Leooo Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 September; 2288kr Helt galet skönt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oliver20 Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 September; 2288kr Helt galet skönt! fan låg du inte typ 60k back ett tag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 fan låg du inte typ 60k back ett tag? Inte i september, det var över en tidsperiod från typ 15e aug till 15e sept. Septmber var som värst 41.500kr ner tror jag, men är det 2200 upp enligt SvS klienten .. Surt att jag skall sätta mig på ett tåg ner till skåne nu kl17 så jag missar både veckopotten och tvekampen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Inte i september, det var över en tidsperiod från typ 15e aug till 15e sept. Septmber var som värst 41.500kr ner tror jag, men är det 2200 upp enligt SvS klienten .. Surt att jag skall sätta mig på ett tåg ner till skåne nu kl17 så jag missar både veckopotten och tvekampen! När är du framme, jag som tänkte köra en deal ikväll Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Knackig natt men allt som allt ser septmber väldigt mycket bättre ut nu än innan Blir dock mindre poker nu ett tag då det är dags att börja träna till SaS masters tour kvalet som spelas i mitten av oktober. Nu skall jag dock byta lägenhet, over & out! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 Oktober har börjat lika risigt som september gjorde. Det är så sjukt skumt. Går inte att vinna pengar i skåne, allt jag tog i helgen tog jag i härnösand. Faktum är att jag inte vunnit i skåne sen början av maj. Men så fort jag åker hem och börjar spela så är jag ostoppbar. Norrlänningar kanske är mer medriggade än skåningar helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dexter. Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Hur går det för dig leooo? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Hur går det för dig leooo? Oktober är lillplus nu. Behöver ba hitta en turre klonk så är allt frid och fröjd. Men faktum är att jag spelar lite, har en del i skolan nu mest därför! Grindat lite 5/10 på morgonen, hade haft en fint plus om inte apmongot Wiklandet förstört min dag med dom mest sjuka händer. Ungefär så gåre Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Antar att det är wikander du menar. Han är rolig han. Det är bara låta han sköta betandet så stoppar han gladeligen in med 7 hög. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Antar att det är wikander du menar. Han är rolig han. Det är bara låta han sköta betandet så stoppar han gladeligen in med 7 hög. mm han var pottbettskåt märkte jag. Sjukt nog så lyckades han rivva mej i st 400bb potter, därav av hans fina stack som partyjack senare fick =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 mm han var pottbettskåt märkte jag. Sjukt nog så lyckades han rivva mej i st 400bb potter, därav av hans fina stack som partyjack senare fick =) bra för dig själv att du spelar lägre *lovar* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 bra för dig själv att du spelar lägre *lovar* puss Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 puss och kom ihåg att beta AK för bluff!!" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 bra för dig själv att du spelar lägre *lovar* Jag har verkligen jävligt svårt för dig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 och kom ihåg att beta AK för bluff! Komihåg att ta skotern till högstadiet! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Jag har verkligen jävligt svårt för dig. Komihåg att ta skotern till högstadiet! men boys... förnya er nu!!! edit: och beta AK för bluff!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 men boys... förnya er nu!!! edit: och beta AK för bluff!! Noterat. Hur som helst vände jag dagens spel från -5500 till +7100 Självklart tack vare lyckad skottning! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Mjäää vilka håll jag har adderat till mitt spel. Blöder ut alla chips som jag collectar när jag väl har nått. Aja, från -4back imorse till 2k+ nu 5/10 Sh. Wiiie, ultimate rivercard. Ska iväg och kicka boll nu, hoppas det inte slutar som sist då jag var i behov av nya knäskålar och byxor efteråt. Over & Out /åsneexpressen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 hand 1. få in pengarna flopp eller turn imo hand 2. 33 hand 3. .s.s..s.sapsd.asd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Nu är jag hetare än någonsin! Börjar lika ett riktigt månadspluss efter denna session Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dexter. Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Hur mycket + då? (: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Hur mycket + då? (: Är 10k+ i OKT men ca 20k+ den här veckan! Och då har jag 0st turnerings cashar sen 1a september. Helt sjukt imo, innan det hade jag typ 9 finalbord irad och 2 vinster på en vecka sen bar dööööör turnerings riggen. Men vart tiltad också, påväg att hitta mitt spel igen nu dock! Sorry Kees Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Sorry Kees han borde tacka dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 han borde tacka dig Ska inte du va i skolan nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dexter. Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts