Fudge Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Har dom nån hygglig deal? Skicka mail till Redbet och säg att du spelar mycket på ok nivåer, skriv tele numret med ifall de inte vill maila massa. De ringde mig efter tre dagar och gav mig 60%. De har både B2B och Ipoker på sidan, bara att välja inför eller under sessionerna! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Skicka mail till Redbet och säg att du spelar mycket på ok nivåer, skriv tele numret med ifall de inte vill maila massa. De ringde mig efter tre dagar och gav mig 60%. De har både B2B och Ipoker på sidan, bara att välja inför eller under sessionerna! Nu blev jag sugen också! Kan man få en sån deal under nl100? Eller måste man spela ännu högre? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Skicka mail till Redbet och säg att du spelar mycket på ok nivåer, skriv tele numret med ifall de inte vill maila massa. De ringde mig efter tre dagar och gav mig 60%. De har både B2B och Ipoker på sidan, bara att välja inför eller under sessionerna! Är väl b2b och boss som redbet har? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Är väl b2b och boss som redbet har? Stämmer.. My bad! Vet inte hur lågt man kan spela, men måste rejka en viss summa varje månad för att få ha kvar 60% Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Är väl b2b och boss som redbet har? Finns ongame också om jag inte missminner mig, genom whitebet. Länkas till redbet kontot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2008 Kall turre dag? När är jag ute ur svingen tro?... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 finns ett 75/150 bord uppe full ring, sugen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2008 finns ett 75/150 bord uppe full ring, sugen? Nej. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2008 Sjukt otippat att kvällen landar på 10k + Varken varit good lr badrun, bara varit riktigt mkt bra spel igång svs samt miljoner lönefiskar som donerat till monopolet. Tack säger ialf jag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2008 Skulle igentligen sätta mej och dra en historia som visar att SvS styr riggen likt stalin styrde ryssland. Men efter 10k inatt kunde jag inte vart mer rungood här på morgon kvisten! * Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2008 För er som ville att jag skulle fråga mer, här är ett rätt trixigt läge mot en kaxig fi. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Push, poteniellt 15 outs och foldequity. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2008 Push, poteniellt 15 outs och foldequity. Äckligt när fi tvingar en att gambla sådär. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Äckligt när fi tvingar en att gambla sådär. gambla? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2008 gambla? Det ärju förmodligen en coinflipp, därav uttrycket gambla. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Det ärju förmodligen en coinflipp, därav uttrycket gambla. ev+ att pusha, därav inte uttrycket att gambla Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2008 ev+ att pusha, därav inte uttrycket att gambla Det är fortf en flipp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Det är fortf en flipp. plzz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2008 plzz zzzz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Du gamblar inte, Leeoo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2008 Du gamblar inte, Leeoo. Message recived! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2008 Som jag rushar, 33k + dom sista 40 timmarna, att vända septmber till plus skulle vara sjukt soft! 7000.01 kr to go! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 till? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 till? Plus? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Mybad, 12h skift gör att man tappar läskunnigheten dock 4 äckliga timmar kvar! Jag vill ralia leoo men gåår inte ;< Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts