AdslVerbe Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Stabil start. Känns lite jobbigt att tvingas hålla lite på Tyskland ikväll mot Polen dock. Men proffsig manager som man är så kopplar man bort känslorna och gör sitt jobb . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Skitkasst poängsystem. En som Radoslav Kovac som hoppade in alldeles i slutminuterna för tjeckerna igår fick 8p medan Bosingwa fick 9p för Portugal igår.... Enbart 1p mer när Bosingwa bidrog med grymt mycket mer till sitt lags seger än vad Kovac gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Svårt att få ett rättvist poängsystem naturligtvis. Har för mej att man förr även fick poäng efter hur många Aftonbladet+ spelarna fick. Detta kan ju iofs oxå bli lite luddigt. Vet inte riktigt hur man skulle kunna få poängsystemet bättre eller mindre dåligt dock. Idag fick väl antagligen Klose assistpoäng för EM:s hittills största felträff tex . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Skitkasst poängsystem. En som Radoslav Kovac som hoppade in alldeles i slutminuterna för tjeckerna igår fick 8p medan Bosingwa fick 9p för Portugal igår.... Enbart 1p mer när Bosingwa bidrog med grymt mycket mer till sitt lags seger än vad Kovac gjorde. Ja det är tokdåligt. Finns mycket mer förfinade poängsystem i andra liknande spel, exempelvis Fantasy Premier League. De kör med systemet att en back ska vara på plan under 60 minuter minst för att få poäng för att hålla nollan. En back som kommer in i 20e minuten kan alltså få poäng för sin personliga nolla även om laget har släppt innan, för att ta ett exempel. Om man orkade pilla mer skulle man ju kunna tänka sig att få 2p för varje 20 minuter en back spelar utan att släppa in mål eller så, men vet inte om det tilltalar den allmäna spelarskaran att krångla till saker så. Eller att göra som ovan fast att dra gränsen vid 45 min speltid eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 10 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 ikväll är sista matcherna för denna omgång va? Jag vet iaf vem jag ska byta in till nästa runda ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Japp. i natt blir det lite huvudbry. Vissa spelare har inte riktigt motsvarat förväntningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Ligger 2:a nu efter första omgången. Tur att Fabregas blev inbytt tillslut och levererade härliga 36 poäng i kraft av lagkapten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Tiltande att man missade att byta spelate pga att internet låg nere ( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Fasen...jag som har massa portugiser i mitt lag... För det första var det inga som gjorde några direkta poäng ikväll. För det andra har jag ingen jättelust att tvingas offra massa byten på dom för att dom kommer att få vila i den betydelselösa matchen mot Schweiz . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 tilt det går fan piss för mitt lag! Jag hoppas på italien nu då jag byta in di natale och mazzerati, jag tror dvs på italien vs rumänien! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Min geniala plan med att fylla laget med Tyskar har väl gått sisådär.. Nu är det försent att börja byta ut alla tyskar även om de förmodligen kommer att ställas mot Portugal i Kvarten.. Men plockar Tyskarna den matchen så har jag ju guldläge då alla andra lag verkar ha Portugalmani. Podolski som kapten har ju lönat sig också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 GAGAGAG, sitter med en drös spanjorer, portugiser och kroater inför sista omgången. Vilka tror ni ska vila av Iniesta, Ronaldo, Olic, Modric, Srna, Kranjcar och Senna? Jag räknar kallt med att backarna inte ska vila. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 GAGAGAG, sitter med en drös spanjorer, portugiser och kroater inför sista omgången. Vilka tror ni ska vila av Iniesta, Ronaldo, Olic, Modric, Srna, Kranjcar och Senna? Jag räknar kallt med att backarna inte ska vila. Olic, Modric och Srna vilar garanterat. Även Kranjcar lär vila, så tough luck... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m4dh4tter Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 Jag jag den enda i PF-ligan som betecknas med "viss erfarenhet". Alla andra är "Nybörjare" eller "Rookie". Bra read av sportbladet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 Så har man sprungit upp i klar ledning då Mycket hänger dock på att Tyskland klarar av det svåra läge de satt sig i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 woho tog mig in på top10 idag. Snart är förstaplatsen min, mohahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 ....jädra skitspel..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 ....jädra skitspel..... +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Då har man med abidals utvisning haft 2 av ems totalt 3 röda kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Troligtvis leder du busligan . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Sådär ja! Nu var nästan hela startelvan utbytt och med nya friska tag ser jag fram emot en ny omgång. Den tunga gårdagen är nästan glömd......(NOT:-()...försöker jag intala mej i vart fall. Jag har endast 79p upp till Burgensbys Krigar . Känns dock inte som en orimlighet. Pallplats känns helt realistiskt. Har haft extrem otur vid många tillfällen hittills, även med domarna. Förhoppningsvis skall denna otur nu förbytas till TUR . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Siktar på att vinna finalcupen så har gått på chans med lagen! Hoppas turkiet vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrDaniel Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Men bra att man har 3 holländare, 4 kroater och 1 italienare och alla dom lagen åker ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 24 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Men bra att man har 3 holländare, 4 kroater och 1 italienare och alla dom lagen åker ut! jag då, körde med 3 kroater o resten holländare! tilt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Får man inte göra 11 st byten inför semin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts