limp_asterix Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Jag undrar hur SnG strukturen på Full Tilt ser ut. Är den relativt brant eller spelvänlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Den mest spelvänliga på hela marknaden skulle jag tro. 6min för vanliga och 3min för turbos: 15/30 20/40 25/50 30/60 40/80 50/100 60/120 osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Full Tilts turneringsstrukturer är helt galet bra, ingen som klår dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limp_asterix Postad 22 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Okej, det låter bra:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Startmarker? 9 eller 10 spelare i FR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Full Tilts turneringsstrukturer är helt galet bra, ingen som klår dom. De har fått Stars att lägga in nya perioder i sin struktur på MTT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Startmarker? 9 eller 10 spelare i FR? 1500. 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 De har fått Stars att lägga in nya perioder i sin struktur på MTT. FTP>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>Poker-friggin-Stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Support Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Hej alla, Detta är visserligen vårt forum, men tack för den vänliga kritiken! Vänliga hälsningar, Full Tilt Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Linuspoker Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Strukturen och allt är grymt på FTP. 9 per bord, spelar man "normala" sitngoes kan man bra vänta på premium händer och behöver inte ens mixa upp spelet. Brukar grinda 50+5 sitngoes och har 28% roi. Folk är så galet dåliga där att det enda du behöver göra för att komma ITM är att vänta på premium och calla när folk skjuter med K4 off. 7 av 9 brukar vara minusspelare, även på högre stakes. Kanske blir tråkig poker men pengar är väl alltid pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts