Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

såja.. busta 553 av 571. standard turreotur. synar in KK vs heimdal.. flopp T35ss.. han cbet, jag slår om, han pushar med a2ss. jag synar obv och han donkar in a på river... sen AT vs 88.. flopp KQx.. men ingen jävla hjälp

 

upp helt okej för dagen.. men tiltens morsa på dessa turneringar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såja.. busta 553 av 571. standard turreotur. synar in KK vs heimdal.. flopp T35ss.. han cbet, jag slår om, han pushar med a2ss. jag synar obv och han donkar in a på river... sen AT vs 88.. flopp KQx.. men ingen jävla hjälp

 

upp helt okej för dagen.. men tiltens morsa på dessa turneringar

 

busta också typ direkt... AK mot JJ. gg yoyo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså herregud. Vad hade den nya blonda tjejen på sig i PH? Dom får liksom Jackie att framstå som smart i förhållande till dom själva. Lolfaktor hög...

 

Hon som visade röven? Tyckte det var en rätt så sjyst röv... och förmodligen var det väl dealen att de skulle flyga upp till de andra lite senare och showa med idiotkläder för att komma med i showen. Tycker det bådar gott det här. Undra vad Catjas o Stefans hångel betydde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

drar hem till sthlm med henke strax.. ska bli kul som fan då vi ska grina skiten ur oss den här veckan. blir lockdownens morsa.

 

har fått plussa här i götet vilket är hur kul som helst, träffat nytt folk, även lärt mig mig en ny grej när det kommer till pokern:mrgreen: kommer nog en triprapport sen

 

 

 

Yo te doy lo tuyo

Ahora, dame lo mio

Yo te doy lo tuyo

Ahora, dame lo mio

Yo te doy lo tuyo

Ahora, dame lo mio

Yo te doy lo tuyo

Ahora, dame lo mio

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon som visade röven? Tyckte det var en rätt så sjyst röv... och förmodligen var det väl dealen att de skulle flyga upp till de andra lite senare och showa med idiotkläder för att komma med i showen. Tycker det bådar gott det här. Undra vad Catjas o Stefans hångel betydde.

 

ruuuumpaaaaaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...