Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Jag är på fotboll/innebandy om ni behöver folk/vill ha med mig:)

Kan även stå i mål i innebandyn om det behövs, gammal hockeymålis ju.

Man står inte i mål i innebandy man sitter i målet :-P

Postad

Låter kul o fixa hall om det är sthlm det pratas om, jag var kung i både fotboll och innebandy på goda 90-talet, hoppas ingen har kondis annars kan de bli pinsamt. Så är på om det inte är fullt o blir av, inte läst alla sidor (=

Postad

Ni som är innebandymålvakter/stått i mål i innebandy är inte det en pina för knäna?

Ni lär ju lätt kunna få in folk+reserver och idèn va ju riktigt skön, har själv lirat innebandy varje torsdag ett tag nu och det är fan skoj :). Kan signa på detta om ni saknar folk också.

Postad
Ni som är innebandymålvakter/stått i mål i innebandy är inte det en pina för knäna?

utan knäskydd är ju idiotiskt men med rejäla knäskydd (som också går ner över smalbenen) är det helt okej, man kan ju sätta sig på huk när bollen är på motsatt planhalva

Postad
utan knäskydd är ju idiotiskt men med rejäla knäskydd (som också går ner över smalbenen) är det helt okej, man kan ju sätta sig på huk när bollen är på motsatt planhalva

alt då stå upp..

Postad

mm ok, har stått i mål kanske 4-5 gånger då vi brukar switcha keeper men alla vägrar pga knäna. Våra benskydd är dock inte dem bästa men ändå, tänkte om det var en vanesak eller om det faktiskt är så att målvakterna står ut med plågan. Men tur det finns en lösning då =).

Postad

fan i brist på käk finner man en yoggi tilltalande. obv somnar man med den i sängen 2 minuter eftr man öppnat den. Boom och den ligger utspilld över kudde, lakan täcke osv. Vidrigt, och sur mjöklukten infinner sig omdelbart. Trevligt och precis vad jag villl ha klockan 4 på natten. yejjjjjjj

Postad
fan i brist på käk finner man en yoggi tilltalande. obv somnar man med den i sängen 2 minuter eftr man öppnat den. Boom och den ligger utspilld över kudde, lakan täcke osv. Vidrigt, och sur mjöklukten infinner sig omdelbart. Trevligt och precis vad jag villl ha klockan 4 på natten. yejjjjjjj

Haha, nu passar det med en "SURT sa räven!"

Postad

va! detta hände sören? kan knappt tro att det är sant (:

Postad
En rolig status uppdatering på fejjan från en office medlem! :lol:

vaknade upp lite fundersam idag. kuken helt blodig. borde hon inte säga nåt innan?

LOL, märkte det nu. Obv Izy som rejpat...

Riktigt rolig utgång med laget igår. Firades med guldhattar och utmärkningar. Blev obv "årets lagkapten" vilket var mycket ärofyllt. Izy som vann skytteligan fick även han ett pris. Priserna bestod mestadels av en öl i baren. Restaurang Fridhem kan ha varit det sunkigaste haket i Sverige. Luktade bokstavligen talat ägg, men det gick bra ändå. Izy lyckades sedan via sitt kontaktnät fixa in "Johan + 16" på Malibu(gamla K15). Typ det största fjortisstället jag varit på, vilket var kul då medelåldern i vårt lag är 25+. Kunde ju inte bli fel...

• Skapa nytt...