Snygglenn Postad 15 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2009 Haha ja så kan det gå. Gester är en tjej. Prata med Gester på msn för några månader sen efter hon hade spelat bort allt hon hade då, då sa hon att hon skulle radera sitt konto på svenskaspel. Hoppas hon söker hjälp för det behöver hon. Keep on rockin Leooo Mvh Hur gammal och är hon snygg? Jag kanske skulle ta henne under mina lowstake-vingar och lära henne allt jag kan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
braweone Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Hur gammal och är hon snygg? Jag kanske skulle ta henne under mina lowstake-vingar och lära henne allt jag kan Hon är runt 20 och ser ut som en självmordsbenägen svartrockare:lol: . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Går riktigt bra på boss! Spewwa bort 1650euro i en pott, ren donation men fortf upp 4k för morgonen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Osoon Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 vilka andra boss sidor kör du:)? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 jaha, så det är du och Dilba nu då... intelligent. EDIT: ärligt talat. Du är ju löjligt dum i huvudet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 jaha, så det är du och Dilba nu då... intelligent. EDIT: ärligt talat. Du är ju löjligt dum i huvudet? Nej accet är utlånat till en kamrat som jag semistejkar eftersom hans kort var tomma! Bara be svs kolla ip o.s.v han är väl 1-2mil från mig i äbro och lirar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Nej accet är utlånat till en kamrat som jag semistejkar eftersom hans kort var tomma! Bara be svs kolla ip o.s.v han är väl 1-2mil från mig i äbro och lirar! Alltså, det är ganska sjukt att du inte förstår grejen, men jag orkar inte hålla på det där. Lycka till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Hade det inte varit för allt värde du ger så hade jag anmält. Du kan kalla mig snäll! edit: hade nog inte anmält om du varit jätteduktig heller, vill verka dryg B-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Hade det inte varit för att jag också multiaccountar så hade jag anmält. Du kan kalla mig snäll! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 omoget daniel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 omoget daniel typ alla på svs gör ju det, suger ju Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Nej accet är utlånat till en kamrat som jag semistejkar eftersom hans kort var tomma! Bara be svs kolla ip o.s.v han är väl 1-2mil från mig i äbro och lirar! Detta argumenten hade ju hållit ifall vi hade levt innan telefonen, internet och mobiltelefoni... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Detta argumenten hade ju hållit ifall vi hade levt innan telefonen, internet och mobiltelefoni... Tänk på att han bor i Västernorrland, du ska inte förutsätta att dom har sånt däruppe. Fast internet borde ju finnas i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 gg. Kan ju hoppas att du vinner nu så kan man roa sig med att anmäla efter det. Lycka till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 gg. Kan ju hoppas att du vinner nu så kan man roa sig med att anmäla efter det. Lycka till. har du haft en jobbig dag idag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 har du haft en jobbig dag idag? Nja, vill jag inte påstå. Leoo sitter och multiaccountar VP med 43 deltagare, säger stå stå stå sen när jag har AKvsKK för att sedan avsluta med "bye fu" eller något liknande. Whats to like? Men jag var väl blåst som påpekade det korkade att ha 2 konton i spel i en 43-mannaturnering med störst inköp på sidan, så jag var väl värd det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Nja, vill jag inte påstå. Leoo sitter och multiaccountar VP med 43 deltagare, säger stå stå stå sen när jag har AKvsKK för att sedan avsluta med "bye fu" eller något liknande. Whats to like? Men jag var väl blåst som påpekade det korkade att ha 2 konton i spel i en 43-mannaturnering med störst inköp på sidan, så jag var väl värd det. Om jag säger att jag stejkar en kamrat och att det bara är att be SvSp om IPcheck om du inte tror mig så kan duju ge fan i att älta det hela jävla turren, du var riktigt jävla dryg faktiskt *arg* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Nja, vill jag inte påstå. Leoo sitter och multiaccountar VP med 43 deltagare, säger stå stå stå sen när jag har AKvsKK för att sedan avsluta med "bye fu" eller något liknande. Whats to like? Men jag var väl blåst som påpekade det korkade att ha 2 konton i spel i en 43-mannaturnering med störst inköp på sidan, så jag var väl värd det. aha, det är så det ligger till, då tar jag tillbaka mitt påhopp på megakillarn och säger istället sjukt korkat leo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Men han stejkar ju en kompis... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Om jag säger att jag stejkar en kamrat och att det bara är att be SvSp om IPcheck om du inte tror mig så kan duju ge fan i att älta det hela jävla turren, du var riktigt jävla dryg faktiskt *arg* hela jävla turren anser jag nog är en överdrift, gick in och skrev några minuter på ditt bord när jag märkte det, sen påpekade jag det roliga i att han/du/mr x åkte ut 2 händer efter att du fått byta bord. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 hela jävla turren anser jag nog är en överdrift, gick in och skrev några minuter på ditt bord när jag märkte det, sen påpekade jag det roliga i att han/du/mr x åkte ut 2 händer efter att du fått byta bord. Men du veva ju runt med legato sen när jag flyttades över till ditt bord, sen forsatte du säga att jag själv lirade den från 2acc trots att jag sa till dej hur det var. Vem fan orkar lira wp från 2 acc btw? måsteju typ vinna för att bli BE..... Nån som kan posta den videon med Captain Nemo lr vad han hette? Emogrindern som vart galen, hittade inte länken nu när jag leta! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Men du veva ju runt med legato sen när jag flyttades över till ditt bord, sen forsatte du säga att jag själv lirade den från 2acc trots att jag sa till dej hur det var. Vem fan orkar lira wp från 2 acc btw? måsteju typ vinna för att bli BE..... Nej, sa att du hade två konton i spel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Hur kan du ha två konton på SVS? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Hur kan du ha två konton på SVS? Ena är skrivet på annat namn (?) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 . Vem fan orkar lira wp från 2 acc btw? måsteju typ vinna för att bli BE.....! Tjena Leooo, Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts