papiPope Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Rumänien - Frankrike 2 -Benzema sista målskytt. Holland - Italien X -Halvtid/Fulltid X/X Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Tjeckien - Portugal Ditt spel: 2 ' 2,05 Grekland - Sverige Dubbelchans Ditt spel: 1X ' 1,54 Tyskland - Polen Hemmalaget att vinna utan att släppa in något mål (1=Ja, 2=Nej) Ditt spel: 1 ' 2,70 Österrike - Kroatien Bortalaget att vinna utan att släppa in något mål (1=Ja, 2=Nej) Ditt spel: 1 ' 3,35 Ditt spel: fyrling 100,00 kr x 28,56 Du hejjar väl inte på grekland för 2800 spänn hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Har spelat 0-0 , 1-1 , 2-2 på italien holland idag, alla kombinerat med spanien vinst mot ryssland, hejja hejja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Har spelat 0-0 , 1-1 , 2-2 på italien holland idag, alla kombinerat med spanien vinst mot ryssland, hejja hejja! Men ajajaj.. Italien slår ju Holland och Ryssarna kommer klara oavgjort mot Spanien.. Å andra sidan spelade jag på att Frankrike ska gå mållösa från Rumänienmatchen.. Missclick btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Å andra sidan spelade jag på att Frankrike ska gå mållösa från Rumänienmatchen.. Missclick btw. LOL, hur lyckas man? =) Nej jag hoppas inte på Grekland men det känns mest realistiskt. Tror mest på krysset. Gillar även krysstipset i stormatchen ikväll med motiveringen att inget lag har råd att förlora. Å andra sidan spelar Holland normalt ett offensivt spel medan Italien har ett stabilt försvar, även om Cannavaro lär saknas. Puccini verkar dock vara aktuell för spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 då många stjärnor(anfallsspelare) kan vara borta i frankrike under morgondagen hittar jag mer värde i att RUMÄNIEN INTE GÖR MÅL till 2.10 istället för vinst till frankrike till 1.85 i odds... Källa . Posta inte något utan källa gäller inte bara dig utan alla andra när det gäller sånt här. Alltid lite skönare när man har en källa bakom. Sry:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Hitta precis Turkiet mot Schweiz till 3,45 till förstnämnda. Även om det inte känns som en "säker" match så imponerade turkarna iallafall på mig när de stod upp bra och skapade en hel del chanser mot Portugal, ett av EMs starkaste lag. Schweiz däremot tycker jag gjorde en förvånadsvärt vek match mot trötta tjecker. Utan Frei lär de knappast räcka till för avancemang och 3,45 på turkarna spelas alla dagar i veckan! Edit: Unibet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Blev inget spel för mig på Frankrike - Rumänien.. kanske var tur de. Har kikat lite inför Holland - Italien och Robben rapporteras som skadad nu i sista stund vilket får mig att tvivla än mer på Holland. Grejen med Holland är att de är sjukt beroende av mittfältet och det känns som att de i princip inte kommer ha något kantspel alls. Dessutom är Italien såpass starka på innermittfältet att Holland inte kommer få så mycket ytor där heller. Det kommer nog därför bli ganska tillknäppt och ett X är nog inget dåligt spel. Jag väljer att spela 1-1 samt 0-1 främst för att Italien känns starkare på pappret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Vilket sömnpiller Frankrike-Rumänien. C.Härenstam på SVT sa efter matchen att båda lagen verkade nöjda med poängen, hur kan Frankrike vara nöjda med X, skall man gå vidare ur gruppen bör man inte vinna mot Rumänien då i så fall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Hitta precis Turkiet mot Schweiz till 3,45 till förstnämnda. Även om det inte känns som en "säker" match så imponerade turkarna iallafall på mig när de stod upp bra och skapade en hel del chanser mot Portugal, ett av EMs starkaste lag. Schweiz däremot tycker jag gjorde en förvånadsvärt vek match mot trötta tjecker. Utan Frei lär de knappast räcka till för avancemang och 3,45 på turkarna spelas alla dagar i veckan! Edit: Unibet Håller verkligen med här.. Trodde Turkiet skulle stå som favoriter i den här matchen. Har lagt största bettet hittills i EM på Turkarna med tanke på odds (3.55). Även satt en del på X2 vilket ger 1.8. Spelas på Betfair. Har även hittat ett intressant spel på unibet. Spanien - Ryssland Bollinnehav över 55,5 för spanjorerna ger 1.85 i odds? Vet inte riktigt hur ryssarna spelar men jag har fått för mig at dom backar hem och satsar på snabba omställningar? Samtidigt som spanien gillar att rulla boll liknande barcelona. Nån som har bra koll på hur ryssarna spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Vet inte riktigt hur ryssarna spelar men jag har fått för mig at dom backar hem och satsar på snabba omställningar? Samtidigt som spanien gillar att rulla boll liknande barcelona. Nån som har bra koll på hur ryssarna spelar? Om man kollade på finalen i uefa-cupen med Zenit från Sankt Petersburg så såg Ryssarna väldigt bollskickliga ut (dom spelade ut Rangers imo), dock så lär dom ju som sagt satsa på kontringar mot Spanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Om man kollade på finalen i uefa-cupen med Zenit från Sankt Petersburg så såg Ryssarna väldigt bollskickliga ut (dom spelade ut Rangers imo), dock så lär dom ju som sagt satsa på kontringar mot Spanien. Ok, såg du nån av de tidgare matcherna mot bayern eller villareal? Känns som bättre jämförelse med spanien än rangers imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Ok, såg du nån av de tidgare matcherna mot bayern eller villareal? Känns som bättre jämförelse med spanien än rangers imo. Nej såg inte dom matcherna, men om man läser ett par tidningsartiklar så skriver dom att Zenit "totalkrossade" Bayern Munchen. 4-0 vs Bayern Munchen 4-1 vs Leverkusen 2-0 vs Marseille 2-2 efter två matcher vs Villa Real trots två spealre utvisade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Sjukt skönt Holland !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Lagt ett bet på X SWE-GRE på Betfair till oddset 3.1 ...om ngn har ett bättre odds så vråla till. Tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Lagt ett bet på X SWE-GRE på Betfair till oddset 3.1 ...om ngn har ett bättre odds så vråla till. Tack ! Lirade till 3,15 på bet24. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 10 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Några heta spel ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Ja, vad ska man säga om gårdagen? Missade mestadels av Frankrikematchen men vad jag hört så var det inte så mycket att missa. Man är ju inte förvånad över resultatet iaf. Så typiskt Frankrike att börja ett mästerskap svagt. Vi som spela att Rumänien inte skulle få in bollen till över 2 fick iaf in det tipset. Vad höll Italien på med? Visst, Cannavaro i all ära men en spelares frånvaro kan ju inte dra ned ett helt lag som f.ö är fullt av andra världsklasspelare. Holland såg riktigt samspelta och hungriga ut och kommer med största sannolikhet att avancera om de fortsätter spela som igår. Ikväll är mitt tips 2-0 till Spanien och 1-1 alt. 1-0 till Grekland. Har bl.a. spelat; Spanien-Ryssland HCP (0-1) 1 till 2,8 Grekland-Sverige Inget mål mellan min 0-29.59 till 1,73 Grek-Sve Totalt gjorda mål, under 1,5 till 2,5 Spa-Ryss Totalt gjorda mål, över 2,5 till 2,25 Spa-Ryss 1 till 1,65 Får minst ett kort i matchen, Seitaridis, G(Greklands vänsterback som ska sätta stopp för vår filmstjärna Ljungan) till 4,0 Fler mål i Spa-Ryss än Gre-Sve till 2,05 Slutplaceringar grupp D; 1.Spanien 2.Grekland 3.Ryssland 4.Sverige till 10,0 Gre-Sve 1X till 1,54 Sverige att gå vidare, Nej till 1,57 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Gick inte så bra igår, idag spelar jag på Spanien och Sverige(dubbel glädje om det blir seger ). Även lagt ett spel på att Ljungberg gör mål idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Bara lasta in på Grekland nu när sidledsdanne startar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Ja, vad ska man säga om gårdagen? Missade mestadels av Frankrikematchen men vad jag hört så var det inte så mycket att missa. Man är ju inte förvånad över resultatet iaf. Så typiskt Frankrike att börja ett mästerskap svagt. Vi som spela att Rumänien inte skulle få in bollen till över 2 fick iaf in det tipset. Vad höll Italien på med? Visst, Cannavaro i all ära men en spelares frånvaro kan ju inte dra ned ett helt lag som f.ö är fullt av andra världsklasspelare. Holland såg riktigt samspelta och hungriga ut och kommer med största sannolikhet att avancera om de fortsätter spela som igår. Ikväll är mitt tips 2-0 till Spanien och 1-1 alt. 1-0 till Grekland. Har bl.a. spelat; Spanien-Ryssland HCP (0-1) 1 till 2,8 Grekland-Sverige Inget mål mellan min 0-29.59 till 1,73 Grek-Sve Totalt gjorda mål, under 1,5 till 2,5 Spa-Ryss Totalt gjorda mål, över 2,5 till 2,25 Spa-Ryss 1 till 1,65 Får minst ett kort i matchen, Seitaridis, G(Greklands vänsterback som ska sätta stopp för vår filmstjärna Ljungan) till 4,0 Fler mål i Spa-Ryss än Gre-Sve till 2,05 Slutplaceringar grupp D; 1.Spanien 2.Grekland 3.Ryssland 4.Sverige till 10,0 Gre-Sve 1X till 1,54 Sverige att gå vidare, Nej till 1,57 källor för oddsen på grekland-Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 finns det någon första insättningsbonus på Betfair? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Även satt en del på X2 vilket ger 1.8. Spelas på Betfair. lirade du det där 'asianhandikapp' då? turkarna har isf bara 1.69 me + 0.5 där nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Lagt ett bet på X SWE-GRE på Betfair till oddset 3.1 ...om ngn har ett bättre odds så vråla till. Tack ! Spela på 0-0 , 1-1 istället lär ge mkt bättre odds än att spela bara kryss. och du tror väll inte det blir 2-2 ifall det blir kryss ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShazPur Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Tilt! Hade satsat 50 spänn var på 3-0, 3-1, 3-2 och 3-3 och så går de elaka spanjorerna och petar in ett mål för mycket på stopptid. Annars har det hittintills gått bra för mig. Satte 0-0 på Rumänien - Frankrike och 2-0 på Tyskland - Polen. Spelar bara för förhöjd TV-underhållning... Pellepackad undrade om det finns någon insättningsbonus på Betfair: Titta runt på deras hemsida jag hittade en på £25 som jag använde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts