Gå till innehåll

John_teh_Donk NL$100 Tar gärna synpunkter på HH


John_teh_Donk

Recommended Posts

Vad var anledningen till att du började tilta/spela dåligt när du gick lite back nu jämfört med förut?

Är nästan säker på att det handlar om att jag får in så mycket färre händer nu. Förr kunde jag nöta på i en dålig period och ta mig ur det hyfsat fort men nu har jag inte samma möjlighet eftersom jag måste prestera i skolan också. Vet ju också att jag istället borde plugga och det gör mig inte direkt avslappnad när jag spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 546
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kanske man skulle behöva sätta upp några regler som man följer stenhårt. T ex hur många händer man ska spela den dagen, stop loss, verkligen stänga ner så fort man känner sig irriterad/börjar spela dåligt.

Det känns faktiskt nödvändigt i mitt fall, ska testa det!

Har gjort sådana försök åtskilliga gånger men det funkar bara inte. Under de flesta downswings jag haft i slutet tror jag att jag satt upp regler som skulle följas. Downswingen fortsätter och efter ett tag skiter man i reglerna då de inte hjälpte och man börjar plussa igen :-).

 

Jag tror det bästa rådet jag kan ge dig är att försöka utveckla ditt spel och täta de luckor du kan hitta. Det tror jag gör att du psykiskt tar åt dig mindre av variansen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det verkligen i förlusterna som problemet sitter? Det låter som att du har brist på motivation för tillfället.

 

Anta en utmaning! Börja spela Omaha etc. studera spelet på nytt, precis som du gjorde i början av din karriär och hitta samma glädje till att utvecklas!

 

Det behöver inte vara just att byta spelform, men försök som sagt att bygga upp en utmaning för dig själv och ge dig fan på att du ska greja den!

 

Lycka till!

Tackar! Det är en grej jag faktiskt inte tänkt på. Kan nog ligga mycket sanning i det. Och det kan säkert vara en av anledningarna till att jag lätt tappar disciplinen, som i sin tur gör att man börjar spela dåligt och tappar onödigt mycket.

 

Ska nog ge det ett försök att kolla DC-videos och läsa lite strategi igen, för att hålla uppe glädjen i pokern.

Vet själv att jag är lite så med det mesta förutom en del saker i livet; att jag är jäkligt intresserad medan jag lär mig, men när man börjar bra tappar jag en stor del av intresset istället för att utnyttja det.

Kommer nog aldrig tappa intresset för poker, men jag måste säkert tänka på att inte falla in i det.

 

Är nästan säker på att det handlar om att jag får in så mycket färre händer nu. Förr kunde jag nöta på i en dålig period och ta mig ur det hyfsat fort men nu har jag inte samma möjlighet eftersom jag måste prestera i skolan också. Vet ju också att jag istället borde plugga och det gör mig inte direkt avslappnad när jag spelar.

Ok ja det är ju viktigt att kunna koncentrera sig 100% när man spelar, och inte känna att man har nåt annat man borde göra. Lätt att man annars omedvetet försöker "skynda sig att vinna". Plus att man säkert tiltar lättare när man väl förlorar.

 

Har gjort sådana försök åtskilliga gånger men det funkar bara inte. Under de flesta downswings jag haft i slutet tror jag att jag satt upp regler som skulle följas. Downswingen fortsätter och efter ett tag skiter man i reglerna då de inte hjälpte och man börjar plussa igen :-).

 

Jag tror det bästa rådet jag kan ge dig är att försöka utveckla ditt spel och täta de luckor du kan hitta. Det tror jag gör att du psykiskt tar åt dig mindre av variansen.

Jo jag förstår hur du menar, och man har ju själv hamnat där förr :-P

Men regler som stop loss, spela lite mer schemalagt, sluta när man börjar spela dåligt, är ju "regler" som dom flesta spelarna mår bra av.

 

Och tror nästan dom reglerna skulle hjälpa mig täta dom värsta luckorna, eftersom problemet mest ligger i att jag:

 

* Ibland spelar då jag inte borde. T ex sent på nattkanten när man börjar bli trött. När man har dåligt med tid. Är irriterad över nåt annat.

 

* Ofta fortsätter spela när man börjar spela dåligt, istället för att stänga ner. Glömmer bort stop loss.

 

* Spelar för få händer, och för ostrukturerat. Är för lat och låter andra intressen gå före.

 

Allt detta gör nog att downswings och motiga perioder blir ännu jobbigare på alla möjliga sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte heller att det kommer hjälpa så mycket om du blir stenhård med disciplinen osv kommer kanske funka några dagar sen återgår man ju till standard. Men generella standardregler är ju att inte spela när du är nyvaken och inte spela när du är alkoholpåverkad =).

 

Annars försök få in någon promenad/träningspass då man blir mycket mer pigg efter det och tänker bättre, pokermässigt så gäller det väl att valuebetta mycket och rätt om du spelar få bord, men samtidigt kunna hitta foldknappen :D. Låter mycket lättare än det är... men du borde försöka spela 4 bord samtidigt tror det kommer underlätta en hel del då variansen är stor i poker, säg att du spelar 2 bord så kan det precis som du skrev innan hända att du får upp AK och får in det mot QQ som håller, sen måste du vänta 30 min innan du får ett liknande läge igen.

 

Spelar du 4+ bord så kommer AK vs QQ vara superstandard, ena dagen vinner du 2-3 flips andra dagen förlorar du 2-3 men du ökar volymen och samtidigt ökar du skicklighetsfaktorn i poker. Volym minskar variansen, tilt är något som man måste jobba bort finns ju flera varianter på detta men om du märker att du spelar dåligt/tiltar så säg typ "loosar jag 1-2bi till så lägger jag av oavsett" för ibland händer det faktiskt att man jagar ikapp trots tilt =).

 

Annars är det väl bara köra på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starvin: Bra tips där :)

Det är ju verkligen som du säger att man spelar bättre efter att ha tränat i nån form.

Tror jag aldrig spelar så bra poker som efter att ha spelat golf i fint väder, ätit middag, och sen börjar grinda vid 22-tiden!

 

Jag ska testa att spela 3-4 bord, få in fler händer, och hoppas att variansen jämnar ut sig.

 

Samtidigt som jag ska försöka sätta upp lite regler som gör det lättare att hålla uppe disciplinen.

 

Tur att man gillar att fixa problem och att kämpa i motvind, annars hade jag f*n gett upp för länge sen med tanke på hur det gått vinstmässigt med mitt pokerspel :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den magiska nyckeln! :) kör hårt nu!

Tackar för det, kul att få lite push :)

 

_______________

 

Jag tog och kollade lite DC-videos nu på kvällen för att få igång rätt tänk innan nästa grindpass.

Blev så motiverad att spela bra poker, så jag drog igång 3 bord och började grinda direkt! Det tog 15 minuter innan detta hände... woho... tror jag ligger runt 12 inköp under EV på 12k händer nu :rolleyes:

 

_______________

 

Tid: 22:44

 

Procent på turn att vinna handen: 93%

 

Rigg: 100%

 

Hero (UTG): $111.20

CO: $137.35

BTN: $105.75

SB: $188.20

BB: $113.50

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is UTG with Qspade.gif 9spade.gif

Hero raises to $3.50, CO calls $3.50, 3 folds

 

Flop: ($8.50) 9heart.gif Qheart.gif 5spade.gif(2 players)

Hero bets $5, CO calls $5

 

Turn: ($18.50) 7heart.gif(2 players)

Hero bets $13, CO calls $13

 

River: ($44.50) Aclub.gif(2 players)

Hero checks, CO bets $23, Hero calls $23

 

Final Pot: $90.50

Hero mucks Qspade.gif 9spade.gif

CO shows Aspade.gif Qdiamond.gif (two pair, Aces and Queens)

CO wins $87.50

 

_______________

 

 

Tid: 22:45 (mot samma motståndare, en minut senare)

 

Procent att vinna handen efter att pengarna åker in på floppen: 94%

 

Rigg: 100%

 

Hero (BB): $100.00

UTG: $180.35

CO: $105.75

BTN: $187.70

SB: $112.50

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is BB with 2spade.gif 2diamond.gif

UTG raises to $3.50, CO calls $3.50, 2 folds, Hero calls $2.50

 

Flop: ($11.00) 2heart.gif Tclub.gif 6diamond.gif(3 players)

Hero checks, UTG bets $7, CO folds, Hero raises to $23, UTG raises to $176.85 all in, Hero calls $73.50 all in

 

Turn: ($204.00) 3heart.gif(2 players - 2 are all in)

 

River: ($204.00) Aheart.gif(2 players - 2 are all in)

 

Final Pot: $204.00

Hero shows 2spade.gif 2diamond.gif (three of a kind, Twos)

UTG shows Kheart.gif Theart.gif (a flush, Ace high)

UTG wins $201.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plussade tillslut $130 idag. Det är inte mycket, men jäkligt skönt efter allt backande!

 

Det hjälpte nog med alla bra synpunkter man fick :)

Gjorde som Got-no-talent föreslog; tittade på lite DC-videos, och fick tillbaks "rätt tänk.

 

Nu blir det mycket jobb resten av veckan, så det är skönt att ha spelat ett bra sista grindpass innan pausen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plussade tillslut $130 idag. Det är inte mycket, men jäkligt skönt efter allt backande!

 

Det hjälpte nog med alla bra synpunkter man fick :)

Gjorde som Got-no-talent föreslog; tittade på lite DC-videos, och fick tillbaks "rätt tänk.

 

Nu blir det mycket jobb resten av veckan, så det är skönt att ha spelat ett bra sista grindpass innan pausen.

 

Kul att du tog åt dig av mitt tips! :)

 

När man ska rida ur en tuff period är ett plus, även om det är litet, alltid ruggigt skönt.

 

Hoppas det håller i sig nu! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sjukt poker kan vara... har inte spelat så mycket sista 2 veckorna pga mycket jobb (måste ju jobba igen lite av sommarens 8 veckors ledighet).

Men dom få händer man spelat var det sjuka bad beats som gällde.

 

Brukar inte spela sent på kvällen dagen innan man ska jobba då det är drygt att ibland förlora flera dagslöner på nån timme såna gånger. Känns som man måste jobba gratis flera dagar :-P även om det är två skilda saker.

Men kollade på 2 Months 2 Million sent på kvällen, och blev så taggad att jag var tvungen att spela några minuter innan sängen.

 

Efter flera veckors bad beats kändes det ganska skönt att vara medriggad några minuter.

 

Alla dessa händer på ett bord/8 minuter. Man kan ju undra vad chansen är att det ska inträffa.

 

_____________

 

Första handen jag fick när jag slog mig ner vid bordet.

 

UTG: $199.45

MP: $100.00

CO: $14.40

BTN: $98.25

Hero (SB): $100.50

BB: $61.40

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is SB with Kclub.gif Kspade.gif

3 folds, BTN raises to $3.50, Hero raises to $11, 1 fold, BTN calls $7.50

 

Flop: ($23.00) Qheart.gif Kheart.gif 4heart.gif(2 players)

Hero bets $15, BTN raises to $87.25 all in, Hero calls $72.25

 

Turn: ($197.50) 8club.gif(2 players - 1 is all in)

 

River: ($197.50) 7club.gif(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $197.50

BTN shows Qdiamond.gif Kdiamond.gif (two pair, Kings and Queens)

Hero shows Kclub.gif Kspade.gif (three of a kind, Kings)

Hero wins $194.50

 

____________

 

Spelade bara ett bord, så det här var fyra händer senare.

 

BTN: $104.35

Hero (SB): $107.40

BB: $44.55

UTG: $108.60

MP: $110.10

CO: $86.75

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is SB with Theart.gif Aheart.gif

2 folds, CO raises to $4, 1 fold, Hero calls $3.50, 1 fold

 

Flop: ($9.00) 7club.gif 2heart.gif Tdiamond.gif(2 players)

Hero checks, CO bets $7, Hero calls $7

 

Turn: ($23.00) 6heart.gif(2 players)

Hero checks, CO checks

 

River: ($23.00) 3club.gif(2 players)

Hero bets $11, CO calls $11

 

Final Pot: $45.00

Hero shows Theart.gif Aheart.gif (a pair of Tens)

CO mucks Kdiamond.gif Aspade.gif

 

____________

 

Nån minut senare...

 

MP: $40.90

Hero (CO): $129.65

BTN: $44.55

SB: $106.10

BB: $104.60

UTG: $130.50

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is CO with 8spade.gif Tspade.gif

UTG raises to $2, 1 fold, Hero calls $2, 3 folds

 

Flop: ($5.50) 8club.gif Tdiamond.gif 4club.gif(2 players)

UTG checks, Hero bets $5, UTG calls $5

 

Turn: ($15.50) Adiamond.gif(2 players)

UTG checks, Hero bets $10, UTG calls $10

 

River: ($35.50) 3club.gif(2 players)

UTG checks, Hero bets $23, UTG folds

 

_____________

Sista handen, minut 8 av rungoodperioden.

 

BTN: $209.40

SB: $101.40

BB: $10.40

Hero (UTG): $195.25

CO: $50.95

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is UTG with Aspade.gif 2spade.gif

Hero raises to $3.50, CO calls $3.50, 1 fold, SB calls $3, 1 fold

 

Flop: ($11.50) 6spade.gif Kspade.gif 3spade.gif(3 players)

SB checks, Hero bets $7, CO folds, SB folds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft en liten paus från pokern några dagar. Mycket jobb och annat som varit i vägen.

Men det känns också skönt faktiskt, man märker att pokern nöter ganska mycket på psyket när man spelar för fullt, vare sig det går bra eller dåligt.

Men ska väl sätta igång med spelet imonn eller nåt, börjar bli sugen igen nu :)

 

Har för övrigt slösat rejält med pengar sista veckan; köpte ny tv och tv-möbel igår som slutade på 40 000 :-? Känner mig nöjd, men kanske skulle räckt med 20k... men ska det va så ska det va, antar jag.

Och grind-datorn börjar också ge upp, så snart måste man väl köpa nytt där också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för övrigt slösat rejält med pengar sista veckan; köpte ny tv och tv-möbel igår som slutade på 40 000 :-? Känner mig nöjd, men kanske skulle räckt med 20k... men ska det va så ska det va, antar jag.

 

Lätt värt det! Jag hostade upp 32k för en KURO förra sommaren och är SJUKT nöjd...orka lågbudget skräp imo...:D En 30" skärm till datorn hade varit riktigt nötigt men kan inte riktigt justifiera det köpet mtp hur lite pengar jag vinner atm...;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lätt värt det! Jag hostade upp 32k för en KURO förra sommaren och är SJUKT nöjd...orka lågbudget skräp imo...:D En 30" skärm till datorn hade varit riktigt nötigt men kan inte riktigt justifiera det köpet mtp hur lite pengar jag vinner atm...;)

Jo jag håller med! Blir mer och mer nöjd (antar att det dåliga samvetet för hur mycket pengar man "slösat" måste lägga sig lite hehe).

Man använder ju tv'n till så mycket mer än bara tv-tittande nu för tiden, så det är ju "flera saker i en", om man ska ursäkta sig.

 

Kanske skulle slänga in en länk också http://ullareddigital.jetshop.se/default.aspx?main=ShowProducts.aspx&prodid=1924

 

Har precis provat lite poker på den från tv-soffan. Det är ju iaf bra mycket enklare att spela flera bord på 55 tum.

Och känns som man kommer kunna spela bättre när man sitter skönt, istället för att sitta bänkad vid skrivbordet.

 

Hade en 5 år gammal 61-tum (modernare version av) bakprojektions-tv innan den nya, så det blev ett skapligt lyft i bildkvalité.

Nya bilspelen och FPS på Xbox blev ju gymt härliga, och kollar man film blir ju folks ansikten äckligt verkliga :-P Kunde knappt somna igår med tv'n på, svårt att slappna av, alldeles som att hjärnan tror att det är folk i rummet :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OMG de gigantiska bakprojektionsapparaterna från början av detta seklet sög verkligen stenhårt...HEJA PIXLIGT!...:D

 

Obv duger inte Xboxen till din nya tv.

 

Införskaffa en PS3:a och kör dess inbyggda mediaserver med http://ps3mediaserver.blogspot.com/ så ska du se på grejor! Orka krångla med att streama direkt från datorn(sämre kontroller, krångligare att få ljudet bitstreamat till din reciever yadayada...) Enda haken är att du behöver processorkraften att kunna transcoda 1080p i realtid + att du är tvungen att köra trådburet nätverk till PS3an(pga av bandbredd obv). Detta förutsätter ju iofs att du har "tillgång" till högupplöst material via diverse "hemsidor"...;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:)

 

Hur går det för dig?

Det har inte blivit så jättemycket poker senaste veckorna, men tänkte komma igång igen när som helst.

Men har jobbat som ett as sista tiden, (t ex tre 13 timmars dagar och en på 20 timmar :shock: förra veckan). Jobbade ju ganska lite i sommar, så måste jobba igen lite.

Sen fixat med lägenheten resten, så tiden har inte räckt till för seriös poker.

 

Men är riktigt taggad att komma igång med pokern igen. Har ju köpt en 55 tums tv + trådlöst tangentbord/mus, så nu kan man sitta/ligga bekvämt i soffan och spela flera bord hur länge som helst :-D

 

Provspelade lite idag efter att ha installerat nya tangentbordet+mus, och tappade först $100 när fi satte sin färg. Men fick tillbaka allt plus lite till i slutet av sessionen med ett set i en riktigt fin pott, tack för det!

Det gäller som alltid att komma ihåg att tur/otur jämnar ut sig, och att alltid spela sitt A-game när man spelar.

 

 

OMG de gigantiska bakprojektionsapparaterna från början av detta seklet sög verkligen stenhårt...HEJA PIXLIGT!...:D

 

Obv duger inte Xboxen till din nya tv.

 

Införskaffa en PS3:a och kör dess inbyggda mediaserver med http://ps3mediaserver.blogspot.com/ så ska du se på grejor! Orka krångla med att streama direkt från datorn(sämre kontroller, krångligare att få ljudet bitstreamat till din reciever yadayada...) Enda haken är att du behöver processorkraften att kunna transcoda 1080p i realtid + att du är tvungen att köra trådburet nätverk till PS3an(pga av bandbredd obv). Detta förutsätter ju iofs att du har "tillgång" till högupplöst material via diverse "hemsidor"...;)

Ja bakprojektions-tv'n hade ju skaplig bild så länge man kollade t ex dvd, men tv-sändningar var ju ingen höjdare och knappast jämförbart med den nya.

 

Intressant där med PS3'ans media server. Jag har iofs datorn nära allt, och ganska smidigt kopplat till tv'n osv. Men det kanske får bli nästa projekt :)

 

Vad menar du med bitstreamat? Ljudet från dator/xbox får man ju med HDMI-kabeln, men det var kanske inte det du menade?

 

Phew känner att man är ganska dåligt påläst om detta. DET är ju det jobbiga med nya och dyra grejor; man måste ta reda på allt runtomkring för att utnyttja allt på bästa sätt, men det är ju rätt skoj också :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Men är riktigt taggad att komma igång med pokern igen. Har ju köpt en 55 tums tv + trådlöst tangentbord/mus, så nu kan man sitta/ligga bekvämt i soffan och spela flera bord hur länge som helst :-D

 

Låter jäkligt soft :)

 

Vad kan gå fel?

Inget förmodligen!

 

 

Får man fråga vad du jobbar med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter jäkligt soft :)

 

Vad kan gå fel?

Inget förmodligen!

Ja man får hoppas på det! Och åker man på en massa bad beats och otur sitter man i alla fall bekvämt när det händer lol...

 

Får man fråga vad du jobbar med?

Ja, men det är inget speciellt :) Kör lastbil, men det är vad jag verkligen gillar och ganska svår/varierad körning så man har lite utmaning och inte blir uttråkad.

 

Ibland önskar jag att jag inte hade "körningen i själen", så jag kunde prova nåt annat jobb :-P men gillar detta så mycket att det är lika roligt att jobba som att vara ledig (i måttliga mängder).

 

Sen finns det ju inte många jobb där man kan välja själv hur mycket man vill jobba, och ändå tjäna normalt. Men det går ganska bra på detta företaget om man gör ett bra jobb när man väl jobbar.

Hemska tanke att behöva åka till samma kontor 5 dagar i veckan, och sitta där 8 timmar om dagen medan vår/sommar/höst/vinter obemärkt drar förbi utanför fönstret hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja man får hoppas på det! Och åker man på en massa bad beats och otur sitter man i alla fall bekvämt när det händer lol...

 

Haha... helt klart en fördel

 

Ja, men det är inget speciellt :) Kör lastbil, men det är vad jag verkligen gillar och ganska svår/varierad körning så man har lite utmaning och inte blir uttråkad.

 

Ibland önskar jag att jag inte hade "körningen i själen", så jag kunde prova nåt annat jobb :-P men gillar detta så mycket att det är lika roligt att jobba som att vara ledig (i måttliga mängder).

 

Sen finns det ju inte många jobb där man kan välja själv hur mycket man vill jobba, och ändå tjäna normalt. Men det går ganska bra på detta företaget om man gör ett bra jobb när man väl jobbar.

Hemska tanke att behöva åka till samma kontor 5 dagar i veckan, och sitta där 8 timmar om dagen medan vår/sommar/höst/vinter obemärkt drar förbi utanför fönstret hehe.

 

Det måste vara skönt å ha hittat det man vill hålla på med. (jag har ingen aning)

Skönt att kunna bestämma lite själv över hur, när och varför man ska jobba :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Då har man äntligen varit ledig några dagar och vågat smyga igång pokern igen!

September månad var inget speciellt - spelade inte så många händer, och gick ungefär jämnt upp. Kanske minus 2-3 inköp.

Men jobbade väldigt mycket och hade varken tid eller ork för pokern, särskilt efter ett -EV på 12 inköp efter 1500 händer.

 

_______

 

Rätt intressant hur mycket en paus kan göra egentligen. Man ser både pokern i det stora hela, och sitt eget spel, "utifrån" på nåt sätt.

 

Första perioden efter en paus kan jag på nåt sätt observera mitt spel på ett annat sätt, och spelar väldigt bra poker.

Att jag under intensiva pokerperioder ofta INTE gör det beror nog på att jag;

 

* Blir uttråkad och försöker mig på för många fancy plays.

 

* Liknande nr 1, men mer att jag för ofta försöker få motståndaren att lägga sig eftersom jag vet vad han har, även om jag har en sämre hand och han antagligen inte vill släppa den.

 

* Har färska bad beats och dåliga sessioner i minnet, som tyvärr påverkar spelet på nåt sätt.

 

* Ofta skapar en bra image vid bordet, men sen vägrar acceptera nackdelarna med denna image, och gör spel som inte passar, även fast jag vet att det inte är det bästa.

 

* Att jag ibland inte har tålamod nog att vänta in rätt händer och situationer, utan spelar poker ungefär "3 gånger så snabbt" som jag borde.

 

Så jag ska tänka på dessa punkter nu när jag grindar vidare.

I poker är den största fienden oftast en själv, och jag hade tänkt att bli sams med mitt "poker jag". Vi var inte ovänner tidigare, men allt kan bli bättre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej dagbok. Det har inte blivit så många uppdateringar. Känns bara som att så fort jag nämner nåt om spelet eller resultat här så brakar spelet ihop, och man börjar jaga orealistiska resultat.

 

Får se om jag börjar uppdatera snart igen, men vet inte om det är nåt intressant för nån annan ändå...

 

Det har iaf gått bra med pokern sista tiden. Lugnt och stabilt spel, utan för mycket fokus på resultaten (lustigt nog är det ju då dom bra resultaten kommer).

 

Nu blir det jobb!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag tänkte damma av dagboken efter en dryg månads vila.

Hade mitt bästa månadsresultat by far i november, så måste ju passa på att få slänga upp ett positivt resultat när man har chansen :mrgreen: Slutade månaden 23 000 kr upp!

 

Slänger upp en bild från grinden också. Rätt lustigt, och inte ofta detta händer, eller? :-P

 

575200975704Pfe54.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...