nordlight Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 EmpirePoker.com genomför just nu en undersökning av svenska pokerspelare. Vilka är ni, vad kan ni och vilka vanor har ni? Undersökelsen görs bl.a. för att få klarhet i en rad olika myter om pokerspelare. Så dina svar är viktiga och mycket välkomna. Du har chans att vinna en av tre markerväskor eller kepsar och t-shirts från EmpirePoker.com. Klicka på länken för att vara med. http://www.inquisiteasp.dk/surveys/N7WTN3 Greetz NordLight Citera
Kenan83 Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Jävlar vilken tid de tog... Hoppas verkligen jag får nåt nu Citera
Papa Kubo Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Vad svarade ni på vilken svensk kändis ni helst skulle vilja möta? Jag skrev Mikael Persbrandt, hihi. Citera
GiLLo Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Vad svarade ni på vilken svensk kändis ni helst skulle vilja möta? Jag skrev Mikael Persbrandt, hihi. Samma här Citera
freeman Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Vad svarade ni på vilken svensk kändis ni helst skulle vilja möta? Jag skrev Mikael Persbrandt, hihi. göran persson... LÄTT Citera
lfx Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Vad svarade ni på vilken svensk kändis ni helst skulle vilja möta? Kom aldrig så långt. Möta naken i en mörk gränd eller vad? Citera
HeadLess- Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Madeleine eller bb-linda lär ju inte vara alltför svårt att ta pengarna av bb-linda Citera
bzkt Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Vad svarade ni på vilken svensk kändis ni helst skulle vilja möta? Jag skrev Mikael Persbrandt, hihi. Haha jag skrev också honom, han är så jävla skön i Beck Citera
raqqa Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Vad svarade ni på vilken svensk kändis ni helst skulle vilja möta? Jag skrev Mikael Persbrandt, hihi. Kristian Luuk blev det här. Citera
nordlight Postad 11 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2005 Vad svarade ni på vilken svensk kändis ni helst skulle vilja möta? Jag skrev Mikael Persbrandt, hihi. Percy Nilegård Citera
Largo-Sama Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Jag fick hjärnsläpp på slutet. Jag kom inte på någon svensk kändis förutom Markolio och Joe Labero . Valde Markolio, vem vågar spela mot en kortmagiker? Citera
RaMz Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Jag valde Erik123 såklart, större fisk måste man leta länge efter. Citera
emf Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Magnus Betnér (: Om han är 1% så rolig att möta i pokern som han är när han kör sin show kommer man att ha välinvesterad tid Citera
Matteprof Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Lätt val!. Yngwie Malmsteen såklart!! Citera
nordlight Postad 11 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2005 Magnus Betnér (: Om han är 1% så rolig att möta i pokern som han är när han kör sin show kommer man att ha välinvesterad tid Då tycker jag du ska titta på http://www.pokerpartner.se Citera
Avsaknad Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Ingvar Kamprad här..skulle kunna bli intressant. Citera
dahilma Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 En kommentar med all välmening: Det är lite vådligt att utgå i från att alla som svarar på enkäten spelar på Empire eller har varit in i klienten... Det vore lämpligt att ha med ett alternativ såsom "Vet ej/ Ingen uppfattning" i samband med betygsättningen. /da Citera
nordlight Postad 11 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2005 En kommentar med all välmening: Det är lite vådligt att utgå i från att alla som svarar på enkäten spelar på Empire eller har varit in i klienten... Det vore lämpligt att ha med ett alternativ såsom "Vet ej/ Ingen uppfattning" i samband med betygsättningen. /da Good point - skall framföra din synpunkt. Tack . NordLight Citera
Recommended Posts