Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

 

Har som rutin att när jag dygnar att på morgonkvisten dra till brynolf bagare. Beställa en fet baguette och bara sitta och kolla på folk som som stressar som attans för att hinna till sina respektive 7-16 jobb. Bitterheten i dessa människors ögon får mig alltid att må så mycket bättre över min egna situation.

 

Spelar nog igen roll vilken livssituation man har, man tror alltid att gräset är grönare på andra sidan under vissa perioder.

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket väl rutat shahin...

 

Alltså hur mycket överodds är inte detta?

 

Bosnien - Portugal

1 3,10

X 3,40

2 2,30

 

Finns väl ingen chans på jorden att Portugal går segrande ur en sån här match. Näe, aip på 1x...

 

du vet att bosnien har 4 sjukt viktiga spelare borta, bla Misimovic..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gah vaknade nu :-( men jävlar vad man vart glad när jag såg alla fina kommentarer!

 

tusen tack för alla lyckoönskningar :mrgreen:!

 

----

 

Du sitter för långt från dina skärmar. Går inte samla tankarna när man sitter långt ifrån.

 

Stolen går ju fram yo! Annars får jag typ ont i ögonen om jag sitter längre fram :shock:

 

Hur gick högskoleprovet då?

 

HeHeHe gick sådär va. Går bättre den här gången däremot! Annars får jag plugga i lund/uppsala i tre år.

 

Hur fan kommer det sig att alla börjat lyssna på doherty helt plötsligt?

 

läs Dohertys berättelse och lyssna på hans låtar så förstår du varför. geni rakt igenom....

 

Shahin du borde köpa ett bredare och bättre skrivbord. Du har ju liksom plats över där innan soffan är ivägen

 

Jadå det kommer. den jag har idag köpte jag för typ 200 kr från ikea och det gjorde jag pga jag inte hade plats med annat hemma hos mina föräldrar. ska se till att köpa ordentliga grejer till lägenheten.. vill dock bli lite mer bekväm ekonomiskt och få bättre känsla över hur jag vill designa lägenheten innan jag gör det.

 

frukost nu :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fan kommer det sig att alla börjat lyssna på doherty helt plötsligt?

 

För att folk har insett att man inte kan vara dålig om man går på heroin samtidigt som man får en avsugning av kate moss..går inte att hata en sån person.

 

Kanske så, iaf inte i mitt umgänge. Han måste iaf vara populärare på pf än i resten av landet.

 

Tvilvar på att han är populär här överlag. Dock håller jag med om att han fått mer fans på senare tid , rätt skumt..för det var ju för flera år sen han släppte sin bästa skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...