NeoSlayer Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 eller hee-haaw.. (åsneljud så slipper ngn fråga) vilket betyder: hurfankanducallamittraisemed59offdindjävlatomtedjävelOCHhadenoförskämdaturenattdrautmig... Citera
pokerperrra Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 kan inte nagon moderator dopa om denna till en "allt om forkortningar pa pokertermer" ul = unlucky gl = good luck nf = nice flop gg = great game (eller gay game, hehe) nh = nice hand wp = well played ty = thank you I skara har vi lite fler: TJ = Tank Jo PM = Pocket Money (om nån blir förbannad på dig när du vinner en pott) NC = Det vill jag ha till NICE CATCH ? LOL = Laughing Out Loud ROTFL = Rolling On The Floor Laughing FU = Fuck You FO = Fuck Off osv. UL = UnLuck U2 = Du oxo RETARD = Får du ofta höra när du gjort en idiot call och vunnit potten ha ha /Perrra Citera
Pedi Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 OMG= Oh My God Används flitigt av mig......... Citera
pokerperrra Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 eller hee-haaw.. (åsneljud så slipper ngn fråga) vilket betyder: hurfankanducallamittraisemed59offdindjävlatomtedjävelOCHhadenoförskämdaturenattdrautmig... HAJ DU PER ! /Persson Citera
pokerperrra Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Men sen finns det ju mycket ord man får höra och man även kan GE ibland, som inte är förkortningar . Jag fick in en runner runner färg igår, och han skrev nog säkert i 20 minuter om den callen . Det var typ: "You are a fucking moron" "Fucking unbelieavable" "Fucking unreal, you are an idiot" "How can u play K2 suited like that" "You will loose all your money you retarded fuck" osv . Då skrev jag just : "EH? They were suited" "I'm looking forward to take your reload money too" "Hey. It's just PM = Pocket Money" han var rasande.. Men just sånna här fraser som han skrev till mig, gör mig glad antar att alla vart med om det.. men visst är det kul? när folk blir upprörda över att dom förlorar en pott... en del av härligheten med online poker tycker ja hoho /Perrra Citera
gnuffe Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 kan inte nagon moderator dopa om denna till en "allt om forkortningar pa pokertermer" ul = unlucky hehehehehe, ar man uttrakad eller.. fyll gara pa listan Hmmm... jag har alltid trott att det var ul= you lose... I de situationerna har jag skrivit en del svar av typen fu sob, helt felaktigt. Jag tar tillfället i akt att be alla här som fått en oväntad dräpa efter att ha uttryckt sin sympati om ursäkt. Citera
pokerperrra Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 kan inte nagon moderator dopa om denna till en "allt om forkortningar pa pokertermer" ul = unlucky hehehehehe, ar man uttrakad eller.. fyll gara pa listan Hmmm... jag har alltid trott att det var ul= you lose... I de situationerna har jag skrivit en del svar av typen fu sob, helt felaktigt. Jag tar tillfället i akt att be alla här som fått en oväntad dräpa efter att ha uttryckt sin sympati om ursäkt. hahaha..Men det kan nog betyda samma sak egentligen bara att det du menade är lite kaxigare.. låt fantasin övergå till din motståndare istället =) så får han ta det som han vill.. tyckte U LOOSE va lite ballade än Unluck faktiskt :=) får nog börja använda det. Citera
Sparven Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 wylscwtw- would you like some cheese with that whine Citera
sevenfeet Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 En gång för alla, ok. LOOSE betyder lös. punkt. Att förlora heter to LOSE och inget annat. Ett (1) o alltså. Sorry, men så jävla trött på den felstavningen, annars inget att tillföra tråden för tillfället... Citera
kidkurry Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 En gång för alla, ok. LOOSE betyder lös. punkt. Att förlora heter to LOSE och inget annat. Ett (1) o alltså. Sorry, men så jävla trött på den felstavningen, annars inget att tillföra tråden för tillfället... 7F= uf looser Citera
NeoSlayer Postad 10 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2005 Vad betyder wtg? Way to go. Citera
Krissan Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Följande använder jag: gg = Good Game, när en SnG är slut wp = Well Played, när någon faktiskt spelar ut mig nh = MÅ FEM MILJONER RASANDE ELEFANTER TRAMPA DIN PUNG TILL OIGENKÄNNELIGHET SÅ ATT DU EJ KAN SPRIDA DINA VIDRIGA GENER VIDARE, OCH MÅ EN DÖDFÖDD GET URINERA I DINA SKOR DIN SATANS RUNNER RUNNER-[könsord], vid brutala utdragningar Citera
cab19 Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Har undrat över imho i månader men aldrig vågat fråga Citera
Douglas Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Har undrat över imho i månader men aldrig vågat fråga "In My Humble Opinion" och ja! Jag vet att jag stavar sämst, alla kattergorier men det borde gå att tyda vad det står iaf (I Alla Fall ) Citera
grannby Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 nh = MÅ FEM MILJONER RASANDE ELEFANTER TRAMPA DIN PUNG TILL OIGENKÄNNELIGHET SÅ ATT DU EJ KAN SPRIDA DINA VIDRIGA GENER VIDARE, OCH MÅ EN DÖDFÖDD GET URINERA I DINA SKOR DIN SATANS RUNNER RUNNER-[könsord], vid brutala utdragningar hahaha, så sant. jag anar att det är fler än jag som blir utdragna med 93o trots rejäl raise men ändå skriver nh, wp o dyl för att få tomtefan att fortsätta lira så? tar lite på stoltheten men vad gör man inte... Citera
Filip Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 nh = MÅ FEM MILJONER RASANDE ELEFANTER TRAMPA DIN PUNG TILL OIGENKÄNNELIGHET SÅ ATT DU EJ KAN SPRIDA DINA VIDRIGA GENER VIDARE, OCH MÅ EN DÖDFÖDD GET URINERA I DINA SKOR DIN SATANS RUNNER RUNNER-[könsord], vid brutala utdragningar hahaha, så sant. jag anar att det är fler än jag som blir utdragna med 93o trots rejäl raise men ändå skriver nh, wp o dyl för att få tomtefan att fortsätta lira så? tar lite på stoltheten men vad gör man inte... Lol samma här. nh - bra spelat ditt satans keffo, önskar jag kunde hänga upp dig i kalsongerna på en krok i taket. Citera
Recommended Posts