gibbsson Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Kan man få $T för sitt första WSOP-paket? Måste man vara 21 för att spela kvalen om det var möjligt att få T$? Citera
JackandCoke Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Har också en fråga angående WSOP. Tänkte spela Event#43 Omaha Hi/lo Tue, Jun 24th 12:00 PM. Grejen är den att jag fyller 21 år den 25 Juni, Är de okej att spela eftersom de är ett tre dagars event, och ev. payouts kommer ske då jag är 21? Citera
tok_junior Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Grejen är den att jag fyller 21 år den 25 Juni,Är de okej att spela eftersom de är ett tre dagars event, och ev. payouts kommer ske då jag är 21? I Nevada måste du ha fyllt 21 för att få spela, det spelar ingen roll hur gammal du är när pengarna betalas ut. Vilket inte är så konstigt, eftersom det inte handlar om att barn inte ska få vinna pengar, utan att dom inte ska få förlora dom. Citera
gdaily Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Har också en fråga angående WSOP. Tänkte spela Event#43 Omaha Hi/lo Tue, Jun 24th 12:00 PM. Grejen är den att jag fyller 21 år den 25 Juni, Är de okej att spela eftersom de är ett tre dagars event, och ev. payouts kommer ske då jag är 21? Du kommer inte få spela. I teorin kommer du inte ens få komma in i spellokalen Citera
gibbsson Postad 22 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2008 Kan man få $T (eller vanliga) för sitt första WSOP-paket? Måste man vara 21 för att spela kvalen om det var möjligt att få T$? BUMP. Någon ftp representant som hinner svara innan kommande söndag? Citera
Full Tilt Support Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Hej, "Participants must be at least 21 years old at the time of entry as determined by the Company." Saxat från: http://www.fulltiltpoker.com/sv/series-2008-tuesday-main-event-qualifier-rules Det samma gäller tyvärr för: 150 Seat Main Event Guarantee Race to the Main Event Giveaway $200 Tuesday Main Event Guarantee $300 Wednesday Main Event Guarantee $1K Thursday Main Event Guarantee $500 Sunday Main Event Guarantee Lycka till med dom övriga turneringarna! Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
gibbsson Postad 22 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2008 Hej, "Participants must be at least 21 years old at the time of entry as determined by the Company." Saxat från: http://www.fulltiltpoker.com/sv/series-2008-tuesday-main-event-qualifier-rules Det samma gäller tyvärr för: 150 Seat Main Event Guarantee Race to the Main Event Giveaway $200 Tuesday Main Event Guarantee $300 Wednesday Main Event Guarantee $1K Thursday Main Event Guarantee $500 Sunday Main Event Guarantee Lycka till med dom övriga turneringarna! Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Jag var kanske lite otydlig. Ville även veta om man kan få $T (eller vanliga) för sitt första WSOP-paket om man har åldern inne. MVH gibbsson Citera
Nevermind Postad 23 Maj , 2008 Rapport Postad 23 Maj , 2008 Jag var kanske lite otydlig. Ville även veta om man kan få $T (eller vanliga) för sitt första WSOP-paket om man har åldern inne. MVH gibbsson !!!!!!! Citera
gibbsson Postad 25 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2008 Jag var kanske lite otydlig. Ville även veta om man kan få $T (eller vanliga) för sitt första WSOP-paket om man har åldern inne. MVH gibbsson ..................... 12 min till kvalet Citera
popquee Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Äh, bara spela du, kommer nog inte få svar idag... Sälj den annars lite under priset, finns nog rätt många som vill ha den isf... Citera
Full Tilt Support Postad 27 Maj , 2008 Rapport Postad 27 Maj , 2008 Hej, Låt mig först och främst be om ursäkt för att jag missade följdfrågan. "If you win a WSOP prize package and you do not turn 21 before the live event begins, you must unregister from the online placeholder in the Full Tilt Poker software, and the value of your prize package will be credited to your account in Tournament Dollars (T$)". Detta gäller alltså även om man inte har fyllt 21 och väljer att avregistrera sig innan turneringen. Jag rekommenderar dock att ni tar kontakt med vår supportavdelning för att få det svart på vitt innan ni avregistrerar er. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
Recommended Posts