Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

lite roligt att aik-fans är inne och skrattar åt fansens beteende imo!

 

En AIKare passar alltid på att hugga på rivaler om chansen ges. Nåt annat är att spela supporterskapet fel. Vice versa obv...

 

Jag köper btw fansens uppträdande. Ganska standard när det går skit för en storklubb att supportrarna ryter till. Tycker bara hela händelsen är sjuk. Att spelarna kommer ut efter matchen, ställer sig på ena sidan av ett stängsel, står o glor på sina supportrar som spyr galla på dom. Bra markering av fansen, men det spelare och ledare fick sagt var ju ganska lol...

 

Mvh,

Ner med dif, upp med bajen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

kom fram till vegas för drygt en timma sedan och måste säga att den här staden verkar vara ganska så otrolig. kussen klev precis in i hotellrummet och sa att han sett lejon :lol:

 

vi har varit i los angeles och gjort det mesta man kan göra där. sedan åkte vi till san fransisco som är den finaste staden jag varit i. där var vi även på konstutställning som hade picassotavlor, vi cyklade över golden gate bron och tog en rundtur till sausulito som måste upplevas. folket som bor där mår nog gto.

 

efter det drog vi oss vidare till grand canyon. vi plockade upp vår RV i vegas och på vägen till grand canyon bestämde vi oss för att boondocka mitt ute i det vilda. vi grillade, drack öl, och ja... vi hade det sjukt nice. senare mot natten klev vi upp på RVns tak och njöt av den vackraste stjärnhimmelen jag någonsin sett i mitt liv. helt otroligt vacker landskap här.

 

klockan är 23:16 här så ska se till att göra mig iordning för utgång i NiklasVegas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom fram till vegas för drygt en timma sedan och måste säga att den här staden verkar vara ganska så otrolig. kussen klev precis in i hotellrummet och sa att han sett lejon :lol:

 

vi har varit i los angeles och gjort det mesta man kan göra där. sedan åkte vi till san fransisco som är den finaste staden jag varit i. där var vi även på konstutställning som hade picassotavlor, vi cyklade över golden gate bron och tog en rundtur till sausulito som måste upplevas. folket som bor där mår nog gto.

 

efter det drog vi oss vidare till grand canyon. vi plockade upp vår RV i vegas och på vägen till grand canyon bestämde vi oss för att boondocka mitt ute i det vilda. vi grillade, drack öl, och ja... vi hade det sjukt nice. senare mot natten klev vi upp på RVns tak och njöt av den vackraste stjärnhimmelen jag någonsin sett i mitt liv. helt otroligt vacker landskap här.

 

klockan är 23:16 här så ska se till att göra mig iordning för utgång i NiklasVegas

 

im jelly

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur händer det här? Spelarna kan ju inte gå ut o argumentera med supportrar efter match. Hur ska man komma fram till någonting? Händer bara i bajen...

 

http://www.svenskafans.com/fotboll/FANTV-Spelarna-motte-besvikna-fans-efter-forlusten-mot-Ljungskile-Del-1-av-tva-411588.aspx

 

http://www.svenskafans.com/fotboll/FANTV-Spelarna-motte-besvikna-fans-efter-forlusten-mot-Ljungskile-Del-2-av-2-411589.aspx

 

Mvh,

Sparven och och Castro-Tello är CC-regs

 

haha, bajen kan tydligen inte jogga ner...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

köpte för övrigt bose quiet comfort 15 i san fransisco och kan rakt av säga att jag inte hade en aning om hur jävla bra vissa houselåtar var till jag lyssnade på dom med högsta volym. riktigt bra ljud är det.

 

andra utgången i vegas ikväll. igår var helt galet. har hört grabbar säga; "det som händer i vegas stannar i vegas".. men tjejerna i klubben igår tog det till en ny nivå. fan vad tjejerna grindade sönder shonnarna i klubben. det verkade som att man öppnade tjejer genom att gå bakifrån och grinda till hon vände sig om. börjar även bli en dålig fyllevana att shufflea och övertyga alla jag snackar med om hur tungt house.

 

staterna är för övrigt översjukt.

 

den här är fet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sickaments. Har slagit världsrekord i antal utgångar i sommar. Mått skit titt som tätt, men haft förbannat kul. Således har träningen hamnat i andra vagnen. Sprang en del i höstas, men började väl egentligen träna inför midnattsloppet nu i måndags. Sprang 5.2km på 29min, och höll på att stupa. Nu idag bestämde jag mig för att köra genrepet och faktiskt få en mil i benen. Bara sprungit en mil en gång och det var i Maj på drygt 59min. Körde idag 27 varv på Zinkens löparbana på någonstans mellan 53-54min. En banan och några glas vatten i magen, mulet, vindstilla, och ingen alkohol på hela veckan gjorde detta möjligt. Har inte löpt på asfalt sedan i Maj, så får se hur det går på lördag när Midnattsloppet går av stapeln. Mycket orolig för att mina knän inte håller på asfalt i vffs. Fotbollsserien börjar dessutom imorrn, så efter 90min mot Viking Södermalm kommer man nog vara lagom mör till lördagen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NiklasVegan eller nån annan fotbollsnörd som vill va med i Shahin Sr:s Fantasy Premier League-liga? Två platser fanns det kvar igår iaf. 1000 kr i insats och tak på tio spelare i ligan.

 

http://pokerforum.nu/forum/sports-betting-och-skicklighetsspel/65558-fantasy-premier-league-liga.html

 

Shahin86 har redan konfronterat mig gällande detta. Frestad men tackar nej. Om jag känner mig själv rätt kommer det bli en jävligt dyr säsong i jakt på 13 rätt. Vet inte om jag ska börja redan nu eller när det bara är engelska matcher. Är något av en principsak att det är på riktigt när Mjällby-Syrianska ligger på kupongen. Fyfan vad vidrigt roligt att PL drar igång igen. Suarez är bäst i hela världen också...

 

Mvh,

Europa cups, we're havin a laugh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 biljon

 

Den här säsongen kommer bli den roligaste på länge. Gör vi ett till mål som 2-2 målet i söndags, ja då är jag nöjd för livet.

 

Det bästa är att det bankades in ett flertal sådana mål under försäsongen. Så på den fronten är jag mycket hoppfull. Fanns så mycket fint att att med från matchen och framförallt andra halvlek mot City att jag inte orkar lista allt. Men Cleverley är min nya idol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FC Nacka tog sin 6e raka match igår utan förlust. Mot div5!

 

Den här dagen har jag längtat så jävla mycket till. Äntligen drar PL igång igen. Blir så jävla fint. En nykter stryktipslördag följt av midnattsloppet ikväll, och sedan utgång efteråt. Hurra!

 

Slänger in en rätt trött stryktipsrad. Kör microraders nu när det är allsvenskan på kupongen. Känns inte på riktigt osv. Sen jävlar...

 

1. Halmstad - Häcken 1 2

2. Mjällby - Syrianska 1

3. Blackburn - Wolverh. 1 X

4. Fulham - Aston V. X

5. Liverpool - Sunderl. 1

6. Queens PR - Bolton 1 X 2

7. Tottenham - Everton 1

8. Wigan - Norwich 1

9. Birmingh. - Coventry 1 X

10. Ipswich - Hull 1 X 2

11. Leeds - Middlesbr 1 X

12. Leicester - Reading 1

13. Millwall - Nottingh. 1 X 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vart går du/ni ikväll?

 

Det är nog rätt oklart atm. Kan höra av mig när det bär sig. Jag tror jag e klar runt 24snåret, med midnatssloppet och allt därkring. FriSoren springer också. Lär möta upp Izy och co, vart dom nu ska, någonstans efter midnatt. Vet att dom ska raila loppet på söder. Tror Mosebacke. Rekkar att ta sig in till stan o joina folkfesten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kostar fan mig pengar också, tänker aldrig på stryktipsrad förrän du lägger in din så blir man ju sugen själv. Här är mina 394kr till ss. (=

 

 

1. Halmstad - Häcken 2

2. Mjällby - Syrianska x2

3. Blackburn - Wolverh. 1 2

4. Fulham - Aston V. 1 2

5. Liverpool - Sunderl. 1

6. Queens PR - Bolton 1

7. Tottenham - Everton 1

8. Wigan - Norwich 1 2

9. Birmingh. - Coventry 1 2

10. Ipswich - Hull X 2

11. Leeds - Middlesbr 1

12. Leicester - Reading 1 x 2

13. Millwall - Nottingh. 1 2

 

Ser ut som klockrena 9 rätt i mina ögon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...