Leooo Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 du har ju varit reghalvfiskskottare på 2550 rätt länge nu även om den handen inte var en från de nivåerna. edit:standard turn Sant .. Men lirade 100bb under Juli-Augusti i sammband med att jag vann en turre i veckan. Gick rätt bra fram till slutet av aug då jag gick in i den här svingen jag är i nu då jag inte kan vinna en hand. Men sant det du säger, 5/10 känns rätt attraktivt just nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Fan helt jävla otroligt hur jag kan gå från grym poss till att gula ur innan pengarna 3st irad, bäst hand varje gång med! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Jaaaaa det är rätt kallt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Push/fold pre med 66. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Push/fold pre med 66. Ändå bra läge att se flopp i poss, pushar nog post på J,x,x - T,x,x o.s.v Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Fokusera på ditt eget spel i första hand.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Sick, foldade K,K 2 gånger i satten nyss och lyckades med nööööd och näppe ta mej vidare. Jippi en turneringbiljett på 500kr...... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Haha jag ska inte vinna en pott så är det! ASG på min poker karriär!!!!1... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 tilt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Skulle hora lös i pos mot en vek fisk, ofc slutar det med att jag turnar ett topppar mot en i min onda plan inte inräknad BB. Dock så famlar jag ju i mörker, bör checkfolda eftersom fi synade mej post har han A,A lr sett. TOTAL MOTRIGGGGGGG!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Sammarfattar ännu en misslyckad dag med ett ord. jagärettbaltisktgultbackandefnask Game of. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Sluta göra dåliga spel så vänder det i sinom tid. Kämpa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Sluta göra dåliga spel så vänder det i sinom tid. Kämpa! Tssssssss man måsteju bygga, Q,2 är nöten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2008 Polare frågade idag om jag skulle grinda lite 1/2 på hans acc. Efter lite om och men gick jag med på det, spelade 100händer sen stängde jag av datorn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2008 Eftersom min laptopp skärm till 85% ser ut som en regnbåge p.g.a diverse utdragningar och dålig rigg så tänkte jag åka ner på stan och köpa mej en lr två 22* tft skärmar. Sen börjar hårdgrindet, skall se till att november blir en rekordmånad8-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Var inte du gul? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 För eller senare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2008 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Vore kul o se en graf över ditt spel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2008 Vore kul o se en graf över ditt spel Gick bra årets 8 första månader, sen vände det. Skulle nog inte ha några problem om jag inte haft sånt dåligt MM. Men jag repar mej, är fortf bara 18år. Har mkt kvar att lära om spelet och allt runt de Tänkte köra ett grind 2.5/5 nu såfort jag ordnat en skärm eftersom lappen fortf är paj och man max kan köra ett bord på den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Ok (: Jag har lyckats gula 2 fina rullar för lowstakes i år så jag vet hur det känns.. GL i framtiden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 10 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2008 Ok (: Jag har lyckats gula 2 fina rullar för lowstakes i år så jag vet hur det känns.. GL i framtiden Jag harju dock gulat för att jag cashat ut stora delar av rullen hela tiden och köpt; Laptop, kläder, 50tums tv med 1000w 5.1ljud, golfsett och massa andra braattha saker, inte för nån igentligen enorm downswing. Har helt enkelt forsatt spendera när jag slutat vinna och på så viss gulat ur. Btw så har jag grindat sng's på IPOKER denna veckan, var nog bra att byta nätverk för mej! Nickar; Eddd11 för er som orkar kolla http://www.sharkscope.com +1038 dollar för veckan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2008 Små sick hand Your cards Jd Ah Dealer: Dealing Flop 2h As Jh Dealer: Dealing Turn 2h As Jh Qh Dealer: Dealing River 2h As Jh Qh 7s Dealer: Spakse shows Three of a kind 7d 7c Dealer: eddd11 shows Two Pair Jd Ah Dealer: eddd11 wins with Two Pair Jd Jh Qh Ah As 9,250 Dealer: eddd11 wins with Two Pair Jd Jh Qh Ah As 9,250 Dealer: 9,250 returned to eddd11 Dealer: 9,250 returned to eddd11 Dealer: Spakse wins with Three of a kind 7d 7s 7c Qh As 11,790 Dealer: Spakse wins with Three of a kind 7d 7s 7c Qh As 11,790 Vet att det blir fakkat utan action historiken, men han raisade mitt och jag shovade på knappen, fick action och en minst sagt galen river! Forsätter springa rätt bra, hittar vi bara MTT klonken snart spå jävlar, har 3st plac 11-19 denna veckan, snart hittar jag nog en top 5 och några K dolares! Feels good to be back Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 11 November , 2008 Rapport Share Postad 11 November , 2008 härligt att se att de går framåt för dig =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 25 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2008 Stejka mej i SVSSM Gått hyffsat på IPOKER ett tag nu är väl mellan 1-2k$ upp på deras 20+2 sng's den här månaden men är riktigt sugen att börja på svs igen nu. Kanske dags att dra upp ett FR grind igen, vem vet! Måste ta mig in i SM ialf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts