busen Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 vid utdragning dvfdsf = det var fantamej det sjukaste flytet Citera
TRD Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 "nh fitta" brukar amerikanarna svara "ty" på iaf... Citera
sjoholm77 Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 wylscwtw = would you like some cheese with that whine Den gillade jag, den ska jag börja använda när folk gnäller som fan över nån liten skitgrej som man råkar ut för hur ofta som helst... Citera
vivi Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 Jag tycker det alltid finns utrymme för ett: "nice one, young padawan" när motståndaren lyckats dra ut en. Citera
Haggisen Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 "nh fitta" brukar amerikanarna svara "ty" på iaf... LOL Den tyckte barnsliga jag var riktigt rolig ska börja köra den på Paradise nästan bara amerikaner där tack! Citera
schwebba Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 MTFBWY vid all-in lägen.. "May The Force Be With You" Citera
Smokey_McPot Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 AFK ? Away From Keyboard Aha! Tack På ren svängelska säger man ju dock i folkmun Away From Komputer Ingen hade nämnt förkortningen NHS. Används när man blivit enormt utdragen. NHS = Nice hand sir! = [sätt in valfri förolämpning här] Citera
Donner Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 NHS används ofta i hi/low split games, när en spelare har nötlågen och en annan nöthögen. Alltså nice hands. Citera
Albert Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 WYLSCTTW? Would You Like Some Cheese To That Whine? Citera
Waggho Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 WYLSCTTW? Would You Like Some Cheese To That Whine? Echo echo echo wylscwtw = would you like some cheese with that whine Citera
a.k.a Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Har grepp om basic ABC-poker. Spelar TAG. ABC-poker förstår jag men TAG? Vad fan betyder det? Citera
kfluffie Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Har grepp om basic ABC-poker. Spelar TAG. ABC-poker förstår jag men TAG? Vad fan betyder det? Tight Aggressive Du spelar få händer och aggressivt! LAG = Loose Aggressive! (Spelar fler händer aggressivt!) MVH //KF Citera
Disturbed1 Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 vad betyde NOOB ? NOOB= Nybörjare, noobie osv..kommer från newbie om jag inte är helt ute o cyklar.. Citera
Supertequila Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 WYLSCTTW? Would You Like Some Cheese To That Whine? Echo echo echo wylscwtw = would you like some cheese with that whine Och exakt när använder man det här uttrycket? När nån gnäller? (whine-ar?) Citera
Disturbed1 Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 WYLSCTTW? Would You Like Some Cheese To That Whine? Echo echo echo wylscwtw = would you like some cheese with that whine Och exakt när använder man det här uttrycket? När nån gnäller? (whine-ar?) Precis! Anspelar på ost o vin..vin=wine gnäll=whine Citera
tamtaram Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 WYLSCTTW? Would You Like Some Cheese To That Whine? Echo echo echo wylscwtw = would you like some cheese with that whine Och exakt när använder man det här uttrycket? När nån gnäller? (whine-ar?) Precis! Anspelar på ost o vin..vin=wine gnäll=whine Tack för den. Fick användning för den när jag bustade en fransos som skrev "poutain"(fnask) i chatten hela tiden och gnällde nåt enormt. Vet inte om han fattade nåt men jag tyckte det var kul iallafall Citera
sunray Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 WYLSCTTW? Would You Like Some Cheese To That Whine? Echo echo echo wylscwtw = would you like some cheese with that whine Och exakt när använder man det här uttrycket? När nån gnäller? (whine-ar?) Precis! Anspelar på ost o vin..vin=wine gnäll=whine Tack för den. Fick användning för den när jag bustade en fransos som skrev "poutain"(fnask) i chatten hela tiden och gnällde nåt enormt. Vet inte om han fattade nåt men jag tyckte det var kul iallafall Ingen förkortning men när jag spelar mot gnälliga fransoser brukar jag skriva "frogeater". Brukar bita bra Citera
TheAnalyst Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 används väl i å för sig inte i chatten, men "fi" som vad jag förstår används för motståndare är en förkortning av vad? eller ingen förkortning alls? Citera
Njursparven Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 används väl i å för sig inte i chatten, men "fi" som vad jag förstår används för motståndare är en förkortning av vad? eller ingen förkortning alls? Om jag fick en gissning så skulle jag gissa på fiende iaf Citera
kfluffie Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 används väl i å för sig inte i chatten, men "fi" som vad jag förstår används för motståndare är en förkortning av vad? eller ingen förkortning alls? Om jag fick en gissning så skulle jag gissa på fiende iaf Stämmer bra. Används ofta i Handanalyser för att snabba upp lite. "Fi har varit väldigt tight" etc. MVH //KF Citera
Recommended Posts