Starfitter Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 kallt imo. pre är ganska standard men vad balanserar du upp din shove med? Gå för en c/r imo Citera
John_teh_Donk Postad 21 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2009 kallt imo.pre är ganska standard men vad balanserar du upp din shove med? Gå för en c/r imo Det var nog mycket The Gameflow Donk som visade sig Men skulle ibland göra samma sak med AK, tvåpar, set, floppad låg färg. Inte alltid, men när det passar. Och tycker mycket väl jag kan ha just nån av dom händerna, medan han väldigt ofta inte har nåt tillräckligt bra för att syna. Och dom gånger han synar har jag ändå väldigt bra EQ. Sen kan ju såna halvsjuka moves vara effektivt mot rätt motståndare; Har man lite EQ med sin hand + fold EQ så man hamnar runt 50-50, tycker jag det blir +EV om man senare blandar upp med stål och framtida image. Ju mer provocerad han blir, ju mer går man mot sin stål-range. T ex som här, alla händer i rätt ordning mot samma fi inom 1 timmes spel: MP: $119.75 CO: $100.00 BTN: $208.95 SB: $242.55 Hero (BB): $113.25 UTG: $104.60 Pre Flop: ($1.50) Hero is BB with K J 3 folds, BTN raises to $2.50, SB calls $2, Hero calls $1.50 Flop: ($7.50) Q 8 4(3 players) SB checks, Hero checks, BTN bets $5, SB calls $5, Hero calls $5 Turn: ($22.50) J(3 players) SB checks, Hero bets $14, BTN folds, SB calls $14 River: ($50.50) 9(2 players) SB checks, Hero bets $91.75 all in, SB requests TIME, SB folds Final Pot: $50.50 __________________________ MP: $124.05 CO: $115.90 BTN: $174.15 SB: $223.05 Hero (BB): $134.75 UTG: $20.90 Pre Flop: ($1.50) Hero is BB with K 8 3 folds, BTN raises to $3, 1 fold, Hero raises to $12, BTN calls $9 Flop: ($24.50) 7 7 3(2 players) Hero bets $15, BTN folds Final Pot: $24.50 __________________________ UTG: $124.05 MP: $115.90 CO: $162.15 BTN: $222.55 Hero (SB): $146.05 BB: $20.90 Pre Flop: ($1.50) Hero is SB with Q Q 2 folds, CO calls $1, BTN calls $1, Hero raises to $7, 2 folds, BTN calls $6 Flop: ($16.00) J 9 4(2 players) Hero bets $11, BTN calls $11 Turn: ($38.00) Q(2 players) Hero bets $26, BTN requests TIME, BTN calls $26 River: ($90.00) 3(2 players) Hero bets $102.05 all in, BTN requests TIME, BTN folds Final Pot: $90.00 Hero wins $87.00 __________________________ MP: $143.30 CO: $114.40 BTN: $161.15 SB: $174.05 Hero (BB): $171.30 UTG: $20.90 Pre Flop: ($1.50) Hero is BB with K Q 4 folds, SB calls $0.50, Hero raises to $4, SB raises to $11.60, Hero calls $7.60 Flop: ($23.20) T 6 J(2 players) SB bets $14.80, Hero calls $14.80 Turn: ($52.80) Q(2 players) SB bets $32.70, Hero calls $32.70 River: ($118.20) 2(2 players) SB checks, Hero checks Final Pot: $118.20 SB shows 5 Q (a pair of Queens) Hero shows K Q (a pair of Queens) Hero wins $115.20 __________________________ BB: $121.70 UTG: $120.20 MP: $100.00 CO: $101.40 Hero (BTN): $277.30 SB: $18.00 Pre Flop: ($1.50) Hero is BTN with 8 8 2 folds, CO raises to $3.60, Hero calls $3.60, 2 folds Flop: ($8.70) 6 3 7(2 players) CO bets $5.20, Hero calls $5.20 Turn: ($19.10) 8(2 players) CO checks, Hero bets $40.25, CO requests TIME, CO raises to $92.60 all in, Hero calls $52.35 River: ($204.30) 5(2 players - 1 is all in) Final Pot: $204.30 CO shows A 7 (a pair of Sevens) Hero shows 8 8 (three of a kind, Eights) Hero wins $201.30 Citera
Teh_MoUsE Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Fint gameflow i de händerna Citera
Teh_MoUsE Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 imo kallt imo.pre är ganska standard imo men vad balanserar du imo upp din shove med? imo Gå för en c/r imo FYP! imo Citera
John_teh_Donk Postad 21 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Fint gameflow i de händerna lol ja, gameflow är icke att underskatta Tror inte poker kan bli skönare än såna sessioner. Citera
John_teh_Donk Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Var ett tag sen man uppdaterade nu... Känns som jag spelat väldigt bra poker sen försöket på NL200, då jag hamnade $700 under EV första sessionen. EV på +$7, irl -700 Tog en paus på några dagar efter det, sen körde jag igång på NL100 igen. Lite osäkert hur det blir med jobb närmsta tiden, så kommer nog spela nivån man är hemma på tills vidare. Fick mig helt klart en tankeställare efter bad beat-sessionen på NL200, även om jag spelade bra och inte gjorde nåt större fel. Det fick mig att inse hur snabbt resultatet kan rasa, när man fem gånger inom 500 händer får in pengarna som 93% favorit på turn och blir bad beatad på rivern. Man måste helt enkelt utnyttja varje edge man har i poker, och ofta är man själv största läckan i det sammanhanget. Som tur är kan man, om något, för det mesta ändra på sig själv med lite envishet. Har nog spelat mitt A-game hela tiden sedan NL200 slog mig gul o blå, och det känns just nu som jag kommer kunna fortsätta i samma stil. Har spelat aggressivt när bordet och tillfället passar. Och i andra fall låtit folk slänga in pengarna själv med sämsta handen, när dom var mer aggro än mig. Men viktigast av allt har jag inte försökt ändra på nåt som inte går vid bordet; dvs inte försöka bluffa bort nån som antagligen inte lägger sig. Inte syna ner nån som antagligen har bästa handen. Inte ursäktat mig att hamna all-in med drag mot en uppenbart bra hand. Även spelat bra på det sättet att jag lyckats styra spelet så man har håvat in stora potter utan att ta alltför stora risker, både mot andra spelare och variansen. Känns i alla fall som att backet på NL200 var rätt hjälpsamt den här gången Fick mig några bra tankeställare, samtidigt som jag var tvungen att tänka till ang det egna spelet, och återigen synen på poker. Har nog hur som helst blivit ett steg bättre jämfört med innan. Har iaf redan lyckats ta igen backet genom några bra NL100-sessioner och lite spel på SVS, så plussat 14000 kr sedan dess. Tyvärr började ju månaden rätt taskigt, och NL200 tog hårt, men ligger nog några k plus för månaden iaf, vilket jag är nöjd med just nu. Citera
Aaxel Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Härligt att du känner att du e tibaka på banan igen Skönt också när man känner att man fått ut någe efter att ha "fått stryk". Tråkigt att bara få stryk utan att fatta vad det handlar om. Eller ens orka fundera över vad de handlar om Hoppas det går fortsatt bra vid borden GL Sen för att kanske lite dumförklara mig själv undrar jag vad "$700 under EV" betyder? Har förstått att det int e någe positivt, men det är det där med EV + å - som folk jiddrar om. Kanske det är jobbigt att förklara. Isf kan du bara avfärda frågan med ett "läs en bok" eller nåt, eller så ignorerar du den bara helt enkelt. hehe Jag kan också passa på å fråga vad "FYP" betyder som man kan se lite här å var att folk skriver, någe jag försökt att klura ut själv ett tag. Nå... Ha en bra dag! Citera
nacho1337 Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 hur ser man att man ligger över eller under ev? Citera
John_teh_Donk Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Härligt att du känner att du e tibaka på banan igen Skönt också när man känner att man fått ut någe efter att ha "fått stryk". Tråkigt att bara få stryk utan att fatta vad det handlar om. Eller ens orka fundera över vad de handlar om Hoppas det går fortsatt bra vid borden Tackar Ja det var skönt att det gick åt rätt håll på NL100 igen, annars hade det blivit ett tungt back att ta tillbaka... Och som du säger bra att man fick ut nåt bra av misären hehe. I många fall sitter man ju bara och skakar och ber till pokergudarna att man får plussa sessionerna efter ett stort back, och sen tillbaks till det vanliga spelet igen. Sen för att kanske lite dumförklara mig själv undrar jag vad "$700 under EV" betyder? Har förstått att det int e någe positivt, men det är det där med EV + å - som folk jiddrar om. Kanske det är jobbigt att förklara. Isf kan du bara avfärda frågan med ett "läs en bok" eller nåt, eller så ignorerar du den bara helt enkelt. hehe Nå... Ha en bra dag! Jag kan försöka mig på en förklaring, men är ingen expert EV står för "expected value". I poker alltså typ vilket värde en speciell hand eller situation har. T ex om du satsar 200 i ett läge där du alltid förlorar har det läget ett EV på -200. Om du matematiskt vinner en situation 2 gånger av 3, och alltid satsar 200 kr är det +EV även om du förlorade "denna gång". Så mitt back på $700 bestod av att jag lyckades pricka in alla dessa lägen då jag förlorade, även om jag gjorde rätt och vinner i längden på just det spelet. T ex att motståndaren hade hålstegedrag på turn och vann över mitt set på rivern eller liknande. hur ser man att man ligger över eller under ev? Vet inte om man kan göra det i Pokertracker än... men i HM kan man iaf se det lite överallt där man kollar alla andra stats. Om det var det du menade? _______ Nu ska jag jobba vidare, hann med några minuters surfande med laptop + 3G-internet här ute iaf! Citera
John_teh_Donk Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Postad 4 September , 2009 Är väl inte missnöjd med augusti, men inte nöjd heller. Dock är det inte så mycket jag hade kunnat göra bättre än att spelat fler händer. Det hade ju sett mycket bättre ut om jag inte hamnat $700 under EV på 500 händer när jag skulle börja känna på NL200, sen blev det NL100 igen. Har haft mycket annat att göra under månaden också, och har inte hunnit spela många händer alls - dom flesta skulle nog t o m skratta åt det Men jag har bara spelat två bord också. 33 timmar, 6 000 händer, +5 000 sek Det jag är mest nöjd över är väl att jag skött pokern på ett bra sätt hela denna månaden; Inte spelat när jag är trött/ofokuserat/har lite tid. Inte tiltat trots dom otroliga bad beatsen i mitten av månaden. Spelat lagom TAG/LAG beroende på vad som passar, och inte försökt "tvinga in" en speciell spelstil beroende på hur jag känner för att spela just då. Accepterat situationerna och gjort det bästa utifrån det helt enkelt. ________________ Månadens största pott: BB: $650.30 UTG: $200.00 MP: $225.65 CO: $400.00 BTN: $464.30 Hero (SB): $318.75 Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with 8 A 3 folds, BTN raises to $6, Hero calls $5, 1 fold Flop: ($14.00) 8 A 6(2 players) Hero checks, BTN checks Turn: ($14.00) 8(2 players) Hero bets $8, BTN raises to $30, Hero raises to $85, BTN requests TIME, BTN calls $55 River: ($184.00) 3(2 players) Hero bets $165, BTN requests TIME, BTN calls $165 Final Pot: $514.00 BTN mucks J 8 Hero shows 8 A (a full house, Eights full of Aces) Hero wins $511.00 _______________ En av månadens värsta bad beat på rivern: Hero (CO): $203.00 BTN: $40.00 SB: $200.00 BB: $459.60 UTG: $199.90 MP: $218.55 Pre Flop: ($3.00) Hero is CO with A K 2 folds, Hero raises to $7, 1 fold, SB calls $6, 1 fold Flop: ($16.00) Q K 4(2 players) SB checks, Hero bets $11, SB raises to $30, Hero calls $19 Turn: ($76.00) 6(2 players) SB checks, Hero bets $166 all in, SB requests TIME, SB calls $163 all in River: ($402.00) J(2 players - 2 are all in) Final Pot: $402.00 Hero shows A K (a pair of Kings) SB shows K J (two pair, Kings and Jacks) SB wins $399.00 ______________ Inte på rivern, men ändå rätt illa. BB: $154.50 UTG: $172.05 MP: $105.00 Hero (CO): $108.75 BTN: $20.00 SB: $128.55 Pre Flop: ($1.50) Hero is CO with A A UTG raises to $4, 1 fold, Hero raises to $12, 3 folds, UTG raises to $30, Hero raises to $108.75 all in, UTG calls $78.75 Flop: ($219.00) 6 T J Turn: ($219.00) A River: ($219.00) 9 Final Pot: $219.00 UTG shows A K (a flush, Ace high) Hero shows A A (three of a kind, Aces) UTG wins $216.00 Citera
Teh_MoUsE Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 Min mormor hade ju kunnat spela mer händer än dig på en dag haha Lycka till i September iaf. Citera
John_teh_Donk Postad 5 September , 2009 Författare Rapport Postad 5 September , 2009 Min mormor hade ju kunnat spela mer händer än dig på en dag haha Lycka till i September iaf. Ja det är nästan så man får skämmas Tackar iaf! Citera
John_teh_Donk Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 Har börjat månaden rätt dåligt spelmässigt. Inte hunnit spela så mycket pga jobb, men dom få timmar man spelat har det varit lösaggro-fiskspel som gällt Haft dåligt tålamod, dålig disciplin, och dåligt med tid till pokern... Inte några bra förutsättningar för plussessioner. Det dåliga spelet började med att jag i söndags, nyvaken och allmänt seg, skulle försöka hinna spela en stund innan man skulle iväg... tog inte lång tid innan man tappat 2,5 inköp med dåligt spel. Tog igen lite i måndags, men backade 1,5 inköp igår. Hade kunnat vara plus om jag inte 4-bet pushat två gånger med Axs när två olika aggro 3-betare synade med AK Ligger "bara" 3,5 inköp back för månaden, så det är väl ingen katastrof. Det dåliga är att backet beror på dåligt spel och dålig disciplin. Känner mig rätt besviken, eftersom det är just det jag försökt göra bra senaste månaderna, och lyckades med väldigt bra i augusti. Men jag måste skärpa mig nu. Fortsätta disciplinerat med pokern, och hitta tillbaks till mitt A-game. Nu blir det jobb, men ska f*nimej spela bra poker nästa session Citera
Starfitter Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 john kan vi inte bara bli vänner ist? Citera
John_teh_Donk Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Postad 11 September , 2009 john kan vi inte bara bli vänner ist? Istället för vadå? Citera
John_teh_Donk Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Postad 11 September , 2009 john kan vi inte bara bli vänner ist? Istället för vadå? Det var inget förresten, läste just din db, och fick förklaringen där Citera
Starfitter Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Det var inget förresten, läste just din db, och fick förklaringen där :oops: dåligt vinsinne tyvärr Citera
John_teh_Donk Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Postad 13 September , 2009 Poker är ju ett stort skämt för vissa... som mig. En fjärdedel av tiden spelar man halvdåligt och förlorar. En fjärdedel spelar man bra och förlorar på grund av otur. En fjärdedel spelar man bra och vinner Den sista fjärdedelen spelar man både dåligt OCH har otur... då går det riktigt dåligt. ______ Jag börjar ärligt talat fundera på att lägga ner mitt seriösa pokerspel, och förhoppningarna om att börja plussa fint, eller iaf ta en paus. Inte för att jag riktigt lagt in handmängderna som behövs för att börja vinna mycket, men alltid är det nåt som gör att det går åt h-vete när jag ska dra igång; Spelar jag bra på Full Tilt under veckan och vinner normalt, sen går in och ska spela tight mot alla helgfiskar, så har jag varje j*vla vecka blivit äckligt utdragen av nån idiot som synar synar synar och sätter 2-outarn på rivern. Det händer väl 2-3 gånger innan jag ger upp och hela veckans grind är borta. Har provat att byta sajt ibland. SvS osv... Men varje gång har jag förlorat runt 2 inköp på en timme - antingen till nån fisk som drar ut, eller till en grinder som sitter med QQ när jag efter lång tid ställer med AK och förlorar. Även fast jag har en tillräcklig rulle avsatt till pokern orkar jag inte längre jobba en hel vecka, för att sen se hela veckolönen försvinna på 1 timme till nån fiskidiot, eller till en nit-grinder som plockar upp AA precis när jag får QQ. Det var skillnad för ett tag sen när det var kul, då var det värt det. Bad beatsen gjorde inte så mycket. Nu är det f*n inte värt det längre... när man inte spelar nämnvärt bra, har en jävla massa otur, har jäkla lite tur, och det går minus hur än man tar sig an pokern. Det är för mycket pengar för att man bara ska fortsätta. Poker är inget turspel totalt sett, och gör man "allt" rätt går det fortfarande fint att plussa på spelet... men jag gör inte tillräckligt många rätt för att plussa, och jag gör uppenbarligen inte tillräckligt mycket för att fixa läckorna heller. Jag vill väldigt gärna plussa på pokern, och skulle vara nöjd med att plussa 2-3k SEK varje månad. Det är inte särskilt mycket pengar, och ganska lätt ordnat... FÖR lätt. Så lätt, och så lite pengar att jag ofta inte bryr mig om det inte blir så. Men NÄR det inte blir så blir jag besviken och less på att jag inte ens fixade det lilla. Och helt plötsligt är pengarna värt mycket pokermässigt, men inte särskilt mycket IRL - sjukt, det var ju nyss tvärt om... Det är för mycket pengar för att jag inte ska bry mig, eller bara fortsätta spela så här för nöjets skull. Det är för lite pengar för att jag verkligen ska skärpa mig 100% och kämpa för att fixa det. Jag vill inte gå ner i nivå, för där är poker inte kul. För många oseriösa idioter, och för lite pengar för att man ska orka grinda. Jag vill inte gå upp i nivå... det är helt enkelt för mycket pengar och för bra spelare just nu, för att det ens ska vara värt det. Jag skyller inte på riggen eller att jag har mer otur än andra, men jag har haft oturen att ha otur i fel tillfällen; När jag lagt ner extra jobb på att spela bra, men haft en jäkla otur så jag bara gått jämnt upp. Eller i mina största nyckelpotter som favorit, som skulle kunnat boosta rullen ordentligt, gett mig bra självförtroende, och mer marginaler att spela sin bästa poker. Men istället förlorade jag dom, och blev tillbakakastad LÅNGT bak i tiden rullemässigt, och fick börja om att bygga upp självförtroende och disciplin. Känns som jag inte orkar bry mig om pokern längre... jag har många andra saker som jag tycker är minst lika roligt. Många saker som jag borde göra men inte måste - saker som skulle må bra av att jag lade ner tid på dom och inte pokern, men som inte gör nån skada om dom inte görs. Och många saker som är viktigare än pokern som jag kunde ägna mer tid åt. Man kan f*n inte ta pokern seriöst hälften av tiden, och oseriöst andra halvan, sen bli tiltad och besviken på att man står kvar på samma ställe Så vad ska man göra? Citera
Starfitter Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 upp med 10 bord och bli rb grinder sdom mig DFINA PEGNAR WOHOOO Citera
SnartGul Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 Känner igen mig i det du skriver. Har tidigare levt på poker under 4 år och plussade ca $80k. Började förra hösten och plugga och bestämde mig för att bara satsa på skolan. Tänkte spela lite till och från på nl100 men har inte gått alls. Gjorde ett försök i december men backade direkt 15 inköp och började försaka skolan. La ner skiten ännu en gång och tog 5or i de sista tre kurserna utan en enda pokerhand. Började nu i Augusti och spela och plussade lite men de sista 6 dagarna har inget stämt. Back 14 inköp och jag börjar bete mig som en fisk. Skiter totalt i stop losses, att bara spela när jag är pigg, tilt etc. Allt som jag höll stenhårt i när jag levde på pokern. Skolan börjar jag sjävklart att försaka igen men vill så gärna vinna tillbaka förlusterna. Är det värt det då? Antagligen inte men jag är pengakåt och tror fortfarande att jag kan vinna långsiktigt så nu har jag gjort ett aktivt val. Lät min brorsa staeka mig trots att jag har en rulle på över $20k. Det tror jag kommer göra att jag kan se pokern som ett jobb där jag inte kan förlora pengar och kommer därför förhoppningsvis kunna spela mer avslappnat. Ska sedan bara spela på lediga förmiddagar och kvällar för att kunna få en bra balans mellan skolan och poker. Vi får se om det blir bra i slutändan. Det är kanske ett av de dummaste valen jag gjort då man helst inte ska blanda pengar med familj men jag vill ge det ett försök. Vet inte om det här gav dig nåt men vill visa att det finns fler som har samma funderingar som du har! Citera
John_teh_Donk Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Postad 13 September , 2009 upp med 10 bord och bli rb grinder sdom mig DFINA PEGNAR WOHOOO Om det fortsätter så här kanske man skulle testa, även om det inte blir den form av poker jag gillar. Känner igen mig i det du skriver. Har tidigare levt på poker under 4 år och plussade ca $80k. Började förra hösten och plugga och bestämde mig för att bara satsa på skolan. Tänkte spela lite till och från på nl100 men har inte gått alls. Gjorde ett försök i december men backade direkt 15 inköp och började försaka skolan. La ner skiten ännu en gång och tog 5or i de sista tre kurserna utan en enda pokerhand. Började nu i Augusti och spela och plussade lite men de sista 6 dagarna har inget stämt. Back 14 inköp och jag börjar bete mig som en fisk. Skiter totalt i stop losses, att bara spela när jag är pigg, tilt etc. Allt som jag höll stenhårt i när jag levde på pokern. Skolan börjar jag sjävklart att försaka igen men vill så gärna vinna tillbaka förlusterna. Är det värt det då? Antagligen inte men jag är pengakåt och tror fortfarande att jag kan vinna långsiktigt så nu har jag gjort ett aktivt val. Lät min brorsa staeka mig trots att jag har en rulle på över $20k. Det tror jag kommer göra att jag kan se pokern som ett jobb där jag inte kan förlora pengar och kommer därför förhoppningsvis kunna spela mer avslappnat. Ska sedan bara spela på lediga förmiddagar och kvällar för att kunna få en bra balans mellan skolan och poker. Vi får se om det blir bra i slutändan. Det är kanske ett av de dummaste valen jag gjort då man helst inte ska blanda pengar med familj men jag vill ge det ett försök. Vet inte om det här gav dig nåt men vill visa att det finns fler som har samma funderingar som du har! Tackar för en bra post! Vad var anledningen till att du började tilta/spela dåligt när du gick lite back nu jämfört med förut? Som sagt är det ju mer som måste stämma än bara själva spelet om man vill plussa, och inte ens då är man ju kortsiktigt garanterad vinst. Och 2009 har man inte råd att spewa bort inköp på dålig disciplin/dåligt spel/grind vid fel tillfällen osv. Särskilt inte om man inte spelar så många händer per månad så det inte jämnar ut sig. Jag tiltar inte och kastar iväg flera inköp för att man blir helt förbannad, men tror i alla fall mitt problem är att jag har för dålig disciplin med pokern överlag - ibland är det för nöjets skull, ibland som tidsfördriv, men oftast seriöst. Kanske man skulle behöva sätta upp några regler som man följer stenhårt. T ex hur många händer man ska spela den dagen, stop loss, verkligen stänga ner så fort man känner sig irriterad/börjar spela dåligt. Det känns faktiskt nödvändigt i mitt fall, ska testa det! Citera
Got-no-talent Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 Är det verkligen i förlusterna som problemet sitter? Det låter som att du har brist på motivation för tillfället. Anta en utmaning! Börja spela Omaha etc. studera spelet på nytt, precis som du gjorde i början av din karriär och hitta samma glädje till att utvecklas! Det behöver inte vara just att byta spelform, men försök som sagt att bygga upp en utmaning för dig själv och ge dig fan på att du ska greja den! Lycka till! /GNT Citera
Recommended Posts