappast några underverk med ett par referenslurar (finns därför också säkert lurar för 1k som gör jobbet hyffsat ika bra). Men vafan, vill man ha ett par lurar som sitter riktigt skönt och har lust att betala för grym NC så är de riktigt bra.

 

jag gick ifrån teknikmagasinets 200 kr hörlurar till boseqc15. jag fick första gången samma känsla som judarna fick när moses satte ner käppen i vattnet och delade havet. > :shock::-)> :-D > :mrgreen: > :roffe:

 

dmt emilio?

 

dmt är likt inget annat tydligen. går inte jämföra med något.

 

 

Hade ju varit fantastiskt sjukt att va där när han droppar beatet till Nillionaire, trasigt fucked up och i total eufori..

 

07:58

 

alesso är töööng

 

Hur fungerar pokerstars återbetalningssystem(rakeback)? jag spelar mest HU mid/highstakes

 

 

*snygg rape shahin ;)

 

hahaha så sick

 

Tycker hela grejen att dra nånstans för att hedra någon är lite sådär, tända ett ljus och sitta en stund med sina minnen en kväll vid köksbordet räcker väl om man vill att sina efterlevande ska grina en skvätt för en? Kremering blir för mig de givna valet , slipper anhöriga känna stress och tvång om de flyttar någonstans att besöka några benbitar nån gång eller gånger om året(tillfix av blomrabatt?)

 

ser ju helst att de minns mig med ett leende på läpparna

 

kremering där de sprider ut ens aska någonstans låter nuts. vart skulle man ta isåfall? min farsa har specifikt bett mig att sprida hans aska på en fotbollsplan, så det ska jag göra för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skillnaden från "tiden efter Obolo" är att man nu har ett rejält tillskott i kassan som förhoppningsvis kan innebära en värvning eller två...

 

Är du helt säker på det där? Jag har hört (från en inside) att finansieringen av Banguras gjordes av externa, som också tar mer än halva vinsten från försäljningen.

 

Om så är fallet så får AIK kvar typ 5 mille, efter alla skulder är betalda...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du helt säker på det där? Jag har hört (från en inside) att finansieringen av Banguras gjordes av externa, som också tar mer än halva vinsten från försäljningen.

 

Om så är fallet så får AIK kvar typ 5 mille, efter alla skulder är betalda...

 

Antingen bör du sluta tro på din inside (mest troligt), alternativt ljuger AIK. Enligt dem är det endast 10 % som går till FC Kallon och någon liten procent till Köping respektive Värnamo. De ska vara 100 % finansierade med AIK-pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Banguras var 100% ägda av AIK. Iom att dom kostade i runda slängar 1m sek totski från Värnamo och Enköping så hade t.om AIK råd att betala. Man behövde inte förlita sig på Agent03 som så många ggr förut. Som fulpetson skrev var det 10% till moderklubben FC Kallon, men inget mer. Hoppas man får in ytterligare 50m när Banguras säljs vidare till Man City...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Banguras var 100% ägda av AIK. Iom att dom kostade i runda slängar 1m sek totski från Värnamo och Enköping så hade t.om AIK råd att betala. Man behövde inte förlita sig på Agent03 som så många ggr förut. Som fulpetson skrev var det 10% till moderklubben FC Kallon, men inget mer. Hoppas man får in ytterligare 50m när Banguras säljs vidare till Man City...

 

Köping

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antingen bör du sluta tro på din inside (mest troligt), alternativt ljuger AIK. Enligt dem är det endast 10 % som går till FC Kallon och någon liten procent till Köping respektive Värnamo. De ska vara 100 % finansierade med AIK-pengar.

 

Bra för gnaget isåfall.

 

Frågan är vad skulden käkar upp då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Classic kissie

 

Vi droppar Alexandra nu, hon är bara pinsam och en helvetes dålig förebild för småtjejer som växer upp idag.

 

Snart är min egna dotter i den åldern att hon skulle kunna läsa den dynga som skrivs i Kissies blogg, och det är fan inte en dag att celebrera det kan jag säga.

 

Så åt helvete med fanskapet! Det är sista jag kommer säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi droppar Alexandra nu, hon är bara pinsam och en helvetes dålig förebild för småtjejer som växer upp idag.

 

Snart är min egna dotter i den åldern att hon skulle kunna läsa den dynga som skrivs i Kissies blogg, och det är fan inte en dag att celebrera det kan jag säga.

 

Så åt helvete med fanskapet! Det är sista jag kommer säga.

 

Wow!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle inte tro att det åker ner särskilt mycket supportrar till Malmö faktiskt. Personligen vill jag att fotbollen ska vara över nu så att man kan koncentrera sig på hockeyn. Även om guldet var semikört innan derbyt så är det nu borta definitivt. Återstår bara att försöka plocka tredjeplatsen och europaspel. Blir dock svårt. Malmö och Helsingborg borta känns som 0 pinnar. Extremt viktiga hemmamatcher mot GAIS och Häcken. Lite orolig faktiskt mtp att man förmodligen har allsvenskans sämsta anfall atm...

 

Rättvis hockeyförlust. AIK har sig själva att skylla. Man fick extremt många pps utan att prestera. Inte ens Fasth kunde rädda AIK igår. Polisen gjorde ett bra jobb. Riktigt sjukt system nu med flygplanskontrollerna vid biljettsläppen. Lugnaste derbyt hittils. Avspärrningarna runt klacksektionerna gjorde sitt. Förut kunde huliganerna knata runt som dom ville...

 

Riktigt smutsiga pengar vann man iaf som plåster på såren. Båda singlarna satt, och även dubbeln på dif. Första gången jag verkligen trodde att AIK skulle förlora derbyna. Främst i fotbollen. Tror inte folk riktigt förstår vilken överprestation fotbollen har gjort i år. Att man tagit 6/9p utan Banguras är vansinne...

 

Jag, Shahin och Martinnuts valde trots förlusterna att gå ut på krogen. Som så många ggr förut blev det Soap Bar. Typ enda stället som har öppet Sön-Tis i stockholm. Som vanligt kryllade det av iraniefinnar och boråsare...

 

Mvh,

Har man sagt A får man säga IK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

i den här dagboken diskuteras allt töööngt ifrån iraniefinnar, fotboll, house till deadmau5 - where my keys. pokerforums bästa dagbok igenom tiderna imho :-)! men det är nog främst så för alla som är med och bidrar utanför office.

 

jag spelade in tystnaden i derbyt från då det var 45 sekunder kvar till när hela råsunda exploderade... men tyvärr är inspelningen (iphone) sne. hur vrider man om det för att få det normalt?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...